Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1322
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Vil nogen dele deres +4000kcal's kostprogram?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hola ..

Hvis nogen ligger inde med et hjemmestrikket kostprogram, som ligger imellem 4-4300 kcal, vil jeg meget gerne have lov til at se det.. Jeg er ved at brække mig over æggehvider med løg og tomat og pastaskruer ved siden af.. (Kylling og grøntsager bliver man ikke træt af)

Så hvis nogle kan flashe program, kunne det være lækkert!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er ideen i kun at spise æggehviderne?

EDIT: har du styr på dine makroer?

Hvis du har problemer med at få nok kalorier bør du gå efter energitætte fødevarer. Eks. nødder, avocado, sødmælk mv.
Sidst rettet af Ittams 24. aug 2013, 10:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Nuværende program:

Billede

Styrkeliste

kostplan
You don't get what you wish for, you get what you work for!
Follow my way to get armed:
http://www.bodybuilding.dk/my-way-to-get-armed-t42643.html
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Rødekro, Sønderjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 260.00

kostplan

Men den forsvinder nok, da jeg ændrer den igen i morgen :D

Rækkefølgen er lidt bæ, kan jeg se
Måltid 08-10: Morgenmad/pre-workout
Måltid 16-18: Post workout shake
Måltid 12-14: Post workout meal
Måltid 10-12: Snack
Måltid 14-16: Snack
Måltid 18-20: Aftensmad
Måltid 20-22: Snack
Måltid 22-24: Natmad
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Det ser fornuftigt ud!

Eftersom jeg er pendler mellem Århus -> Aalborg UNI, tænker jeg, om det er muligt, at strikke en meget enkel (behøves ikke at være 100% efter bogen) kostplan sammen? Jeg vil, som i nok også kan se på kalorierne, igang med en bulk-periode, og er egentlig interesseret i at gøre det på den nemmeste måde.. Hvor langt kommer man f.eks. på havregryn med peanutbutter og mælk? Hvor vigtige er grøntsager? Og nu følger jeg bl.a. Peter Bendtsen (Fitness-dude fra Fitness World) på Instagram, som er blevet en muppet for link slettet, som gang på gang laver indlæg om bl.a. BA og BCAA .. Hvor vigtige er de her supplementer?

Styrkeliste

smadsen skrev:Det ser fornuftigt ud!

Eftersom jeg er pendler mellem Århus -> Aalborg UNI, tænker jeg, om det er muligt, at strikke en meget enkel (behøves ikke at være 100% efter bogen) kostplan sammen? Jeg vil, som i nok også kan se på kalorierne, igang med en bulk-periode, og er egentlig interesseret i at gøre det på den nemmeste måde.. Hvor langt kommer man f.eks. på havregryn med peanutbutter og mælk? Hvor vigtige er grøntsager? Og nu følger jeg bl.a. Peter Bendtsen (Fitness-dude fra Fitness World) på Instagram, som er blevet en muppet for link slettet, som gang på gang laver indlæg om bl.a. BA og BCAA .. Hvor vigtige er de her supplementer?

Hvor langt man kommer? Det kommer da an på mængden, du spiser :) Du kan jo sagtens blende en motherfucker af en shake evt. aftenen inden skole, og tage den med i bil/tog, hvis du er i tidsnød. Grøntsager er selvfølgelig vigtige ifht. at få dækket dit mikronutrient (vitamin/mineral) behov. Personligt får jeg 600 g grønt om dagen + et par stykker frugt og multivitamin - så er man vist dækket mere end rigeligt ind.

Mht. at gøre det så nemt som muligt, så lav gerne måltider til flere dage frem, f.eks. ved at stege kylling på én gang til 2-3 dage samt skære grøntsager/whatever ud, så de er klar til at blive tilberedt/fyret i din madpakke. På den måde kan du spare en masse tid ved ikke at skulle stå og lave kæmpe madpakke hver eneste aften.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

snus skrev:
Hvor langt man kommer? Det kommer da an på mængden, du spiser :) Du kan jo sagtens blende en motherfucker af en shake evt. aftenen inden skole, og tage den med i bil/tog, hvis du er i tidsnød. Grøntsager er selvfølgelig vigtige ifht. at få dækket dit mikronutrient (vitamin/mineral) behov. Personligt får jeg 600 g grønt om dagen + et par stykker frugt og multivitamin - så er man vist dækket mere end rigeligt ind.

Mht. at gøre det så nemt som muligt, så lav gerne måltider til flere dage frem, f.eks. ved at stege kylling på én gang til 2-3 dage samt skære grøntsager/whatever ud, så de er klar til at blive tilberedt/fyret i din madpakke. På den måde kan du spare en masse tid ved ikke at skulle stå og lave kæmpe madpakke hver eneste aften.

Jep, det har jeg også haft gang i løbet af de 2 forgangne semestre, men det er også nærmere de "nemme kalorier", som jeg gerne vil have styr på.. Jeg får kød og grøntsager nok, men det kan jeg jo ikke spise op til de 4-4300 kcal!
En "motherfucker af en shake" lyder som en okay ide! ;) Og så tager jeg sgu et smut i metro og køber nogle frost grøntsager ..

Styrkeliste

Sødmælk, peanutbutter, nødder, kakao, chokolade, B&J's (hvis du er en rig motherfucker) - masser af kcals ;)
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster