Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr hjort skrev:1. spørgsmål: er programmet "korrekt" ? (ved godt der mangler ben)
2. spørgsmål: jeg træner fodbold mandag og onsdag i ca halvanden time plus kamp om lørdagen, går det ud over min vægttræning? og da der er meget interval træning har jeg valgt ikke at fokusere så meget på ben, men er det forkert ?

Pind skrev:hr hjort skrev:1. spørgsmål: er programmet "korrekt" ? (ved godt der mangler ben)
2. spørgsmål: jeg træner fodbold mandag og onsdag i ca halvanden time plus kamp om lørdagen, går det ud over min vægttræning? og da der er meget interval træning har jeg valgt ikke at fokusere så meget på ben, men er det forkert ?
1. Du svare selv på det.
2. Det dummeste du kan gøre i forbindelse med fodbold er ikke at træne ben.

Pind skrev:Nej

Kasperjv skrev:

Kasper1983 skrev:Det er vel sådan set lige meget om du spiller fodbold 1 eller 7 gange om ugen, da det er to fundamentalt forskellige måder at stimulere musklen på

Kasper1983 skrev:Det er vel sådan set lige meget om du spiller fodbold 1 eller 7 gange om ugen, da det er to fundamentalt forskellige måder at stimulere musklen på

løftenewbie skrev:Større muskelgrupper har ikk brug for at blive trænet mange gange om ugen, 1 gang om ugen med seriæst intensitet, er godt! 1-2 gange om ugen med lidt færre sæt og reps er også godt! men fodbold og vægt træne den 2 gange om ugen synes jeg er dumt

løftenewbie skrev:Større muskelgrupper har ikk brug for at blive trænet mange gange om ugen, 1 gang om ugen med seriæst intensitet, er godt! 1-2 gange om ugen med lidt færre sæt og reps er også godt! men fodbold og vægt træne den 2 gange om ugen synes jeg er dumt

Kasper1983 skrev:løftenewbie skrev:Større muskelgrupper har ikk brug for at blive trænet mange gange om ugen, 1 gang om ugen med seriæst intensitet, er godt! 1-2 gange om ugen med lidt færre sæt og reps er også godt! men fodbold og vægt træne den 2 gange om ugen synes jeg er dumt
Øhhh større muskelgrupper responderer ganske udemærket på fulbody 3 - 4 gange om ugen. Tror virkelig ikke det er en stort problem at restituere sig fra et almindeligt 2 split med fodbold ved siden af. Dumt er det i hvert fald ikke.Det er jo tilladt at planlægge det lidt efter fodboldtræningen.

Marcc7 skrev:løftenewbie skrev:Større muskelgrupper har ikk brug for at blive trænet mange gange om ugen, 1 gang om ugen med seriæst intensitet, er godt! 1-2 gange om ugen med lidt færre sæt og reps er også godt! men fodbold og vægt træne den 2 gange om ugen synes jeg er dumt
Lyt til de andre, lav nogle tunge squats og nogle calf raises, som du selv er inde på.
Evt. lav nogle weighted boxjumps for at træne lidt eksplosivitet også, det kan være med til at gøre dig hurtige på de første meter, som er ret essentielt for en fodboldspiller.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster