Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1146
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1144

Følg bodybuilding.dk på

Vil have disse vinger i en fart!!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

http://www.soccerbootsblog.com/wp-conte ... pink_3.jpg

Det kalder jeg vinger!! Jeg er lige begyndt at træne, og en af mine mål er at få vinger, samt stort bryst.. selvfølgelig skal alt trænes, men derfor kan man vel godt træne lidt ekstra af noget andet også :)
Hvilke øvelser er de bedst effektive for at opnå, hvad i ser på billedet? Hvilke øvelser tror I cristiano ronaldo har brugt, da det måske er en mere fodbold relateret øvelse..
- Jeg kører selv DB rows, men synes ikke de får ordenligt fat, når jeg laver dem.

Håber på noget respons // cHiLL
PS: Hvor hurtigt kan disse resultater opnås?
Sidst rettet af chill 3. nov 2008, 23:54, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nu ka billedet ikk åbnes, men de billeder jeg har set, har ronaldo noget mindre lats end mange herinde :)

Chin Ups --> Your free ticket to the moon :)

Reputation point: 60

chill skrev:Billede

Det kalder jeg vinger!! Jeg er lige begyndt at træne, og en af mine mål er at få vinger, samt stort bryst.. selvfølgelig skal alt trænes, men derfor kan man vel godt træne lidt ekstra af noget andet også :)
Hvilke øvelser er de bedst effektive for at opnå, hvad i ser på billedet? Hvilke øvelser tror I cristiano ronaldo har brugt, da det måske er en mere fodbold relateret øvelse..
- Jeg kører selv DB rows, men synes ikke de får ordenligt fat, når jeg laver dem.

Håber på noget respons // cHiLL
PS: Hvor hurtigt kan disse resultater opnås?

Det er ikke ret meget vinge eller bryst den knægt har. Ganske almindelig basis øvelser og kcaloverskud kan give dig det resultat.

Hvor lang tid det tager afhænger af flere ting som: genetik, vilje, udgangspunkt og planlægning.

Øvelser som kan hjælpe dig på vej er:
squat
dødløft
bænkpres
pullups
BOR.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Galleri: Vis galleri (1)

Ronaldos krop er "pæn" jeg vil gerne passe på med, ikke at komme over i alt for meget bodybuilding.

Her er linket:
http://www.soccerbootsblog.com/wp-content/uploads/2008/06/nike_football_boots_mercurial_sl_fg_carbon_pink_3.jpg

Optimisten - Hvordan udføres BOR, synes ikke jeg kan finde den på det der exrz.net .. stav.dk
- Kan du ikke give et bedre bud?
3 mdr? et halvt år?
Sidst rettet af chill 4. nov 2008, 00:03, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste

chill skrev:Ronaldos krop er "pæn" jeg vil gerne passe på med, ikke at komme over i alt for meget bodybuilding.

Her er linket:
http://www.soccerbootsblog.com/wp-content/uploads/2008/06/nike_football_boots_mercurial_sl_fg_carbon_pink_3.jpg

Optimisten - Hvordan udføres BOR, synes ikke jeg kan finde den på det der exrz.net .. stav.dk
- Kan du ikke give et bedre bud?
3 mdr? et halvt år?

Ronaldo's krop er ikke "pæn" - han er bare splejset. Hans lår er til gengæld rimelig lean. Men det er også det.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Ingen kostplan

Uanset den størrelse du ønsker, kan bodybuilding hjælpe dig. Når du er nået din ønskede størrelse kan du bare skære ned på dit madindtag og træne for at beholde massen.

Jeg aner ikke hvordan du ser ud, men hvis du synes Ronaldo har en pæn krop, kan jeg ikke forestille mig du har meget kød at bære rundt på.

Giv det et årstid med korrekt program, så kan du sagtens ligne ham.

BOR - Bend over row

Styrkeliste

Vil sku noget hellere ligne ronaldo end ham gorillaen der. Han ligner noget jeg lige har nakket i world of wowzer..

Nå men nat nat =)
They are the rumors, they are the lies
We are the shit dog, and they the flies
They are the dreamkillers!!

Geografisk sted: Nykøbing Mors

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Præcis, ham der er jo alt for stor. Tro mig, det er ikke dét damerne vil ha. Jeg ville heller ikke kunne bruge en sådan fysik til meget, da jeg spiller fodbold og en bredde og størrelse som ham der, ville ødelægge alt. Jeg vil gå ned i styrkecenteret og prøve BOR også må vi se om den skal erstatte DB Rows i mit program, som er et fullbody 2-split og ser således ud:

Mandag:
Opvarmning: 5 min cykling/ 5 min løb.
Bænkpres 3*5-6
Rotary Torso 3*8
DB Rows 3*8
Biceps Curls 3*5-8
Mavebøjninger på swiss bold 3*25
DB Brystpres 3*10
Chins 3*Max
Push-ups - Max
Wide Push-ups - Max

Tirsdag
Opvarmning: 5 min cykling/ 5 min løb.
Sidelæns + Det vertikale spring/hop.
Squat - Tung 3*6
Dumbbell Lunges/Udfald 3*10
Calf Raises 3*8
Skulderpres 3*8
Pull-ups 3*Max
Skulderstem 3*8
Rygbøjninger - 40
-Udstrækning

Onsdag
Gentagelse af Mandag

Torsdag
Gentagelse af Tirsdag

Styrkeliste

chill skrev:Præcis, ham der er jo alt for stor. Tro mig, det er ikke dét damerne vil ha.

Nu er vi heldigvis en del der ikke går så frygteligt meget op i hvad 'damerne' vil have...

Og jeg er 100% enig i at Ronaldos form ikke er noget at stile efter! :roll:
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:
chill skrev:Præcis, ham der er jo alt for stor. Tro mig, det er ikke dét damerne vil ha.

Nu er vi heldigvis en del der ikke går så frygteligt meget op i hvad 'damerne' vil have...

Jeg går sku op i hvad damerne vil ha :roll: Og damerne vil ha muskler! :twisted:
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Andersbr skrev:

Jeg stiler efter en krop som Ronaldos og det er vel forståeligt nok, når man spiller fodbold. Der er væsentlig forskel på en fodboldspiller og en bodybuilder. Jeg vil helt sikkert prøve BOR i aften, når jeg skal ned at træne.. andre øvelser, som i ville kunne foreslå?

Jeg vil også meget gerne have lidt feedback programmet, hvad synes I? Er det fint nok, nu da jeg ikke stiler efter en schwarznegger krop? Mit mål er hurtighed, styrke og selvfølgelig udeseende - kun derfor jeg træner arme :)

Styrkeliste

Andersbr skrev:

Jeg stiler efter en krop som Ronaldos og det er vel forståeligt nok, når man spiller fodbold. Der er væsentlig forskel på en fodboldspiller og en bodybuilder. Jeg vil helt sikkert prøve BOR i aften, når jeg skal ned at træne.. andre øvelser, som i ville kunne foreslå?
Jeg vil også meget gerne have lidt feedback programmet, hvad synes I? Er det fint nok, nu da jeg ikke stiler efter en schwarznegger krop? Mit mål er hurtighed, styrke og selvfølgelig udeseende - kun derfor jeg træner arme :)

Styrkeliste

Andersbr skrev:

Jeg stiler efter en krop som Ronaldos og det er vel forståeligt nok, når man spiller fodbold. Der er stor forskel på en fodboldspiller og en bodybuilder. Jeg vil helt sikkert prøve BOR i aften, når jeg skal ned at træne..Jeg er 16 år, 170, normal af bygning, hvor mange kg ville i foreslå? Jeg havde forestillet mig en 30 kilo? Andre øvelser, som i ville kunne foreslå?

Jeg vil også meget gerne have lidt feedback på programmet, hvad synes I? Er det fint nok, nu da I ved, at jeg ikke stiler efter en schwarznegger krop? Mit mål er hurtighed, styrke og selvfølgelig udeseende - kun derfor jeg træner arme :)

Styrkeliste

WTF er det her for noget? Du kommer aldrig til at ligne arnold uanset hvor meget du prøver, så hvorfor overhovedet nævne at du ikke vil gå efter at ligne ham?

Det er ligesom at sige "jeg vil godt med ud og spille golf her i morgen, bro, men jeg gider ikk være nogen Tiger Woods så har ikke tænkt mig at prøve..."

Regner du helt seriøst med at du vågner op en dag og har en bodybuilder-krop? Er du klar over hvor meget det kræver at få en bodybuilder-krop?

:roll:
Nubretpumper
Brugeravatar

Jeg kunne sagtens komme til at ligne Arnold.. at tømme et glas piller ned i halsen er vel ikke det sværeste! Forstår du ikke ironi eller at overdrivelse fremme forståelse, knægt! Kom nu tilbage til mit topic - gider ikke bruge tid på at diskutere

Styrkeliste

Der er absolut ingen der bare sådan lige pludselig kommer til at ligne en bodybuilder - gid det var så let :lol:
Så det skal du ikke bekymre dig om

Desuden er manden i videoen vist ikke bb'er men snarere styrkeløfter, og der er altså ofte en hvis forskel på hvordan de fremstår fysisk :wink:

Synes det er et underligt splitprogram du har lavet - mange øvelser overlapper med næste dag, og det er vel ikke meningen med dit program? :? Derudover synes jeg du træner for lidt ben og lænd (specielt når du er fodboldspiller burde den træning jo netop kunne gavne dig) --> hvor er dødløft?

Imo er det et ret ringe program - du kan evt prøve at søge efter "2-split" eller "fullbody" her på forummet - der kommer mange fornuftige forslag, baseret på basisøvelser. Så kan du jo poste det når du finder et, og så kan vi hjælpe dig med at tilpasse det til dine personlige behov :wink:
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Nick187 skrev:Der er absolut ingen der bare sådan lige pludselig kommer til at ligne en bodybuilder - gid det var så let :lol:
Så det skal du ikke bekymre dig om

Desuden er manden i videoen vist ikke bb'er men snarere styrkeløfter, og der er altså ofte en hvis forskel på hvordan de fremstår fysisk :wink:

Synes det er et underligt splitprogram du har lavet - mange øvelser overlapper med næste dag, og det er vel ikke meningen med dit program? :? Derudover synes jeg du træner for lidt ben og lænd (specielt når du er fodboldspiller burde den træning jo netop kunne gavne dig) --> hvor er dødløft?

Imo er det et ret ringe program - du kan evt prøve at søge efter "2-split" eller "fullbody" her på forummet - der kommer mange fornuftige forslag, baseret på basisøvelser. Så kan du jo poste det når du finder et, og så kan vi hjælpe dig med at tilpasse det til dine personlige behov :wink:

Nej det var ikke meningen at de skulle overlappe hinanden, hvilke gør også det? :| Jeg synes, at dødløft er en "BB" øvelse.. Jeg tror ikke på at de i professionelle klubber bruger den.. synes mine rygbøjninger dækker lænden. Jeg har da 3 benøvelse, hvor mange ville du foreslå og hvilke ville du mere anbefale? Jeg vil gerne bevare min hurtighed, så derfor er jeg lidt forsig med mine ben, er bange for de bliver for tunge. Kan der ikke arbejdes udfra det program jeg allerede har? Langt over halvdelen af øvelserne, er øvelser som jeg har fået af en fitness intruktør, som står for Vejles sas-liga hold.

Styrkeliste

chill skrev:Jeg kunne sagtens komme til at ligne Arnold.. at tømme et glas piller ned i halsen er vel ikke det sværeste! Forstår du ikke ironi eller at overdrivelse fremme forståelse, knægt! Kom nu tilbage til mit topic - gider ikke bruge tid på at diskutere

Arnold har trænet til han brækket sig 4 timer hver dag, i 10 år, og spist 8 kæmpe store måltider hver eneste dag. Aldrig misset en eneste træning.
Hvad får dig til at tro, at du kan komme til at ligne ham blot ved at køre lidt dødløft og hygge dig lidt nede i centeret? :roll:

"Jeg vil slet ikke spille fodbold, da jeg er bange for at blive proffesional fodboldspiller på topplan..."
Nubretpumper
Brugeravatar

Og noget helt andet er; ville det ikke være smartere at træne som en bodybuilder i et par måneder, så du hurtigt kunne få den mængde muskel opbygget du vil, også bare stoppe efter de få måneder....

end at træne som en klaphat, og først efter mange mange år få opbygget den mængde muskler

Men selvfølgelig, det er ikke alle der tænker lige logisk.
Nubretpumper
Brugeravatar

Det eneste han statede var at han ikke havde de samme mål som dig misterhamper så kom nu ind i kampen og prøv at hjælpe ham med det som er hans mål istedet for at blive "fornærmet" over det han skriver og lad være med at være så reaktiv.

Men folk her har nu ret chill, for hvis du vil træne kroppen er der nogle øvelser som generelt er bedre end andre. Og dødløft squat og bænkpress er de bedste øvelser.
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/squatdigtilstoerrearme.php

Der udover mener jeg det er bedst at køre et tosplit som hedder triceps, bryst og skuldre den ene dag også ryg ben og biceps den anden dag, da det skulle have bedre synergi eller sådan noget. Men en klogere person må gerne lige tage over her :)

En eller anden dag skal jeg have lært at sætte kommaer :roll:

Styrkeliste

Har jeg nogensinde nævnt noget om at han ikke havde samme mål som mig? Så kom da selv ind i kampen.

Jeg har jo netop hjulpet ham i mit indlæg, om at han spilder sin tid og istedet kunne gøre tingene cirka 10x hurtigere også stoppe, når han havde nået sit mål. Han tør jo ikke træne som en bodybuilder fordi han er bange for at vågne op og ligne en, også prøver jeg at forklare ham hvor latterlig den holdning er hvis han rent faktisk vil opbygge muskler (uanset om det er 5 kg eller 30 kg)
Nubretpumper
Brugeravatar

chill skrev:Jeg synes, at dødløft er en "BB" øvelse.. Jeg tror ikke på at de i professionelle klubber bruger den..

A hvad for en nød? :shock: :?
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Misterhamper skrev:Har jeg nogensinde nævnt noget om at han ikke havde samme mål som mig? Så kom da selv ind i kampen.

Jeg har jo netop hjulpet ham i mit indlæg, om at han spilder sin tid og istedet kunne gøre tingene cirka 10x hurtigere også stoppe, når han havde nået sit mål. Han tør jo ikke træne som en bodybuilder fordi han er bange for at vågne op og ligne en, også prøver jeg at forklare ham hvor latterlig den holdning er hvis han rent faktisk vil opbygge muskler (uanset om det er 5 kg eller 30 kg)

Så kom med det Misterhamper?
Skift lidt ud i mit program så jeg kan komme i gang?

Styrkeliste

jesperlinde skrev:
chill skrev:Jeg synes, at dødløft er en "BB" øvelse.. Jeg tror ikke på at de i professionelle klubber bruger den..

A hvad for en nød? :shock: :?

Fodboldklubberne???????????????????????

Det kan du fandme bande på at de gør! Hvis ikke de gør, skal de I HVERT FALD til at gøre det!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Jeg tror helt sikkert at de bruger dødløft i fodbold klubber, da de går efter at få så meget ud af deres træning som muligt.

Hvor mange dage om ugen vil du træne? Så skal jeg poste et lille nemt begynder program til dig.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Nu har misterhamper aldrig været særlig god til at få et budskab ordenligt frem, men egentlig har han ret i mange ting.

Når du siger du ikke vil træne som en bodybuilder, fordi du ikke vil ligne Arnold, er hans sammenligning med golf perfekt.

Du bliver ikke bodybuilder af at træne 5 rigtig gode øvelser, som du nemt vi kunne overføre til fodbold, men også alt andet.

Hvis du tror squat gør dig langsom, tager du virkelig fejl. Jeg ved ikke hvordan professionelle fodboldspillere træner, hvis det overhovedet sker, men squat burde indgå i ALLE fag, det samme gælder dødløft.

Har du nogensinde set 100m løb? De knægte har nogle KÆMPE lårbasser, og de kommer ikke at sparke til bolde.

Styrkeliste

Moqensen skrev:Jeg tror helt sikkert at de bruger dødløft i fodbold klubber, da de går efter at få så meget ud af deres træning som muligt.

Hvor mange dage om ugen vil du træne? Så skal jeg poste et lille nemt begynder program til dig.

Nu er det desværre sådan, at træningen i mange fodboldklubber ikke er optimal. Dette er der mange grunde til, ingen ordentlige imo, men alligevel. Bl.a. er prioriteringen, som jeg har opfanget det, at det er vigtigere at blive god på banen, end det er at træne squat, DL osv. Dette kan egentlig godt følges, men hvis de nu gad at træne ordentlig, ville skader nok også mindskes.. Men det tager tid, og den tror jeg ikke klubberne sætter af til dem :)
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009

Geografisk sted: Herlev

Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro

Styrkeliste
- Squat: 155.00

Misterhamper skrev:Har jeg nogensinde nævnt noget om at han ikke havde samme mål som mig? Så kom da selv ind i kampen.

Så synes jeg din måde at sige det til ham på er mærkelig, Det virker som om du prøver at nedgøre ham med hans "uvidenhed" istedet for oprigtet at hjælpe ham.

Styrkeliste

QB:

Ja har også godt hørt om fodboldklubber der kun bruger maskiner #-o
Brugeravatar

Vauve skrev:

Så synes jeg din måde at sige det til ham på er mærkelig, Det virker som om du prøver at nedgøre ham med hans "uvidenhed" istedet for oprigtet at hjælpe ham.

Enig!
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster