Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hansi skrev:Squat/Dødløft 3set(skifter mellem squat og død hver

Hansi skrev:Jeg syntes det er for hård at køre squat og dødløft samme dag. Man kan sagtens mærke forskel..
Hvis jeg fx starter med squat så kan jeg slet ikke tage lige så meget i dødløft som normalt og omvendt.
Og syntes ikke det så fedt når man ikke kan tage det optimale
Kan os være fordi det program jeg lige har afsluttet havde jeg både dødløft og squat 5 set i hver. 3 gange om ugen. og efter 5 set tungt squat er ens ben altså ikke meget værd i dødløft.

Hansi skrev:Jeg syntes det er for hård at køre squat og dødløft samme dag. Man kan sagtens mærke forskel..
Hvis jeg fx starter med squat så kan jeg slet ikke tage lige så meget i dødløft som normalt og omvendt.

norbak skrev:Hansi skrev:Jeg syntes det er for hård at køre squat og dødløft samme dag. Man kan sagtens mærke forskel..
Hvor mange kilo du kan tage, er vel i sig selv underordnet. Det er vel musklernes belastning som tællerSelvom det self. er sjovere at løfte en million kilo. Synes helt sikkert squat og DL skal køres hver gang. Kongeøvelser ;) Nice abs btw

Henning aa skrev:Du har 5 sæt horizontal pres (3 bænk og 2 sktåpres)og kun 2 horinzontal pull (2 sæt bor) bare for at have balance i træningen skal du have lige så meget horizontal pull, samtidig kører du 3 sæt vertical press (går ud fra at skuldertræningen er en eller anden for for skulderpres) og kun 2 vertical pull, Du har jo kun halv så meget rygtræning som de modsvarende muskler (8 presseøvelser og kun kun 4 pull-øvelser)
Du har efter min mening en kraftig underprioritering af af ryggen.
Hvis du virkelig vil fokusere på ryggen, så kør det dobbelte i de øvelser du har for ryggen, og hvis det bliver for meget træning total, så skær lidt ned på bryst og fjern armtræning total.
Jeg ville også tage dødløft med hver gang.

Moqensen skrev:Hvor er den fokus på ryg du skriver om?
Du har flere sæt til bryst end du har til ryggen?

Moqensen skrev:norbak skrev:Hansi skrev:Jeg syntes det er for hård at køre squat og dødløft samme dag. Man kan sagtens mærke forskel..
Hvor mange kilo du kan tage, er vel i sig selv underordnet. Det er vel musklernes belastning som tællerSelvom det self. er sjovere at løfte en million kilo. Synes helt sikkert squat og DL skal køres hver gang. Kongeøvelser ;) Nice abs btw
Synes også at Squat og DL skal tages hvergang. Plejer jeg i hvertfald selv at have succes med. Dog kan dødløft godt være hård at give sig i færd med når man har overstået en omgang kickass squat. Men så det bare at bide sig i det og nyde smerten; og så tænke på hvor fucking hardcore man er![]()

Henning aa skrev:
Du har 5 sæt horizontal pres (3 bænk og 2 sktåpres)og kun 2 horinzontal pull (2 sæt bor) bare for at have balance i træningen skal du have lige så meget horizontal pull, samtidig kører du 3 sæt vertical press (går ud fra at skuldertræningen er en eller anden for for skulderpres) og kun 2 vertical pull, Du har jo kun halv så meget rygtræning som de modsvarende muskler (8 presseøvelser og kun kun 4 pull-øvelser)
Du har efter min mening en kraftig underprioritering af af ryggen.
Hvis du virkelig vil fokusere på ryggen, så kør det dobbelte i de øvelser du har for ryggen, og hvis det bliver for meget træning total, så skær lidt ned på bryst og fjern armtræning total.
Jeg ville også tage dødløft med hver gang.
dødløft er vel også pull? så den + bor= 5

Hansi skrev:Moqensen skrev:norbak skrev:Hansi skrev:Jeg syntes det er for hård at køre squat og dødløft samme dag. Man kan sagtens mærke forskel..
Synes også at Squat og DL skal tages hvergang. Plejer jeg i hvertfald selv at have succes med. Dog kan dødløft godt være hård at give sig i færd med når man har overstået en omgang kickass squat. Men så det bare at bide sig i det og nyde smerten; og så tænke på hvor fucking hardcore man er![]()
jeg bliver nok nød til at tage begge nu når i alle siger det
og så fjerne benpress?
tror heller ikke det så hård når det kun er 3 sæt af hver i forhold til de 5 jeg kørte i sidste program..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster