Hvad synes i? Træner for masse !

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bahne05 skrev:Vil gerne se dig æde 300g havregryn.. Det er meget... Er det hvad du spiser eller hvad du VIL spise?

Anabolic skrev:bahne05 skrev:Vil gerne se dig æde 300g havregryn.. Det er meget... Er det hvad du spiser eller hvad du VIL spise?
300 g havregryn i en blender med lidt mælk og andet godt ryger ganske ubesværet ned for migHvad kan hvad man vil, også når det kommer til at klemme mad ned

JeffHansen skrev:Har ikke ændret mine stats på længe, og er igang med at køre denne kostplan. er i 6. uge nu. skal jeg lave et klip hvor jeg æder 300g havregryn?)

Fejer skrev:Er skam ikke svært og spise 300g havregryn. Personligt har jeg den største appetit om morgen så der ville jeg da også kunne kværne så meget

bahne05 skrev:Fejer skrev:Er skam ikke svært og spise 300g havregryn. Personligt har jeg den største appetit om morgen så der ville jeg da også kunne kværne så meget
jeg kan spise 100g gryn, og så går det som oftest 4 timer før jeg kan spise igen :/

bahne05 skrev:Kan virkelig ikke forstille mig at skulle drikke havregryn, det lyder IMO for klamt![]()

bahne05 skrev:Fejer skrev:Er skam ikke svært og spise 300g havregryn. Personligt har jeg den største appetit om morgen så der ville jeg da også kunne kværne så meget
jeg kan spise 100g gryn, og så går det som oftest 4 timer før jeg kan spise igen :/

BodyBlom skrev:bahne05 skrev:Er jeg den eneste der gerne vil tygge min mad så længe jeg kan?![]()
kan blende lortet når jeg er blevet gammel og de prøver at give mig vælling på plejehjemmet
Vil du gerne lære at spise mere? Så må du jo gøre det der skal til

BodyBlom skrev:bahne05 skrev:BodyBlom skrev:bahne05 skrev:Er jeg den eneste der gerne vil tygge min mad så længe jeg kan?![]()
kan blende lortet når jeg er blevet gammel og de prøver at give mig vælling på plejehjemmet
Vil du gerne lære at spise mere? Så må du jo gøre det der skal til
Tjah, synes det går fint med vægten nu hvor jeg har mindsket cardioen og øget fedt & protein indtaget
Så er det jo også fint som det skal være

Hippokrates skrev:JeffHansen skrev:Har ikke ændret mine stats på længe, og er igang med at køre denne kostplan. er i 6. uge nu. skal jeg lave et klip hvor jeg æder 300g havregryn?)
Hvorfor oprettede du tråden? Det lyder ikke som om du har brugt svarene til noget eller egentlig ønsker flere svar?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster