Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BloodJunkie skrev:Du behover ikke spise 10.000kcal bare fordi du cheater lidt, 2 poser chips med dip og hvad ved jeg lyder ret voldsomt, og du får sikker ondt i maven af det.
Køb dig en ordenlig is til dessert eller noget i den stil er min anbefaling.

Eltelemundo skrev:Hold ud det sidste stykke tid.. Så smager det så meget bedre når du endelig giver dig selv lov

hr_bjoern skrev:Noget lækkert behøver jo ikke være junk. Du kan spise skyr med whey, hindbær og mørk chokolade, bare for at tage et eksempel.

xabo skrev:BloodJunkie skrev:Du behover ikke spise 10.000kcal bare fordi du cheater lidt, 2 poser chips med dip og hvad ved jeg lyder ret voldsomt, og du får sikker ondt i maven af det.
Ja, tænkte også lidt på at finde på noget andet.
Men hvad med en fryse pizza eller noget grill mad til aftensmad, og så resten er normal sund kost?

xabo skrev:hr_bjoern skrev:Noget lækkert behøver jo ikke være junk. Du kan spise skyr med whey, hindbær og mørk chokolade, bare for at tage et eksempel.
Spiser lige fortiden dagligt skyr med mørk chokolade. (:
Dog har jeg desværre intet whey, og har ikke prøvet med hindbær.
Men syntes nu mere jeg har lyst til noget "junk". Har brug for at være lidt usund. ;)

Jeks skrev:lidt sød frugt og nødder kan det ikke gøre det? da syndt når du er så godt igang. Like, vandmelon, jordbær, ananas?

BloodJunkie skrev:xabo skrev:BloodJunkie skrev:Du behover ikke spise 10.000kcal bare fordi du cheater lidt, 2 poser chips med dip og hvad ved jeg lyder ret voldsomt, og du får sikker ondt i maven af det.
Ja, tænkte også lidt på at finde på noget andet.
Men hvad med en fryse pizza eller noget grill mad til aftensmad, og så resten er normal sund kost?
Grill mad behøver ikke være usund. Du kan sagtens lave en lækker marinering til nogle kyllingebryst og så spise søde kartofler ved siden af. Søde kartofler, fersk chili, friskpresset citron og lidt koriander lavet til kartoffelmus er lækkert, sundt og ikke slemt for din blodsukker.
yumyum

BloodJunkie skrev:xabo skrev:hr_bjoern skrev:Noget lækkert behøver jo ikke være junk. Du kan spise skyr med whey, hindbær og mørk chokolade, bare for at tage et eksempel.
Spiser lige fortiden dagligt skyr med mørk chokolade. (:
Dog har jeg desværre intet whey, og har ikke prøvet med hindbær.
Men syntes nu mere jeg har lyst til noget "junk". Har brug for at være lidt usund. ;)
Så køb dig en durum-kebab eller noget junk, men lad være med at drikke cola og sukkerlort sammen men, lidt usundt fedt skader ikke så meget hvis du ikke overskrider dit total-kcal indtag.

Jmt skrev:Spis lidt mindre end du plejer en dag, og lad din aftensmad bestå af hjemmelavede burgere og en pepsi max.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster