Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Magic-MJ-Music skrev:Faktisk en af de meget få gange hvor jeg ikke har noget kritisk at sige som sådan.
Måske lidt af følgende:
lidt lateral raise,noget til rear delt samt lidt foam roll + udstrækning
Ellers så bare giv den gas

The Rookie skrev:Magic-MJ-Music skrev:Faktisk en af de meget få gange hvor jeg ikke har noget kritisk at sige som sådan.
Måske lidt af følgende:
Skal have købt ind, så jeg kan starte med lidt foam rolling. Udstrækning vil der altid være
Lateral raise + rear delt, er med. De er begge med i Supersættet på Upperbody pas A & B

Magic-MJ-Music skrev:The Rookie skrev:Magic-MJ-Music skrev:Faktisk en af de meget få gange hvor jeg ikke har noget kritisk at sige som sådan.
Måske lidt af følgende:
Skal have købt ind, så jeg kan starte med lidt foam rolling. Udstrækning vil der altid være
Lateral raise + rear delt, er med. De er begge med i Supersættet på Upperbody pas A & B
Hov for satan da, den missede jeg
I stedet for at købe en til 300 - 400 kr, så få en til at skære et PVC rør ud til dig. Der spare du en helt delt penge. Den er noget hård, men så kan du altid vikle noget lagen eller andet rundt om.
Good luck

The Rookie skrev:Magic-MJ-Music skrev:The Rookie skrev:Magic-MJ-Music skrev:Faktisk en af de meget få gange hvor jeg ikke har noget kritisk at sige som sådan.
Måske lidt af følgende:
Hov for satan da, den missede jeg
I stedet for at købe en til 300 - 400 kr, så få en til at skære et PVC rør ud til dig. Der spare du en helt delt penge. Den er noget hård, men så kan du altid vikle noget lagen eller andet rundt om.
Good luck
Hvis man købte en foam roller over nettet, hvilken hjemmeside ville du anbefalde, at købe fra?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster