Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jiyan skrev:Stangen ser ud til at ligge for langt væk fra dine skinneben når du starter øvelsen, og så runder du i ryggen.
Brug også nogle skiver med en større diameter, hvis i har det

Starten og skinnebenet kan jeg gå med til. Som det er nu kan jeg heller ikke runde mere i ryggen end hvad jeg allerede gør nu, og nej jeg bor på en efterskole så en anden vægtform er ikke mulig :/
Desuden tager jeg mere i squat end hvad jeg gør i dødløft hvilket jeg også finder en smule usædvanlig..
Bænk 67
Squat 97
Dødløft 92
Er det mig eller er det ikke også lidt nogle mærkelige forhold?

Maskinen skrev:Starten og skinnebenet kan jeg gå med til. Som det er nu kan jeg heller ikke runde mere i ryggen end hvad jeg allerede gør nu, og nej jeg bor på en efterskole så en anden vægtform er ikke mulig :/
Desuden tager jeg mere i squat end hvad jeg gør i dødløft hvilket jeg også finder en smule usædvanlig..
Bænk 67
Squat 97
Dødløft 92
Det er også meningen du skal runde mindre!

JoxBax skrev:Jiyan skrev:Stangen ser ud til at ligge for langt væk fra dine skinneben når du starter øvelsen, og så runder du i ryggen.
Brug også nogle skiver med en større diameter, hvis i har det
Starten og skinnebenet kan jeg gå med til. Som det er nu kan jeg heller ikke runde mere i ryggen end hvad jeg allerede gør nu, og nej jeg bor på en efterskole så en anden vægtform er ikke mulig :/
Bænk 67
Squat 97
Dødløft 92

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster