Denne er til off-days
Denne er til on-days
Hvad mener I om disse?
Min intention er et forsøg på anvendelse af The Leangains Approach (http://doubleyourgains.com/musclebuildi ... _Final.pdf)

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sakin skrev:14 sider tekst er måske en del at læse hvis det bare er for at kommentere en kostplan, du kan evt. lige kort forklar hvad det går ud på.
Går ud fra det er noget bulk/cut halløj hvor man skifter hele konstant mellem de 2 ting.
Og du skriver ik rigtig noget om dit ligevægtsindtag, men går udfra det må ligge på omkring de 2500Kcal og ud fra det forstiller jeg mig at du er en lidt tynd gut, der ikke ville tag skade af bare at bulke ordenligt, der er lang tid til sommer endnumen jeg kan jo tag fejl du kommer jo ik med så meget info.
Men ellers ser tingene på din kostplan fornuftigt nok ud, du får dit fedt og proteiner, ville nok personlig selv dele det mere op, end kun til 3 måltider om dagen, men hvor meget betydning det har, er jo også en debat der stadig køre:)

LLNielsen skrev:Det ser helt fint ud..
Men hvis du er lidt chubby, så ville jeg gå lidt længere ned i Kcal på offdays. Omkring 1900Kcal ville jeg ta den på hvis det var mig.
Og så holde mig på 2600Kcal på træningsdage. Ellers går det alt for langsomt..
Der er flere Leangainere som har et ligevægtsindtag på omkring 2700 som ligger helt nede på 1600-1700 på fridage. Ellers går det alt for langsomt hvis man har lidt extra på siderne. Hovedsageligt retter programmet sig for folk som har en start fedtprocent ikke højere end 12% måske.
Og når du så er kommet ned på en fedtprocent omkring 10-12% så kan du køre med plus 500 på træningsdage og minus 500 på hviledage..
Derudover er der ingen grund til Peanutbutter på træningsdage. Der er så mange andre ting du kan spise, og du skal jo holde dig lavt på fedt de dage.

LasJ skrev:LLNielsen skrev:Det ser helt fint ud..
Men hvis du er lidt chubby, så ville jeg gå lidt længere ned i Kcal på offdays. Omkring 1900Kcal ville jeg ta den på hvis det var mig.
Og så holde mig på 2600Kcal på træningsdage. Ellers går det alt for langsomt..
Der er flere Leangainere som har et ligevægtsindtag på omkring 2700 som ligger helt nede på 1600-1700 på fridage. Ellers går det alt for langsomt hvis man har lidt extra på siderne. Hovedsageligt retter programmet sig for folk som har en start fedtprocent ikke højere end 12% måske.
Og når du så er kommet ned på en fedtprocent omkring 10-12% så kan du køre med plus 500 på træningsdage og minus 500 på hviledage..
Derudover er der ingen grund til Peanutbutter på træningsdage. Der er så mange andre ting du kan spise, og du skal jo holde dig lavt på fedt de dage.
Det vil jeg gøre.
Eventuelt noget magert pålæg i stedet for peanutbutter?

Garik skrev:For lidt fedt, for lidt grøntsager og generelt for mange carbs.
Efter min smag.

LasJ skrev:Garik skrev:For lidt fedt, for lidt grøntsager og generelt for mange carbs.
Efter min smag.
Hvad bør jeg fjerne og hvad bør jeg tilføje?

Sore skrev:LasJ skrev:Garik skrev:For lidt fedt, for lidt grøntsager og generelt for mange carbs.
Efter min smag.
Nu kan jeg ikke svare for Garik, men jeg vil give ham ret i at du godt kan fjerne mange af kulhydraterne som kommer fra pasta ris rosiner og havregryn og erstatte med fedt. som feks. olier nødder og animalsk fedt.
Personligt holder jeg mit kulhydratindtag på ca.15- 20 % af det daglige kalorieindtag, det er ikke et must men synes nu det funger bedre for mig.

LasJ skrev:Garik skrev:For lidt fedt, for lidt grøntsager og generelt for mange carbs.
Efter min smag.

Garik skrev:LasJ skrev:Garik skrev:For lidt fedt, for lidt grøntsager og generelt for mange carbs.
Efter min smag.
For det første bør du droppe den peanutbutter, du køber - den er ikke økologisk = fyldt med lort.
Skær ned på pastaen - erstat den med grøntsager. Skift din dressing ud med en fedtfattig udgave - det er dumt at "spilde" kalorier på dressing (derudover er 30g mere end rigeligt). Marmelade er fyldt med sukker - skift ud med grøntsager.
Sore skrev:Hvor du har lyst til at putte det er op til dig selv, men du kan evt. bruge mere olie i maden eller vælge kød med en højere fedtprocent. og skære ned på kulhydraterne som kommer fra pasta ris rugbrød rosiner osv.

Garik skrev:Det fedt, du steger i, skal du ikke regne med. Det er forsvindende lidt, der bliver optaget i kødet.
EDIT: Du har jo ikke tilføjet nogle grøntsager?

LasJ skrev:Garik skrev:Det fedt, du steger i, skal du ikke regne med. Det er forsvindende lidt, der bliver optaget i kødet.
Der er tilføjet ærter og gulerødder

Garik skrev:LasJ skrev:Garik skrev:Det fedt, du steger i, skal du ikke regne med. Det er forsvindende lidt, der bliver optaget i kødet.
200g grøntsager? Der anbefales minimum 600g dagligt (og det er i den lave ende). Tilføj du bare broccoli, bønner, kål, peberfrugt, tomater etc.

LasJ skrev:Garik skrev:LasJ skrev:Garik skrev:Det fedt, du steger i, skal du ikke regne med. Det er forsvindende lidt, der bliver optaget i kødet.
200g grøntsager? Der anbefales minimum 600g dagligt (og det er i den lave ende). Tilføj du bare broccoli, bønner, kål, peberfrugt, tomater etc.
Nu kom der lidt mere på

Casper.S skrev:LasJ skrev:Garik skrev:LasJ skrev:Garik skrev:Det fedt, du steger i, skal du ikke regne med. Det er forsvindende lidt, der bliver optaget i kødet.
Nu kom der lidt mere på
Lad være med at tilføje noget, hvis det alligevel er usandsynligt at du kommer til at spise det.
Hvorfor vil du forsøge med en IF-tilgang?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster