Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Da Future skrev:Er du HELT sikker på at du spiser nok? Prøv at regne dit ligevægtsindtag ud under "kostplan". Hvis ikke du kan spise kalorierne kan du drikke dem i en Gainer shake eller lignende.

Alexanderkm skrev:Prøv at kør noget weight gainer 3 gange dagligt. Eller endnu bedre: Super mass gainer. Nogle af mine venner tager det med framragende resultater på vægten! Men det er jo selvfølgelig kun 2. prioritet efter mad.

miketheman skrev:Da Future skrev:Er du HELT sikker på at du spiser nok? Prøv at regne dit ligevægtsindtag ud under "kostplan". Hvis ikke du kan spise kalorierne kan du drikke dem i en Gainer shake eller lignende.
Morgen: En stor portion havregryn.
Middag: 2 portioner pasta med både fløde, mælk og kød.
Aften: 2 portioner af hvad min mor end laver til mig, som altid er varmt mad med sovs og ekstra fløde, da hun ved jeg har meget svært ved at tage på.
Indimellem måltiderne spiser jeg rigtig meget slik, chokolade, drikker en masse cola og bestiller måske en bruger.
Det er hvad jeg indtager på en dag.

Alexanderkm skrev:Prøv at kør noget weight gainer 3 gange dagligt. Eller endnu bedre: Super mass gainer. Nogle af mine venner tager det med framragende resultater på vægten! Men det er jo selvfølgelig kun 2. prioritet efter mad.
Indimellem måltiderne spiser jeg rigtig meget slik, chokolade, drikker en masse cola og bestiller måske en bruger.

Legend skrev:Alexanderkm skrev:Prøv at kør noget weight gainer 3 gange dagligt. Eller endnu bedre: Super mass gainer. Nogle af mine venner tager det med framragende resultater på vægten! Men det er jo selvfølgelig kun 2. prioritet efter mad.
Nej.
TS: Du skal bare spise mere. Jeg er sikker på at du ikke spiser en skid.Indimellem måltiderne spiser jeg rigtig meget slik, chokolade, drikker en masse cola og bestiller måske en bruger.
LOL. Du er sød.
Når du engang er færdig med at spise lort hver eneste dag synes jeg du skal stille de samme spørgsmål igen.

Da Future skrev:Her er min shake:
700ml mælk.
2 kaffekopper med havregryn.
2-3 bananer.
2 scoops weightgainer.
Det skal helst være weightgainer med chokolade smag.
Jeg vil ikke anbefale dig at bruge den hvis du gerne vil beholde din nuværende fedt%.
Den her shake + en masse mad så skal du fandme nok få noget kød på kroppen

miketheman skrev:Legend skrev:Alexanderkm skrev:Prøv at kør noget weight gainer 3 gange dagligt. Eller endnu bedre: Super mass gainer. Nogle af mine venner tager det med framragende resultater på vægten! Men det er jo selvfølgelig kun 2. prioritet efter mad.
Nej.
TS: Du skal bare spise mere. Jeg er sikker på at du ikke spiser en skid.Indimellem måltiderne spiser jeg rigtig meget slik, chokolade, drikker en masse cola og bestiller måske en bruger.
LOL. Du er sød.
Når du engang er færdig med at spise lort hver eneste dag synes jeg du skal stille de samme spørgsmål igen.
Og hvad mener du så med det? At fordi man spiser chokolade, drikker cola osv. Så kan man ikke tage på? o_O

miketheman skrev:Da Future skrev:Her er min shake:
700ml mælk.
2-3 bananer.
2 scoops weightgainer.
Jeg vil ikke anbefale dig at bruge den hvis du gerne vil beholde din nuværende fedt%.
Tak for tippet! Kunne være man skulle prøve sådan en fætter der!
Så er det vel bare hele lortet blændet sammen og så ned i mavsen?

Da Future skrev:miketheman skrev:Da Future skrev:Her er min shake:
700ml mælk.
2-3 bananer.
2 scoops weightgainer.
Tak for tippet! Kunne være man skulle prøve sådan en fætter der!
Så er det vel bare hele lortet blændet sammen og så ned i mavsen?
Det er bare ned med den! Du skal bare huske på at det er en meget tung shake.
Der er jo mange kcal i skidtet

Hvis ikke du tager på; så jo, så spiser du for lidtmiketheman skrev:Jeg spiser ikke for lidt .

Legend skrev:miketheman skrev:Legend skrev:Alexanderkm skrev:Prøv at kør noget weight gainer 3 gange dagligt. Eller endnu bedre: Super mass gainer. Nogle af mine venner tager det med framragende resultater på vægten! Men det er jo selvfølgelig kun 2. prioritet efter mad.
Nej.
LOL. Du er sød.
Og hvad mener du så med det? At fordi man spiser chokolade, drikker cola osv. Så kan man ikke tage på? o_O
Hej Flotte!
Ja selvfølgelig er det det jeg mener.
Pøj-pøj med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster