For 2 måneder siden besluttede jeg mig for at gå mere op i min kost, da jeg var træt af fesne og langsomme resultater.
Siden da er der sket en del, kan tydeligt se forandringer, og føler mig mere stærk.
Jeg vil gerne bede jer om at give en kommentar til hvordan jeg lige pt spiser, og i det her tilfælde betyder mængder ingenting, jeg vil bare have jeres mening på, om min kost / min kost's rækkefølge er okay, eller helt hen i vejret. Pt kører jeg ikke på bestemte 6 måltider om dagen, eller tæller i gram, og kosten er ikke så varieret som den nok burde være, men alt dette er grundet mangel på tid / lige pt. stramt budget. Til trods for at jeg ikke tæller i gram lige nu, har jeg dog gjort, og kan huske de forskellige mængder der skal til for at ramme det antal kcal / protein / carbs osv jeg har brug for, så alt det har jeg på plads.
Typisk dag:
Morgen: Havregryn med minimælk, og 1 stk banan. ca kl 7:30 morgen.
I skole har jeg normalt 1 stk banan, og en shaker med. Overvejer kraftigt at begynde at tage kylling med. Dette er typisk mellem 10-14
Efter skole, shaker, og 2 stykker rugbrød med tun. Til tider også en 1 banan. Typisk mellem 14-17
Klokken 17 spiser jeg så aftensmad, hvilket jeg ikke selv altid er herre over, da jeg stadig er hjemme boende.
Preworkout : typisk 2 bananer og et glas mælk. Nogen gange også et stykke groft brød med peanutbutter. mellem 17-20
Efter workout : Normalt 150-200g ris og 150g kylling, og en chaker.
Derefter kan det variere lidt om jeg får lyst til at spise nogen mandler eller æg hen ad aftenen.
Giv venligst en kommentar så jeg hurtigst muligt kan ændre det.
Kunne forestille mig at det er helt forkert, og mange sikkert vil gå helt i selvsving som jeg så tit ser i diverse tråde, men hey, det har dog gjort noget, og jeg spørger kun for at lære
Cazper.