Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DOPE skrev:Hej Thez,
Tak for dit svar.
Jeg har også altid hørt det med de brune ris og pasta, men hvis jeg skal citere fra artiklen, så er det også et no-go!
"Skrot dine danske kartoffelvaner. Kartofler gør dig fed. Det samme gælder hvide ris – og faktisk skal du ikke spise alt for meget brune ris heller. Lidt af og til er OK – men begræns det mest muligt.
Pasta ryger samme vej – også den grove. Lige i skraldespanden med det. Det er en ren kulhydratfest, og da din krop elsker at arbejde med kulhydrater, tager den sig ikke af fedtet, og det ryger lige på sidebenene. En fedtfattig kost sætter faktisk din krop i hungersnødsberedskab, og så gemmer den på den smule, den får. Og det er lige på din vom og dine lår."

Pind skrev:Thomas Rosenstand er idiot og en forvirret palæo tosse.
Lær at vælge dine kilder til information med omhu, i stedet for at æde noget råt, bare fordi det er skrevet godt. Han kommer med udsagn som "det er rene kulhydrater, og det smadrer din krops naturlige forbrænding" uden at bakke sin påstand op på nogen måde. Sådan er det gennemgående i hele blogindlægget.
Hvis du vil læse noget brugbart, så læs det her i stedet: http://articles.elitefts.com/training-a ... our-trust/

Thez skrev:DOPE skrev:Hej Thez,
Hvad fuck har han røget?
Ris, kartofler, pasta er fremragende carbs når det kommer til træning, bulk eller cut.
Spis det pasta, ris og kartofler du har lyst til, men læg i et lille kalorieunderskud. Så taber du dig.
Træn ved siden af, så bibeholder du din muskelmasse. Medmindre du ikke får nogle gode carbs (BL.A RIS/KARTOFLER/PASTA). Og selvfølgelig grøntsager.

Rosenstand skrev:Pind skrev:Thomas Rosenstand er idiot og en forvirret palæo tosse.
Lær at vælge dine kilder til information med omhu, i stedet for at æde noget råt, bare fordi det er skrevet godt. Han kommer med udsagn som "det er rene kulhydrater, og det smadrer din krops naturlige forbrænding" uden at bakke sin påstand op på nogen måde. Sådan er det gennemgående i hele blogindlægget.
Hvis du vil læse noget brugbart, så læs det her i stedet: http://articles.elitefts.com/training-a ... our-trust/
Hvor skriver du dog pænt. Jeg ved ikke, om det er muligt for dig at forstå mere komplicerede sammenhænge, men for forsøgets skyld: Min artikel, der refereres til her, er IKKE skrevet til bodybuildere eller andre, der træner hårdt fysisk. Den er skrevet til ganske almindelige mennesker, der sjældent eller aldrig får i fitness center.
At du kalder mig idiot siger nok mere om dig - ikke mindst set i lyset af, at jeg aldrig har nævnt paleo eller på nogen måde er enig i det koncept.
Hvis du nu læser ovenstående grundigt, langsomt og flere gange, kan det være, du kan forstå det.

Rosenstand skrev:Thez skrev:DOPE skrev:Hej Thez,
Hvad fuck har han røget?
Ris, kartofler, pasta er fremragende carbs når det kommer til træning, bulk eller cut.
Spis det pasta, ris og kartofler du har lyst til, men læg i et lille kalorieunderskud. Så taber du dig.
Træn ved siden af, så bibeholder du din muskelmasse. Medmindre du ikke får nogle gode carbs (BL.A RIS/KARTOFLER/PASTA). Og selvfølgelig grøntsager.
Jeg ryger ikke. Og jeg vil ikke spørge, om det er hormonbehandlinger, steroider eller andet, der har sat dig så langt tilbage, at du ikke forstår, at mine kostråd intet har at gøre med træning, bulk eller cut. De er til mennesker, der ikke træner.

Rosenstand skrev:Argumentation, der understøttes af "idiot", "hvad har han røget" etc., må stå for sig selv. Virkeligheden er klog - også her. Hav det pænt.

Rosenstand skrev:Argumentation, der understøttes af "idiot", "hvad har han røget" etc., må stå for sig selv. Virkeligheden er klog - også her. Hav det pænt.
Rosenstand skrev:Skrot dine danske kartoffelvaner. Kartofler gør dig fed.

Larsfabricius skrev:Jeg har haft kæmpe succes med at holde mig fra kulhydrater, så jeg spiste ikke hvidt brød, pasta og ris, ej heller brune ris og fuldkornspasta.
Jeg har trods alt smidt 40 kg på en måned, har løbet flere ture rundt i Silkeborg's natur.
http://www.lfkampen.dk

Larsfabricius skrev:Jeg har haft kæmpe succes med at holde mig fra kulhydrater, så jeg spiste ikke hvidt brød, pasta og ris, ej heller brune ris og fuldkornspasta.
Jeg har trods alt smidt 40 kg på en måned, har løbet flere ture rundt i Silkeborg's natur.
http://www.lfkampen.dk

A Menace To Chicken skrev:Tjek hans link, tossen mente vist 11 måneder -ikke 1 måned.

Bosse101 skrev:A Menace To Chicken skrev:Tjek hans link, tossen mente vist 11 måneder -ikke 1 måned.
Under alle omstændigheder, har det ikke noget med, om han har holdt sig fra brød mv., at gøre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster