Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1450

Følg bodybuilding.dk på

Under cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej folkens,

Nu har mit cut efterhånden været i gang i et stykke tid, da jeg gør det så langsomt som muligt med ca. 100kcal om dagen.

Undervejs har jeg ændret lidt op og ned i min cardio samt kcal indtag

Mit spørgsmål er; er der forskel på resultatet om man ændre i kcal indtaget løbende eller om man tilpasser mængde af cardio? Både under cut, men også når man forsøger at bulke lean?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

alt kommer an på kcal underskud og overskud og du så ændre træning og cardio gør ikke nogle forskel kun hvis du forbrænder mere eller mindre og ikke spiser mere eller mindre

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00

Dobermann skrev:alt kommer an på kcal underskud og overskud og du så ændre træning og cardio gør ikke nogle forskel kun hvis du forbrænder mere eller mindre og ikke spiser mere eller mindre

Tror jeg har formuleret mig kringlet. Det du svare på er ikke mit spørgsmål :)

Mit spørgsmål: Hvis jeg vil lægge i et overskud på ca. 100-200g om dagen (eller underskud) og løbende kan se at jeg fx. taber mig; er det så bedste at korrigerer det med ændring i kalorie indtaget eller øget/sænkning af cardio? Eller er det fuldstændigt irrelevant? - og hvorfor?

prøv at google g-flux og læs de artikler du kan finde omkring det.. ganske spændene læsning omkring det at dyrke mere cardio eller spise mindre..

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Nis skrev:
Dobermann skrev:alt kommer an på kcal underskud og overskud og du så ændre træning og cardio gør ikke nogle forskel kun hvis du forbrænder mere eller mindre og ikke spiser mere eller mindre

Tror jeg har formuleret mig kringlet. Det du svare på er ikke mit spørgsmål :)

Mit spørgsmål: Hvis jeg vil lægge i et overskud på ca. 100-200g om dagen (eller underskud) og løbende kan se at jeg fx. taber mig; er det så bedste at korrigerer det med ændring i kalorie indtaget eller øget/sænkning af cardio? Eller er det fuldstændigt irrelevant? - og hvorfor?

hvis du taber dig og siger du er i overskud jamen så er du ikke i overskud men underskud:)

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00

Illisher skrev:prøv at google g-flux og læs de artikler du kan finde omkring det.. ganske spændene læsning omkring det at dyrke mere cardio eller spise mindre..

Ja, g-flux er meget interessant, har skam allerede læst et par artikler - bl.a. synes jeg t-nation dækker det ret godt i deres.

Dobermann, vil du ikke venligst læse hvad jeg skriver. Det omhandler ikke at jeg skal tabe mig/ tage på, men hvordan man opnår det mest fordelagtigt.

Grunden til det her spørgsmål er baseret på at jeg har læst nogle kommentarer fra personer som mener det er bedst at holde sit kalorie indtag nogenlunde steady state, også justere cardio op og ned når man skal tabe sig eller tage på.

Med forbehold for at man har tiden til det, ville jeg altid gå efter at kunne spise mest muligt ved at have størst muligt fysisk aktivitet.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50