Har altid hørt så meget om hvor meget mere struktur det giver at føre en logbog, og eftersom jeg længe har læst artikler og logbøger herinde, har jeg besluttet mig for at det er her det skal gøres.
Navn: Kristian Hess
Alder: 16
Højde: 1.84
Vægt: 76-77 kg
Fedt procent: ??
Trænings sted: Dansk Fitness - Vanløse
LIDT OM MIG SELV:
Jeg er en dreng på 16 år, startede på Niels Brock handels gymnasie på linjen IBB (Rent engelsk) og har interesseret mig for træning i omkring halvandet år.
Som lille var jeg utrolig aktiv om sport, jeg spillede fodbold, var blandt de hurtige osv. lige indtil jeg brækkede benet, som vendte op og ned på alt.
Jeg tog utrolig meget på, ville næsten kunne kalde mig fed, og mistede fuldstændig lysten til at være aktiv, men ville hellere bare sidde derhjemme og spille computer slik mens jeg spiste en masse slik og drak en masse sodavand.
Som sagt har jeg været interesseret i træning i omkring halvandet år. Det startede med jeg så mig i spejlet, tog fat i side håndtagende ( The love handles ;) ) og tænkte at nu må det være nok. Jeg gider ikke at være ham folk altid skal gå og rakke ned på, bare fordi jeg var større og havde en del mere overflødig vægt end resten. Så jeg fik købt mig nogle vægte og startede ud med at se Scooby's videoer på youtube. (Håber i kender ham)
Jeg fik taget mig utrolig godt sammen, sagde nej til alt hvad man ikke burde spise, og holdte min hjemmetræning oppe hver anden dag.
Jeg begyndte senere at melde mig til nede i fitness centeret, men var for ung til at måtte træne med vægte, så jeg brugte det kun til cardio træning.
Men ja, for at gøre den lange historie kort; Jeg fik taget mig sammen, sat mig utrolig godt ind i emnet og er nu blevet afhængig af livsstilen.
You gotta love to work out ;)
ps.
Selvfølgelig er jeg en af dem der ser utrolig meget op til Arnold Schwarzenegger

TRÆNING:
Jeg har kørt mange programmer det halvandet år, alt fra hjemmelavede programmer til programmer på nettet.
Lige nu er mig og min gode ven startet på programmet Større arme på 12 uger, og det går rigtig godt. Man kan virkelig mærke det gode pump ved at kører Geroge Turner vejen (10x10) og ellers kører man basis øvelserne med 5x5.
Vi har nu været i gang med programmet i 5 uger, og det kører som det skal.
Vi mangler stadig 7 uger, og derefter begynder jeg på min cut, eftersom jeg har haft en forholdsvis lang bulke periode nu, og skal til Prag her i februar, og ville da gerne lige ha smidt noget af vinterrustningen inden jeg skal ned til det varme.
VIDEOER:
Jeg har lige nogle hurtige videoer mig og min ven fik filmet sidst som jeg tænkte jeg lige ville poste så i kan se nogenlunde hvor jeg er.
Ramte desværre muren ved 4 rep, hvilket er lidt ærgeligt, for jeg fik taget den med 5 reps bagefter, men som vi desværre ikke fik på film
Ved godt jeg ikke får rettet ryggen helt, hvilket virkelig kan skade mig, regner med lige at få ordentlig tjek på teknikken næste gang.
BILLEDER:
Her er der så lidt billeder fra en sen onsdag aften:
Glæder mig virkelig til at starte min log her, og få noget konstruktivt kritik.
Håber jeg bliver taget godt i mod med åbne arme