Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin T skrev:Hej derude!
Så, hvor vigtigt er det at få protein lige efter træning, og hvor lang tid må der max gå? Er det bedre jo hurtigere man indtager protein? Og er det bedre at indtage protein fra mad i forhold til proteinpulver?
Håber i kan og vil hjælpe!
Mvh Martin

Martin T skrev:Hej derude!
Jeg er meget i tvivl om, hvor vigtigt det er at få protein hurtigt efter styrketræning.
Efter den sidste vægt er blevet løftet, går der ca. 45-60 min. før jeg spiser protein, hvilket indtages i form af aftensmad, som jo varierer og jeg ved derfor ikke præcis hvor meget protein jeg får.
Men går der for lang tid efter træningen?
Skal jeg hellere drikke en omgang proteinshake, med ca. 30 gram protein lige efter træning?
Så, hvor vigtigt er det at få protein lige efter træning, og hvor lang tid må der max gå? Er det bedre jo hurtigere man indtager protein? Og er det bedre at indtage protein fra mad i forhold til proteinpulver?
Håber i kan og vil hjælpe!
Mvh Martin
Artiklen er ganske interessant, men det blev da også bevist at kassein gav bedre resultater, og det er lang tid om at blive nedbrudt/optaget. ud fra det kan jeg konkludere at det ikke er tilskudene/maden efter træningen, men mere den samlede helhed af kosten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster