Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jonas Nielsen skrev:Man får jo fx ikke trænet hele brystet ved bare at lave almindelig bænkpres
Almond skrev:Google "stronglifts 5x5"

mikej skrev:Jonas Nielsen skrev:Man får jo fx ikke trænet hele brystet ved bare at lave almindelig bænkpres
Jo man gør..![]()
- det ligner da et udemærket no bullshit program .. Gode øvelser..Almond skrev:Google "stronglifts 5x5"
Det minder meget om Stronglift ja, et rigtig godt program du ville blive rigtig glad for.. ^

Jonas Nielsen skrev:mikej skrev:Jonas Nielsen skrev:Man får jo fx ikke trænet hele brystet ved bare at lave almindelig bænkpres
Jo man gør..![]()
- det ligner da et udemærket no bullshit program .. Gode øvelser..Almond skrev:Google "stronglifts 5x5"
Det minder meget om Stronglift ja, et rigtig godt program du ville blive rigtig glad for.. ^
Så du vil mene jeg godt kan tage det program jeg lagde op og trygt stole på at hvis jeg følger det så kan jeg forvente gode resultater :-D

Almond skrev:Jonas Nielsen skrev:mikej skrev:Jonas Nielsen skrev:Man får jo fx ikke trænet hele brystet ved bare at lave almindelig bænkpres
Jo man gør..![]()
Så du vil mene jeg godt kan tage det program jeg lagde op og trygt stole på at hvis jeg følger det så kan jeg forvente gode resultater :-D
Godt valg af øvelser, men dårligt valg af sæt/reps.

Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.

Jonas Nielsen skrev:Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.
Programmet kommer ellers fra hvad der virker en rimelig god side - de må da have styr på det? :-)

Jonas Nielsen skrev:Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.
Programmet kommer ellers fra hvad der virker en rimelig god side - de må da have styr på det? :-)

Garik skrev:Jonas Nielsen skrev:Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.
Det vil jeg ikke udtale mig om. Men det ændrer ikke på, at der er en overvægt af øvelser til pressemuskulaturen - både horisontalt og vertikalt. Og det er ikke fordelagtigt.
Hvad ville du ændre? Øvelserne er vel fine nok:)
mikej skrev:Garik skrev:Jonas Nielsen skrev:Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.
Det vil jeg ikke udtale mig om. Men det ændrer ikke på, at der er en overvægt af øvelser til pressemuskulaturen - både horisontalt og vertikalt. Og det er ikke fordelagtigt.
Nu jeg nysgerrig Garik, kan du ikke uddybe det?Hvad ville du ændre? Øvelserne er vel fine nok:)

Garik skrev:mikej skrev:Garik skrev:Jonas Nielsen skrev:Garik skrev:Øvelserne er som sådan fine nok, men der er en overvægt af presse-øvelser, hvilket skaber ubalancer.
Nu jeg nysgerrig Garik, kan du ikke uddybe det?Hvad ville du ændre? Øvelserne er vel fine nok:)
Jamen det kan jo nærmest ikke ekspliciteres yderligere?
Ja, isoleret set er der tale om gode, solide øvelser - no doubt.
Men som et samlet "program" har du BP, skulderpres og dips direkte som presse-øvelser. Som antagonist har du så bent over row og til dels dødløft. That's it. Så selvom vi kan lade dødløft være 1/2 øvelse til ryggen, så er der stadig dobbelt så mange presseøvelser.
Men kan jeg køre programmet eller ville jeg smadre mig selv ved det? ;-)
Det er ikke fordelagtigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster