Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.

WBB12 skrev:Tak for svar. Ja, der er nok ikke andet for end at få fyldt nogle kalorier på. 5-700 var nok lidt højt sat. Det bliver nok omkring de 400 kcal, så det ikke bliver så ekstremt.
Hvordan lægger i jeres makrotal når i bulker? Har i en gylden fingerregel?

peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.

Legend skrev:peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.
Jeg er til dels enig med Peter, men så alligevel ikke.
Jeg har selv været der og jeg kan love dig for, at det der med at løbe rundt og så bare "spise mere", er en dødfødt idé.
Mindre løb OG mere mad er løsningen. Jeg ville holde mig fra de lange løbeture - i hvert fald i en periode. En enkelt 5-7er om ugen og en omgang spurter er det maksimale jeg ville anbefale.

WBB12 skrev:Legend skrev:peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.
Jeg har selv været der og jeg kan love dig for, at det der med at løbe rundt og så bare "spise mere", er en dødfødt idé.
Mindre løb OG mere mad er løsningen. Jeg ville holde mig fra de lange løbeture - i hvert fald i en periode. En enkelt 5-7er om ugen og en omgang spurter er det maksimale jeg ville anbefale.
Har du mulighed for at uddybe?

Mikkel leicht skrev:En god shake du kan smide ind, ved siden af din nuværende diæt, kunne være Ole martin Shaken:
200g havregryn
1-2 bananer
1-2 scoop protein chokolade
halv liter mælk og evt suppler med lit vand eller brug sødmælk
100mL Olie, Rasp, olivenolie eller solsikke olie fungere godt.. Oliven er nok sundest men smager af røv
Blend, og drik over en halv time fx

Mikkel leicht skrev:En god shake du kan smide ind, ved siden af din nuværende diæt, kunne være Ole martin Shaken:
200g havregryn
1-2 bananer
100mL Olie, Rasp, olivenolie eller solsikke olie fungere godt.. Oliven er nok sundest men smager af røv

Legend skrev:WBB12 skrev:Legend skrev:peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.
Ja.
Hvad er det du vil have uddybet?

200g havregryn
1-2 bananer

WBB12 skrev:Legend skrev:WBB12 skrev:Legend skrev:peter n skrev:Du har selv svaret lige dér. Spis mere eller løb mindre.
Ja.
Hvad er det du vil have uddybet?
Hvorfor det er dårligt at løbe eksempelvis 10 km en gang om ugen under bulk, hvis man alligevel kompenserer med at spise det respektive antal kalorier?

Legend skrev:Løb belaster kroppen. Mere løb belaster kroppen mere.
Når du skal bygge muskler vil du gerne give kroppen bedst mulige betingelser for at vokse. Jo mindre og kortere løb du kan leve med desto bedre.
Regnestykket er noget mere kompliceret end bare kcal.

Oliverg skrev:Legend skrev:Løb belaster kroppen. Mere løb belaster kroppen mere.
Når du skal bygge muskler vil du gerne give kroppen bedst mulige betingelser for at vokse. Jo mindre og kortere løb du kan leve med desto bedre.
Regnestykket er noget mere kompliceret end bare kcal.
Aktiv restitution er godt for hypertrofi.
Det hører man da også.
Hvor har du din viden fra, nogle spændende artikler eller noget?

Legend skrev:
Jeg ved ikke hvor du hører det.
10km løb er ikke "aktiv restitution". Hvis det var så ville alverdens styrkeløftere nok løbe rundt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster