Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1121
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

Vil købe nogle nye håndvægte, hvilke?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg overvejer at købe bowflex 21kg håndvægte til 3000,-

http://www.alun.dk/shop/haandvaegt-bowflex.html

Det behøver ikke være disse, jeg er lidt i tvivl.
Har i nogle håndvægte i vil anbefale? Og hvor kan jeg evt købe dem? Helst ikke under 20 kg.

Det er til derhjemme, Til de dage hvor jeg ikke lige gider/har tid til at træne. Jeg har gerne ville eje nogle håndvægte længe, så nu har jeg bestemt mig for at købe nogle. Men det er bare lige det med hvilke det skal være ?
Astina.dk

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

De håndvægte du har linket til er super:D Har dem selv =) men du skal nok købe dem nu da prisen er utrolig lav :) Og så sparer du penge hvis man tænker på du ellers skulle ud og købe en masse vægtskiver ved siden af:)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kan justeres med ét kg af gangen (Op til de første 11 kg), så du gradvist kan øge din styrke uden at blive for stor.

peew.. det heldigt, det ønsker man jo ikke :lol:

Virker ellers meget smart det system. Men lidt halv dyrt synes jeg. Kender dog ikke så meget til priserne på håndvægte, så kan da godt være det passer meget fint overens hvis man skulle købe et par stænger og skiver nok til at matche?

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg har et sæt 1090'ere fra Bowflex, og de fungerer upåklageligt.

Du kan tit være heldig og finde et brugt sæt. Jeg gav kr. 3.500 for 2 stk. 1090'ere plus stativet, som alt andet lige gør det lidt nemmere at afsætte håndvægtene efter brug. For de duer IKKE til at blive smidt...

Jeg ville gå efter 1090'erne, da 21 kg. hurtigt bliver for lidt, så går der trods alt lidt længere op til de 41 kg.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

"Du får resultaterne, du beder om – stram og flad mave, faste ben, velformede arme og en stærk brystkasse – men du er ikke nødt til at betale for et fitnessmedlemskab, for at opnå det udseende du ønsker."

Hvad så med ryggen?

Wtf! De skriver om håndvægten som det er et vidundermiddel. De kan bare alt, bare du træner lidt så får du gode resultater, guuuud, hvor er det sørgeligt den måde de skriver om produktet. Det er jo "bare" en håndvægt? ikke et vidundermiddel.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Nicobruun skrev:"Du får resultaterne, du beder om – stram og flad mave, faste ben, velformede arme og en stærk brystkasse – men du er ikke nødt til at betale for et fitnessmedlemskab, for at opnå det udseende du ønsker."

Hvad så med ryggen?

Wtf! De skriver om håndvægten som det er et vidundermiddel. De kan bare alt, bare du træner lidt så får du gode resultater, guuuud, hvor er det sørgeligt den måde de skriver om produktet. Det er jo "bare" en håndvægt? ikke et vidundermiddel.

Check siden der sælges fra :wink:
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Lyngbeck skrev:
Nicobruun skrev:"Du får resultaterne, du beder om – stram og flad mave, faste ben, velformede arme og en stærk brystkasse – men du er ikke nødt til at betale for et fitnessmedlemskab, for at opnå det udseende du ønsker."

Hvad så med ryggen?

Check siden der sælges fra :wink:

det slet ikke bedre fra producentens side.. synd og skam at det skal sælges like TV shop crap, hvis de rent faktisk er fine nok.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeps, de trashtalker sig selv lidt rigeligt. Kvaliteten fejler nu ikke noget.

Noget af det fedeste til hjemmeudstyret, som Bowflex jo bestemt går ind under, er at de håndvægtene fylder meget lidt, er til at transportere, da der er hjul under stativet og endelig at skiverne er plastbelagte og derfor ikke larmer til gene for enten naboer eller søvnige kærester... :)

Der er jo også en række alternativer til den type af håndvægte, som man kan undersøge.

Herunder Omni Select, som ligner Bowflex meget, men er lidt billigere eller evt. Powerblock, som er lidt mindre udbredt og tilmed lidt dyrere end de to andre typer.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster