Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Vil gerne opbyge six pak

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej jeg er en 12 åri dreng som gerne vil have six pak. hvad skal jeg gøre for at få det. Jeg træner vær dag. Jeg vejer 40. jeg er meget stærk men jeg har en for stor mave,så jeg vil gerne have six pak, så jeg kan lave gode damer

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hør nu her, unge mand. LIvet handler om at skabe vægt mellem ting; man kan ikke gå efter en ting målrettet i vrede og irritation. Man må finde en måde at afblalancere det hele på. Jeg tror ikke six pack er vejen frem, men du kan til gengæld sende mig en privat besked - så kan vi finde ud af noget :wink:
"Easy flowing, spiritual growing. Sink in deepness, fight the demons" - Enrique Folan.

Evt. kontakt: 27632118
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 70.00

Jeg vil helt klart anbefale en svag form for anabolske kaldet: Primo, du vil kunne finde disse og lignende i de fleste fitnesscentre, tricket er at hænge lidt ud i omklædningsrummet efter træning, der kan du helt sikkert få fat i dem.
Venlig Hilsen / Kind Regards
Anders Henderson
Brugeravatar

Sjovt nok er alle tre i denne tråd tilmeldt inden for et minut?.. Troll
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Anders Henderson skrev:Jeg vil helt klart anbefale en svag form for anabolske kaldet: Primo, du vil kunne finde disse og lignende i de fleste fitnesscentre, tricket er at hænge lidt ud i omklædningsrummet efter træning, der kan du helt sikkert få fat i dem.

Hvad i alverden er det dog for noget lort at fyre af. "tricket er at hænge lidt ud i omklædningsrummet efter træning," Tricket er hvad? Sig mig er du psykisk ustabil eller hvad? Jeg synes at dit røde hoved burde vaskes godt og grundigt igennem, for gud hvor er du dog dum at høre på.
"Easy flowing, spiritual growing. Sink in deepness, fight the demons" - Enrique Folan.

Brugeravatar

Styrkeliste

Tak for de gode svar. min mor siger at jeg ikke må købe de der ting for de kan skade min krop

EnriqueFolan skrev:
Anders Henderson skrev:Jeg vil helt klart anbefale en svag form for anabolske kaldet: Primo, du vil kunne finde disse og lignende i de fleste fitnesscentre, tricket er at hænge lidt ud i omklædningsrummet efter træning, der kan du helt sikkert få fat i dem.

Hvad i alverden er det dog for noget lort at fyre af. "tricket er at hænge lidt ud i omklædningsrummet efter træning," Tricket er hvad? Sig mig er du psykisk ustabil eller hvad? Jeg synes at dit røde hoved burde vaskes godt og grundigt igennem, for gud hvor er du dog dum at høre på.

Nu er det ikke fordi jeg ligefrem "anbefaler" det, men det gjorde sku meget af arbejdet for mig.
Og sig mig lige Enrikue, hvad tror du selv du laver på dette forum, anbefaler spiritueller øvelser og andet asiatisk pis? ](*,)
Anders Henderson
Brugeravatar

Anders Henderson skrev:
EnriqueFolan skrev:

Nu er det ikke fordi jeg ligefrem "anbefaler" det, men det gjorde sku meget af arbejdet for mig.
Og sig mig lige Enrikue, hvad tror du selv du laver på dette forum, anbefaler spiritueller øvelser og andet asiatisk pis? ](*,)

Jeg er som jeg er, og jeg vil gerne accepteres ligesom du. Jeg har måske ikke de største muller, men til gengæld kan jeg overgå din psyke på få sekunder, via Mindfullness. Skriv nærmere hvis du vil høre om det.

Brugeravatar

Styrkeliste

Emil12ds skrev:Tak for de gode svar. min mor siger at jeg ikke må købe de der ting for de kan skade min krop

Jeg kan lige så godt spare dig tid nu, der er kun en vej frem og det er Primo.
Alle de store sterner inden for bodybuilding har brugt dem og ikke at bruge dem ville være at snyde dig selv. :dope:
Anders Henderson
Brugeravatar

Anders Henderson skrev:
Emil12ds skrev:Tak for de gode svar. min mor siger at jeg ikke må købe de der ting for de kan skade min krop

Jeg kan lige så godt spare dig tid nu, der er kun en vej frem og det er Primo.
Alle de store sterner inden for bodybuilding har brugt dem og ikke at bruge dem ville være at snyde dig selv. :dope:

Vis dog lidt empati! Drengen er 12 år.. :dope:

Brugeravatar

Styrkeliste

toto_G4M3R skrev:Sjovt nok er alle tre i denne tråd tilmeldt inden for et minut?.. Troll

Haha :lol:
Ja, det virker sgu lidt som om nogen skriver med sig selv..

Geografisk sted: Danmark

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Obvious troll is obvious..
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Billede
Summer denne tråd meget godt op...

Reputation point: 25

Jeg synes vi skal give det A for effort. Det er vigtigt at have sixpack så man kan lave gode damer, det ved alle.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

For det første så kommer du ikke til at lave damer, bare fordi du har en six pack.. For det andet så " abs are made in the kitchen, not in the gym"... Men med ordentlig kost og styrketræning kan man nå langt, på kort tid. :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 35.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 40.00

Nallesoegaard skrev:For det første så kommer du ikke til at lave damer, bare fordi du har en six pack.. For det andet så " abs are made in the kitchen, not in the gym"... Men med ordentlig kost og styrketræning kan man nå langt, på kort tid. :lol:

Det hjælper en del at havde en krop som er bedre en gennemsnittet

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster