Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wg skrev:hvad så mht. slik, chips, og chokolade?

wg skrev:- hvis jeg jo i forvejen indtager de proteiner jeg SKAL?

wg skrev:okay, men hvilken indflydelelse får det på opbygningen at muskel?
wg skrev:af hva? hva siger du?

wg skrev:- Og hvad er hypetrofi?

Bay skrev:wg skrev:- Og hvad er hypetrofi?
Muskeltilvækst
Hvis du kun æder hurtige carbs - vil du få et ustabilt blodsukker. Når din blodsukker er lav - hvad skal dine muskler så "leve" af?

Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
Kan ikke huske præcis hvad det var, men det var noget med, at det i princippet er "ligemeget" hvad man propper indenbors så længe man er i kcal overskud, da kropper bare "bygger" af det du giver den. Mener han gav et eksempel med mange af de rigtig store styrkeløftere som bare fylder sig med alt muligt.

Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
Kan ikke huske præcis hvad det var, men det var noget med, at det i princippet er "ligemeget" hvad man propper indenbors så længe man er i kcal overskud, da kropper bare "bygger" af det du giver den. Mener han gav et eksempel med mange af de rigtig store styrkeløftere som bare fylder sig med alt muligt.

Blitz skrev:Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
Det er nemlig rigtig. De kg jeg gainede fra 80 kg er næsten bygget på Big Tasty fra Mcd

Pzyrex skrev:Blitz skrev:Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
Det er nemlig rigtig. De kg jeg gainede fra 80 kg er næsten bygget på Big Tasty fra Mcd
Går ud fra, at det er meget ironisk skrevet, fordi du gerne vil idendikere, at det jeg skriver er noget pis?![]()
I så fald undskyld

Blitz skrev:Pzyrex skrev:Blitz skrev:Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
Går ud fra, at det er meget ironisk skrevet, fordi du gerne vil idendikere, at det jeg skriver er noget pis?![]()
I så fald undskyld
Nej sq da! Jeg har da næsten ædt Big Tasty hver 5 gange om ugen i 3 måneder
Har dog også ædt en den kylling/salat, pasta, havregryn, Proteinpulver/Wg osv. ved siden af. Den eneste bivirkning jeg har oplevet er en masse bumser

Misterhamper skrev:Blitz skrev:Pzyrex skrev:Blitz skrev:Pzyrex skrev:Mener der har været nogle spørgsmål ligende det her før. Og der var der en eller anden, mener det var Smeden, som sagde noget rimelig klogt.
I så fald undskyld
Nej sq da! Jeg har da næsten ædt Big Tasty hver 5 gange om ugen i 3 måneder
Har dog også ædt en den kylling/salat, pasta, havregryn, Proteinpulver/Wg osv. ved siden af. Den eneste bivirkning jeg har oplevet er en masse bumser
Din fedtprocent er jo heller ikke helt lav afaik, så det er vidst et dårligt eksempel!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster