Er en dreng på 17år, som har trænet i ca. 1 år nu og har nu forsøgt mig at lave en kostplan. Ville høre jeres mening, om det er godt eller dårligt og om der måske mangler nogle ting.
Alder: 17år
Højde: 172 ( Er lille af min alder ;) )
Vægt: 56kg.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Den er NÆSTEN perfekt.
Du mangler:
- Sundt fedt.

Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Den er NÆSTEN perfekt.
Du mangler:
- Sundt fedt.
Du må meget gerne komme med nogle eksempler

Langkildee skrev:Er en dreng på 17år, som har trænet i ca. 1 år nu og har nu forsøgt mig at lave en kostplan. Ville høre jeres mening, om det er godt eller dårligt og om der måske mangler nogle ting.
.. Dit mål er forhåbentligt, at smide noget masse på skroget? Hvad ligger dit ligevægtsindtag på?
andreas7074 skrev:Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Den er NÆSTEN perfekt.
Du mangler:
- Sundt fedt.
Okay, altså som det ser ud nu får du 7g sundt fedt ud af dine 64g eller hvad det nu var.
Og det er fra mandler.
Du kunne evt. spise Olier, avocado, fed fisk, nødder, chokolade mindst 70% (til dels)-> Altså ikke en hel plade med 10-20g, peanutbutter (økologisk)

Veiny skrev:Langkildee skrev:Er en dreng på 17år, som har trænet i ca. 1 år nu og har nu forsøgt mig at lave en kostplan. Ville høre jeres mening, om det er godt eller dårligt og om der måske mangler nogle ting.
MORE CALORIES !!

Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Den er NÆSTEN perfekt.
Du mangler:
- Sundt fedt.
Okay, altså som det ser ud nu får du 7g sundt fedt ud af dine 64g eller hvad det nu var.
Og det er fra mandler.
Du kunne evt. spise Olier, avocado, fed fisk, nødder, chokolade mindst 70% (til dels)-> Altså ikke en hel plade med 10-20g, peanutbutter (økologisk)
Har peanut butter fra urtekram, hvis jeg så indtager 10-20gram af det, er det så fint nok?
Hvor ville det være klogest at indsætte det i min kostplan?.
du mangler kalorierne!

andreas7074 skrev:Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Langkildee skrev:andreas7074 skrev:Den er NÆSTEN perfekt.
Du mangler:
- Sundt fedt.
Og det er fra mandler.
Har peanut butter fra urtekram, hvis jeg så indtager 10-20gram af det, er det så fint nok?
Hvor ville det være klogest at indsætte det i min kostplan?.
Ved nærmere eftertanke, spis mindst 100g peanutbutterdu mangler kalorierne!

Veiny skrev:Hvad er dit ligevægtsindtag på?

Langkildee skrev:Ved det faktisk ikke, hvordan beregner jeg det?

Veiny skrev:Langkildee skrev:Ved det faktisk ikke, hvordan beregner jeg det?
Hurtige men til tider upræcise metode:http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/sundhed_generelt/beregn_dit_energiforbrug/
"Langsomme" men præcise metode: Hold dig til et bestemt antal kcal i ca. 1 uge. Vej dig på dag 1 og vej dig igen på dag 7. Stilstand i vægt / samme vægt på dag 1 og dag 7 = Du har fundet dit ligevægtsindtag.

Mr.wooop skrev:Ser sku godt ud
Jeg syntes din plan ser rigtig fin ud, nu ved jeg ikke hvor stor appetitten er når man vejer 50 - 60 kg. men jeg ville hvis jeg var dig overveje at skifte skummet mælk ud med sødmælk jeg er klar over at dette ikke er sundt, men sødmælk har et fantastisk højt protein indhold ulempen er jo dels det sundhedsmæssige aspekt i det, samt at sødmælk har tendens til at give en mæthedsfølelse som man skal lære at ignorere. men fin plan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster