Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65702 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049575 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 786
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 784

Følg bodybuilding.dk på

AM's log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Saa er det blevet min tur til en log!

Jeg har jo flittigt benyttet dette forum til alle mine tusind spoergsmaal i forbindelse med min traening og kost, og jeg modtager med kyshaand tips og forbedringer til mit hverdag, baade med kost og traenng.
Jeg faar taget nogle billeder saa hurtigt som muligt saa I kan se hvad jeg arbejder med :-)

jeg haaber denne log kan motivere og inspirere mig til hver dag at faa det bedste ud af min traening. Jeg har loebet ca. 5 km 6 gange om ugen i ca. 3 mdr nu og foeler tiden er inde til at give den rigtig gas med andre ting inden for styrketraening/toning af kroppen.

Navn: Ann-Marie
Alder: 29
Højde: 178
Vægt: 57
Bopæl: Falster
Arbejde: Designer/selvstaendig



Mit formaal med min traening er foreloebig at skifte det resterende fedt ud med muskelmasse, dog uden at blive "stor". Jeg vil forbedre min kondition og
Jeg vil strammes op for alvor nu, og har med stor fornoejelse laest og studeret bla dette site og alt hvad jeg kan komme i naerheden af der omhandler kost og ernaering.

Jeg laver et kostskema asap.

Startede i nyt center igaar mandag, og starter med denne uges traening i min log.

Mandag d. 22/10:
30 min mavetraening
20 min crosstrainer
25 min loeb
65 min bodypump

Tirsdag d. 23/10
45 min loeb(10 min alm loeb 10kmt, derefter interval 35 min: ca. 3 min 13 kmt ca1 min, ca 9 kmt osv)
Er lidt usikker paa hvordan jeg skal forklare maaden jeg loeber paa, og skal til nu at laere et pulsur at kende saa jeg kan fortaelle hvor hurtigt/hvordan jeg loeber.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Velkommen til :)

Kan se du er meget aktiv :8

Skal nok give resultat
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 19. mar 2007, 18:44
Geografisk sted: Pårup, Engesvang
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Hejsa og "tillykke" med din log :wink:

Du giver den da i hhvert fald gas fra start! =D> Og jeg er sikker på at du nok skal få masser af feedback i din log også. Der er jo nok herinde til at vi kan holde hinadnen lidt i nakken!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 870
Tilmeldt: 15. feb 2007, 18:37
Geografisk sted: Hovedstaden
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mista Chipmunk skrev:Hejsa og "tillykke" med din log :wink:

Du giver den da i hhvert fald gas fra start! =D> Og jeg er sikker på at du nok skal få masser af feedback i din log også. Der er jo nok herinde til at vi kan holde hinadnen lidt i nakken!


jamen det er ogsaa bare et super sted jeg er startet i, jeg var vant til et center paa 80 m2 hvor jeg stod oftest helt alene uden hold eller saerlig meget motivation.
saa der er saa mange ting jeg maa proeve af nu hvor jeg er startet i et stoerre center.

Tak for den varme velkomst!

:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg blev selv modtaget varmt i dette dejlige forum, så det skal alle andre da også :D

Og god fornøjelse i dit nye center - de rigtige omgivelser betyder rigtig meget...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 870
Tilmeldt: 15. feb 2007, 18:37
Geografisk sted: Hovedstaden
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej og tillykke med loggen. :)

Hvilket center er det?

Multisport, Fiona eller et helt 3. ?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 7. nov 2006, 21:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hr Larsen skrev:Hej og tillykke med loggen. :)

Hvilket center er det?

Multisport, Fiona eller et helt 3. ?


fiona fitness :-)

de er rigtig soede dernede, og saa holder de ovenikoebet fest paa fredag he he
en god maade for mig at moede nye mennesker paa, jeg kender ZERO mennesker hernede. er lige flyttet hertil, har ikke boet paa Falster siden jeg var 15.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



annmarie skrev:
Hr Larsen skrev:Hej og tillykke med loggen. :)

Hvilket center er det?

Multisport, Fiona eller et helt 3. ?


fiona fitness :-)

de er rigtig soede dernede, og saa holder de ovenikoebet fest paa fredag he he
en god maade for mig at moede nye mennesker paa, jeg kender ZERO mennesker hernede. er lige flyttet hertil, har ikke boet paa Falster siden jeg var 15.

Jeg har aldrig været i Fiona's nye lokaler - tidligere lå de ved siden af diskoteket Peppers.
Men det kunne være jeg skulle få taget mig sammen og prøve det dernede. Jeg har et kort som giver en gratis uges træning. :D

Mon ikke du hurtigt lærer nogle nye mennesker at kende med det udseende du render rundt med. :P
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 7. nov 2006, 21:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Velkommen til. Fint log du har fået lavet der. Super effektiv træning
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 860
Tilmeldt: 5. jan 2007, 22:01
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: FitnessDK Svendborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 45.00
- Squat: 67.50
- Dødløft: 50.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Maj83 skrev:Velkommen til. Fint log du har fået lavet der. Super effektiv træning

Takker og i lige maade mht din log :-)

har netop lagt mit foerste billede ind i mit galleri, nu skal min krop gerne aendre sig de naeste par maaneder og blive mere stram og tonet.

Skulle godt nok synke en ekstra gang foer jeg lagde foto ind, det er jo ret privat at "udstille" sig selv paa denne maade, men jeg kan maerke at motivationen allerede begynder at vaere staerkere nu hvor man har publikum til at dele ens sejre/udseende med.
:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Velkommen til :) Det blive super spændende at følge din log :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 20. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: Langelands Body & Motionsklub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens traening overstaeet

Loeb 40 min fordelt saaledes:

10 min 11kmt
10x 45 sek spurt
med et min roligt loeb imellem
resterende tid loeb 10-11 kmt

Burde have styrketraenet men skal have lagt nyt program i morgen.

Dagens Kost:

Maaltid 1
55 gr havregryn
2 dl minimaelk
soeemiddel


Maaltid 2

110 gr kylling
70 gr guleroedder
50 gr hokkeiodo
40 gr roedloeg


Maaltid 3

35 gr proteinpulver
2.5 dl skummetmaelk


Maaltid 4:
100 gr kylling
80 gr guleroedder
40 gr roedloeg
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens kondi:

loeb 40 min:

10 min 11kmt
20 min. interval
10 min 11kmt

100 maveboejninger.

mangler stadig at faa lagt et ordentligt program til styrketreningen!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det ser fint ud med løbet...
Løber du interval hver gang??

Det er ikk mange kcal du får på en dag :lol:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 19. mar 2007, 18:44
Geografisk sted: Pårup, Engesvang
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Wooh.. Så fik du den endelig lavet. =D> Tillykke med den!
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 502
 
Indlæg: 6135
Tilmeldt: 30. sep 2007, 23:04
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Multiman skrev:Det ser fint ud med løbet...
Løber du interval hver gang??

Det er ikk mange kcal du får på en dag :lol:


Jeps jeg loeber interval hver gang, maaske burde jeg variere det mere? er ikke helt sikker paa jeg ved hvad jeg laver med mit loeb.

Jeg har lige 2-3 kilo fedt jeg vil af med derfor er jeg ret streng i disse dage med min kost.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er ikk nødvendigt at løbe interval for at smide fedt :D
Hvis du træner for hårdt mister du jo muskelmasse, derved ryger noget af kroppens naturlige forbrænding
Musklerne ryger i sær hvis du ligger kcal underskud, og løber hårdt :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 19. mar 2007, 18:44
Geografisk sted: Pårup, Engesvang
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Desuden synes jeg lige du skulle kigge dig selv en ekstra gang i spejlet!!! :D
Du har en flot krop, og jeg synes ikk du trænger til at smide mere.. :8

Prøv at bygge noget mere masse,så tror jeg du får det resultat du leder efter.. Bare et godt råd :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 19. mar 2007, 18:44
Geografisk sted: Pårup, Engesvang
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan



Enig med multiman... Du er jo sindssygt slank, så (min personlige mening) du behøver ikke lavere fedtprocent - men lidt muskler strammer netop op og giver nogen gange det man selv synes mangler :wink:

Mht løb, så har jeg selv løbet meget - før jeg slog mig på styrketræning :8 Det er en rigtig god ide, at variere det lidt.

Eksempelvis:
10 km roligt tempo
5 km hurtigt tempo
8 km med indlagt tempoleg / interval

Det er en god måde at gøre det på - og så bliver man heller ikke træt af at løbe den samme distance (eller rute) hele tiden...

Hvis man tænker teoretisk, så svarer det lidt til, at man også skal variere sin styrketræning for at chokere musklerne - derved opnår man de bedste resultater.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 870
Tilmeldt: 15. feb 2007, 18:37
Geografisk sted: Hovedstaden
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Multiman skrev:Det er ikk nødvendigt at løbe interval for at smide fedt :D
Hvis du træner for hårdt mister du jo muskelmasse, derved ryger noget af kroppens naturlige forbrænding
Musklerne ryger i sær hvis du ligger kcal underskud, og løber hårdt :D


Jeg fik at vide jeg havde en fedtprocent paa 18(!) derfor loeber jeg hver dag for at forbraende det fedt vaek...
Men skal have gjort mere ud af min styrketraening, det ved jeg godt, jeg er nemlig traet af at leve paa et minimum af kost altid og have verdens mest langsomme forbraending,,,
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mista Chipmunk skrev:Enig med multiman... Du er jo sindssygt slank, så (min personlige mening) du behøver ikke lavere fedtprocent - men lidt muskler strammer netop op og giver nogen gange det man selv synes mangler :wink:

Mht løb, så har jeg selv løbet meget - før jeg slog mig på styrketræning :8 Det er en rigtig god ide, at variere det lidt.

Eksempelvis:
10 km roligt tempo
5 km hurtigt tempo
8 km med indlagt tempoleg / interval

Det er en god måde at gøre det på - og så bliver man heller ikke træt af at løbe den samme distance (eller rute) hele tiden...

Hvis man tænker teoretisk, så svarer det lidt til, at man også skal variere sin styrketræning for at chokere musklerne - derved opnår man de bedste resultater.


Tror jeg vil begynde at variere det mere ligesom du beskriver.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg fik at vide jeg havde en fedtprocent paa 18(!) derfor loeber jeg hver dag for at forbraende det fedt vaek...
Men skal have gjort mere ud af min styrketraening, det ved jeg godt, jeg er nemlig traet af at leve paa et minimum af kost altid og have verdens mest langsomme forbraending,,,


Hov Hov Annmarie, var det med sådan en Tanita maskine du fik målt din fedtprocent, eller var det med en tang. For sådan en Tanita maskine, som man skal stå på med bare fødder, "iøvrigt, kan man også gør det med strømper, virker også fint ;)", den viser jo bare fedt procent i helekroppen. Men derimod kan du med en fedt tang få målt dit fedtprocent rigtigt, og du kan decideret se, hvor du har mest fedt på kroppen. Når jeg nu kigger dit billede, så ser du skam slang ud, undskyld udtrykket, men gud har nu været utrolig gavmild mod dig, og har placeret fedtet de rigtige steder på dig, og jeg tænker på dine barme ;) Med mindre de er nogle investeringsobjekter :D
just kiddiiiing :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 4. okt 2007, 12:13
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



mickyboy skrev:


Hov Hov Annmarie, var det med sådan en Tanita maskine du fik målt din fedtprocent, eller var det med en tang. For sådan en Tanita maskine, som man skal stå på med bare fødder, "iøvrigt, kan man også gør det med strømper, virker også fint ;)", den viser jo bare fedt procent i helekroppen. Men derimod kan du med en fedt tang få målt dit fedtprocent rigtigt, og du kan decideret se, hvor du har mest fedt på kroppen. Når jeg nu kigger dit billede, så ser du skam slang ud, undskyld udtrykket, men gud har nu været utrolig gavmild mod dig, og har placeret fedtet de rigtige steder på dig, og jeg tænker på dine barme ;) Med mindre de er nogle investeringsobjekter :D
just kiddiiiing :D


det var med den der maskine hvor man staar paa en vaegt og saa maaler den "op igennem kroppen" som de sagde. Ville gerne have maalt den rigtig men kan jeg goere det selv? eller hvor faar man det gjort?

Jeg har faaet fikset bryster (et par gange for faktisk) for efterhaanden nogle aar siden. Det er ingen hemmelighed.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



annmarie skrev:
mickyboy skrev:


Hov Hov Annmarie, var det med sådan en Tanita maskine du fik målt din fedtprocent, eller var det med en tang. For sådan en Tanita maskine, som man skal stå på med bare fødder, "iøvrigt, kan man også gør det med strømper, virker også fint ;)", den viser jo bare fedt procent i helekroppen. Men derimod kan du med en fedt tang få målt dit fedtprocent rigtigt, og du kan decideret se, hvor du har mest fedt på kroppen. Når jeg nu kigger dit billede, så ser du skam slang ud, undskyld udtrykket, men gud har nu været utrolig gavmild mod dig, og har placeret fedtet de rigtige steder på dig, og jeg tænker på dine barme ;) Med mindre de er nogle investeringsobjekter :D
just kiddiiiing :D


det var med den der maskine hvor man staar paa en vaegt og saa maaler den "op igennem kroppen" som de sagde. Ville gerne have maalt den rigtig men kan jeg goere det selv? eller hvor faar man det gjort?

Jeg har faaet fikset bryster (et par gange for faktisk) for efterhaanden nogle aar siden. Det er ingen hemmelighed.


Det kan du godt gøre selv (eller måske en til at måle på ryggen. Jo flere punkter du måler jo bedre. Dvs. der findes en stanardsmåling. FInder lige linnket på Mol.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... s_maaling/

og en tilnærmelsesvis anden.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... s_maaling/
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



S.K skrev:
annmarie skrev:
mickyboy skrev:

jo bedre. Dvs. der findes en stanardsmåling. FInder lige linnket på Mol.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... s_maaling/

og en tilnærmelsesvis anden.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... s_maaling/


Super

proever lige!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jamen hvad saa nu hvor jeg har de hersens fiksede bryster.. saa er den jo ikke god for mig de metoder? eller kan jeg maale et andet sted end over barmen?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



og forresten velkommen i logland :lol: Bliver spændende at følge.

Forresten vær nu ikke for utålmodig. Du skriver din krop gerne skulle ændrer sig i løbet af de næste par måneder. Det er jo bestemt ikke fordi du skal tabe dig. Hvis du selv synes det så er det næppe meget. Du skal jo gå efter mere muskelmasse og uden at tage synderligt på i fedt samtidig som jeg har en formodning om, efter at have læst lidt af hvert fra dig, er det ikke hvad du vil, og så vil det tage sin tid.
Men så ihærdig du er, så skal det somend nok lykkes det er helt sikert! Held og lykke! =D>

S.K
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



annmarie skrev:jamen hvad saa nu hvor jeg har de hersens fiksede bryster.. saa er den jo ikke god for mig de metoder? eller kan jeg maale et andet sted end over barmen?


Første link måles vidst ikke ved barmen hos kvinder.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



S.K skrev:og forresten velkommen i logland :lol: Bliver spændende at følge.

Forresten vær nu ikke for utålmodig. Du skriver din krop gerne skulle ændrer sig i løbet af de næste par måneder. Det er jo bestemt ikke fordi du skal tabe dig. Hvis du selv synes det så er det næppe meget. Du skal jo gå efter mere muskelmasse og uden at tage synderligt på i fedt samtidig som jeg har en formodning om, efter at have læst lidt af hvert fra dig, er det ikke hvad du vil, og så vil det tage sin tid.
Men så ihærdig du er, så skal det somend nok lykkes det er helt sikert! Held og lykke! =D>

S.K


tak tak for den varme velkomst. de der skemaer fungerer ikke for mig desvaerre, tror jeg spoerger i mit center i dag om de dog ikke kunne maale den med den tang du snakkede om.
Jeps jeg er top fedt forskraekket, og vil gerne holde vaegten paa et absolut minimum.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 342
Tilmeldt: 30. sep 2007, 14:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



annmarie skrev:
S.K skrev:og forresten velkommen i logland :lol: Bliver spændende at følge.

Forresten vær nu ikke for utålmodig. Du skriver din krop gerne skulle ændrer sig i løbet af de næste par måneder. Det er jo bestemt ikke fordi du skal tabe dig. Hvis du selv synes det så er det næppe meget. Du skal jo gå efter mere muskelmasse og uden at tage synderligt på i fedt samtidig som jeg har en formodning om, efter at have læst lidt af hvert fra dig, er det ikke hvad du vil, og så vil det tage sin tid.
Men så ihærdig du er, så skal det somend nok lykkes det er helt sikert! Held og lykke! =D>

S.K


tak tak for den varme velkomst. de der skemaer fungerer ikke for mig desvaerre, tror jeg spoerger i mit center i dag om de dog ikke kunne maale den med den tang du snakkede om.
Jeps jeg er top fedt forskraekket, og vil gerne holde vaegten paa et absolut minimum.


Så lidt, men hvorfor virker de ikke til dig ?. Gr stærkt ud fra at folk i dit center vil lave en lignenden måling.
Vedhæftede filer
6337-1157900374.jpg
6337-1157900374.jpg (299.09 KiB) Vist 829 gange
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster