Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1353
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af bulk kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Bodybuilding.dk

Det mest hensigtsmæssige ville være, at give jer lidt informationer om mig. Derved kan i bedømme min kostplan mere præcist.

Alder: 18

Vægt: 71-72 (svinger)

Højde: 178

Ligevægtsindtag: omkring 2800

Min tidligere kostplan var ikke den mest optimale. 50% af kosten bestod af kulhydrater, hvilket resulterede i en smule fedt omkring maven. Jeg er dog ikke så fimset, at jeg ikke kan klare lidt fedt på kroppen, men vil helst gaine lean masse - kvalitets kilo. Jeg har besvær med at reducere mine kulhydrater, fordi det tager hårdt på kalorierne, som jeg har brug for. Det skal siges, at jeg er studerende, så jeg kan ikke bare smide mere kylling ind i kosten. Derfor har jeg brug for lidt ekspertise! Først og fremmest, vil jeg gerne have jer til at vurdere den nedstående kostplan, som desværre indebærer 20g pulver om morgenen og 40g om aftenen (cassein) - hvilket er DYRT! Hvilke proteinkilder kan jeg benytte mig af - søger inspiration!? ](*,)

Tal frit fra hjertet :king:

- Tak på forhånd.

kostplan

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

BUMP

Du skal have mere frugt / grønt, 2 bananer og 1 æble er ikke dækkende for de 600g der er anbefalet.
Yderligere kan du optimere din kost ved at indtage flere fødevarer indeholdende sundt fedtstof, 40g mandler er ikke dækkende.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Byt morgenpulveret ud med nogen æg - der er masser af protein og fedt i, og de slider ikke så hårdt på pungen, hvis man ikke er fimset omkring dyrenes levestandarder.

Som der allerede er sagt, flere grøntsager!
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Logbog: Vis logbog

Morgenpulveret ud med æg - roger that!
Mht. til grøntsager og frugt, så variere det meget, jeg får ihverfald de 600g frugt som er anbefalet hver dag.
Er der ellers nogle ting jeg kunne ændre på kostplanen?

thefighter skrev:Du skal have mere frugt / grønt, 2 bananer og 1 æble er ikke dækkende for de 600g der er anbefalet.
Yderligere kan du optimere din kost ved at indtage flere fødevarer indeholdende sundt fedtstof, 40g mandler er ikke dækkende.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Ja jeg ville også tilføre mere fedt. F.eks. noget olivenolie, valnøddeolie, macademiaolie, kokosolie osv... ellers ser det fint ud. Og jeg synes ikke nødvendigvis at grøntsager er førsteprioritet på bulk. I hvert fald ikke hvis man har problemer med at få mad nok ind, da de fylder en del i maven. Bare sørg for at spise en vitaminpille.

Kostplan: Ingen kostplan

Tank skrev:Ja jeg ville også tilføre mere fedt. F.eks. noget olivenolie, valnøddeolie, macademiaolie, kokosolie osv... ellers ser det fint ud. Og jeg synes ikke nødvendigvis at grøntsager er førsteprioritet på bulk. I hvert fald ikke hvis man har problemer med at få mad nok ind, da de fylder en del i maven. Bare sørg for at spise en vitaminpille.

Tidselolie er også en fantastisk kilde.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog

Animal skrev:
Tank skrev:Ja jeg ville også tilføre mere fedt. F.eks. noget olivenolie, valnøddeolie, macademiaolie, kokosolie osv... ellers ser det fint ud. Og jeg synes ikke nødvendigvis at grøntsager er førsteprioritet på bulk. I hvert fald ikke hvis man har problemer med at få mad nok ind, da de fylder en del i maven. Bare sørg for at spise en vitaminpille.

+ tidselolie

Nå ja den glemte jeg. Får selv min GLA fra kæmpenatlysolie, men tidselolie er sikkert lige så godt.

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster