Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hansi skrev:Jeg har fået til opgave at lave et program for en som skal til at begynde at træne.. Han har aldrig rigtig trænet før jeg fik set hans teknik i øvelser som squat og dødløft og der skal virkelig arbejdes på noget her så ville ikke lige give ham ikast med disse øvelser lige med det samme..
Min lige som så mange anders holdning er vel at frivægte er vejen frem derfor syntes jeg at han lige så godt kan starte med disse..
som det ser ud nu er der kun trænings mulighed 3 gange om ugen derfor jeg har valgt at et fullbody progam:
Fullbody trænings program.
Kattlebell Squat (opvarmning/squat teknik) 3x15
Benpress: 3x6
Bænkpress BB: 3x6
Skråbænk DB: 2x8
Bent over row: 3x6
Military press: 2x8
Chin ups: 3x8
Dips: 3x8
Biceps curl DB: 2x8
Mave: 3x10
har tænkt mig dette program skal køres i 6 ugers tid så han lige lære teknikken og bliver lidt stærkere..
er der noget jeg mangler?
kunne tænles der mangler lidt til læg? eller kan det undværes her i starten?

toto_G4M3R skrev:[
Med de vægte du løfter, kan du da ikke være helt begynder?

Legend skrev:toto_G4M3R skrev:[
Tænk hvis du kunne læse.
Hint: det personlige pronomen, her brugt i tredje person ental, henviser som regel til en anden person end den talende (/skrivende). Det er normal sprogbrug at bruge første person ental, når man snakker om sig selv (pluralis majestatis undtaget naturligvis).

toto_G4M3R skrev:Legend skrev:toto_G4M3R skrev:[
Tænk hvis du kunne læse.
Hint: det personlige pronomen, her brugt i tredje person ental, henviser som regel til en anden person end den talende (/skrivende). Det er normal sprogbrug at bruge første person ental, når man snakker om sig selv (pluralis majestatis undtaget naturligvis).
Det da ellers noget af et fint sprog har. Tror jeg ville få stress af at høre på dig mere end 10 min

Hansi skrev:Jeg har fået til opgave at lave et program for en som skal til at begynde at træne.. Han har aldrig rigtig trænet før jeg fik set hans teknik i øvelser som squat og dødløft og der skal virkelig arbejdes på noget her så ville ikke lige give ham ikast med disse øvelser lige med det samme..
Min lige som så mange anders holdning er vel at frivægte er vejen frem derfor syntes jeg at han lige så godt kan starte med disse..
som det ser ud nu er der kun trænings mulighed 3 gange om ugen derfor jeg har valgt at et fullbody progam:
Fullbody trænings program.
har tænkt mig dette program skal køres i 6 ugers tid så han lige lære teknikken og bliver lidt stærkere..
er der noget jeg mangler?
kunne tænles der mangler lidt til læg? eller kan det undværes her i starten?

Legend skrev:Jeg bliver glad når folk skriver ting der hverken er idiotiske eller formuleret af en treårig.
Jeg ville reppe hvis man ku'.

Legend skrev:Jeg bliver glad når folk skriver ting der hverken er idiotiske eller formuleret af en treårig.

Hansi skrev:Fullbody trænings program.
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Hansi skrev:Chin up og dips udføres i et stativ hvor man kan sætte belastning på som driver personen op..
smider en læg øvelse ind som sagt kan han lige så godt have den med fra start
kattlebell squat er lige så god som normal squat hvis ikke bedre for teknikken. det var i værtfald den øvelse jeg brugte i tidernes morgen da jeg skulle længere ned med røven.. Når han så har kørt den lidt smider jeg box squat ind så han kan vende sig til den extra belastning...
Teknikken i bænkpress var oki samt BOR,
Hvis teknikken i squat og dødløft bare så lidt fornuftig ud ville jeg selvfølgelig smide det ind, men som sagt tidligere var disse ikke så gode og efter som han skal træne alene smed jeg kattlebell ind i stedet for.
Tak for respons.

MBang skrev:Legend skrev:Jeg bliver glad når folk skriver ting der hverken er idiotiske eller formuleret af en treårig.
var den henvendt ironisk til mig?
hvis det er tilfældet er jeg godt klar over at min tegnsætning og stave færdigheder er langt ude i hampen, men så har jeg noget at arbejde med.

Hansi skrev:
Teknikken i bænkpress var oki samt BOR,
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster