Lidt baggrund:
Sidste år brugte jeg det meste af min sommer på at træne op til marathon, det blev skam os gennemført, (i en tid på 3:54 hvis i sku være interreseret) - meeen så sjovt var det nu heller ikk ;) - så tænkte jeg - hvad skal jeg så finde på i år ?
- en dag kommer min chef fra FitnessWorld så hen til mig og siger: "Altså nu har jeg tænkt på det i så lang tid og nu siger jeg det altså bare, har du ikke overvejet at stille op i Bikini Fitness med de stænger der du render rundt med?" - Hmm ... jeg havde set nogle klip om det på youtube, men ellers vidste jeg nu ikk det store om det - Men hun sætter mig i kontakt med nogle eksperter og så synes jeg jo lige pludselig det lyder utrolig spændende
så som overskriften lyder er målet med træningen at opnå den "perfekte" bikini krop og dermed stille op i DBFF's nye Bikini kategori til Oktober i år....
- De fleste synes jeg er skør, men det skal jo prøves ;)
Lidt stats til at starte med for maj 2012
- 23 år
- 172 cm
- 58 kg
- mål omkring lår 51 cm
- hoftemål 89 cm
- ud over styrketræning, underviser jeg også i spinning og poledance ... (OG nej ikk Strip!!)
så håber ikke disse 2 ting kommer til at gå for meget ud over træningen, og vil prøve at holde fast ved det hele så lang tid jeg kan holde til det ..
planen er at få lagt nogle billeder ind hurtigst muligt for at se fremskridtene