Ja der er sikkert nogen der har spurgt om det samme og der er mange super artikler herinde men har valgt at oprette en bruger og spørger jer til råds alligevel.
Jeg er 38 år 183cm og ca 85kg.jeg har ikke dyrket motion i årevis og vil betegne mig som en slapsvans
Jeg har fedt på maven og hofterne og lårene.Selvom jeg ikke er decideret helt vildt fed så er min kropsbygning ikke særlig ideel.Jeg har besluttet mig for at jeg skal i form og have en krop jeg kan være bekendt at vise frem.Jeg har ingen drømme om at blive en stor banan,men vil kæmpe for at få en sixpack og nogle større muskler generelt.
Jeg har læst at man ikke kan opbygge muskler og tabe sig samtidigt,så hvad er bedst at gøre i mit tilfælde.Skal jeg gå på slankekur og smide 10 kilo og begynde at opbygge muskler efter mit vægttab? Jeg har fundet denne kur som jeg har tænkt mig at starte på.
http://www.genvejen.dk/effektiv-slankek ... a-15-dage/
Vil jeg overhovedet være i stand til at træne efter sådan en kur,eller vil jeg blive ødelagt.Tænker på stofskifte og sådan nogle ting.Kan jeg køre et b2b program mens jeg er på kuren eller skal jeg gøre noget helt tredje?