Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Phillip.Hansen skrev:Hey BB
Jeres vurdering af programmet ville gøre mig glad:
Dag 1: SKulder, triceps og bryst
3x10 leteral raise
3x10 shoulder press
3x8 Benchpress
3x10 dumbbell press
3x10 cable flyes
3x10 French press
3x10 tricep pushdown
Dag 2: Ryg, Biceps
3x10 Dumbell bent-over row
3x10 Cable seated row
3x10 3x10 Push down
3x10 Reverse cable curl
3x10 Barbell reverse preacher curl
Dag 3: Ben
3x10 lunges
3x10 leg extension
3x10 Full squat
3x10 Abductor machine
3x10 Adductor machine

Phillip.Hansen skrev:Først og fremmest vil jeg gerne sige, jeg har kørt 3- split i 5 måneder nu, med gode resulstater.
- Tusind tak for det uddybende svar, shit det en stor hjælp.
1. Jeg skrev ikke øvelserne efter rækkefølge, jeg skrev bare dem jeg lavede på dagen. Men alligevel kører jeg skulderpress før bænkpress, så det vil jeg stoppe med. (Måske er det grunden til ingen fremgang jeg har i bænkpress)
2. Har også tænk meget over jeg mangler en bag skulder øvelse. Hvad er din ynglings?
3. Igen, øvelserne var ikke i rækkefølge. Jeg tænker ikke over hvad jeg tager først og sidst. Men det vil jeg så gøre nu.
Grundet til jeg tager abductor og addcutor, er fordi jeg ved ikke om muskelgrupperne bliver brugt i de andre benøvelser jeg laver.
Hvis de gør, dropper jeg dem med glæde.

Valeurvaleur skrev:Allersidst, så synes jeg at du øjeblikkeligt skal stoppe med at sidde på abductor og adductor maskinerne, inden en eller anden gammel stodder forveksler dig med en 40-årig husmor, og tager dig med hjem til en hyrdetime. De maskiner er ubrugelige (for dine mål i hvert fald - med mindre dit mål er at det kilder i dilleren, for så er de fine).
Reddede min dag den der.

Phillip.Hansen skrev:Og btw.
Hvis jeg vælger at begynde på Rear Dumbell Lateral raise. Skal jeg så droppe en af de andre skuldreøvelser. Jeg ved ikke om Lateral raise, kun rammer forskuldren, men også lidt af bagskuldren.
- Tror jeg droppe Lateral Raise og kører: Shoulder press og Rear dumbell lateral raise
.

- Jeg er 15 år
Phillip.Hansen skrev:Ok Tusind tak. Tror godt jeg kan finde tiden til det, syntes bare lige at 3 skuldrer øvelser lyd af meget..

Angående benøvelserne, så mente jeg også at jeg skulle tage alle 6. Var bare i tvivl om jeg skulle tage alle øvelserne (tror der var omkring 10 øvelser)

Nieb skrev:Valeurvaleur... Vent med at hjælpe ham mere til et 3 split ! Ville være synd for ham at fortsætte med det :/.

Phillip.Hansen skrev:Nieb hvilket stronglift programme vil du anbefale? Er det reps du mener med 5x5?
ValuerValuer du sagde at abductor og addcutor var nogle dårlige øvelser. Jeg ved bare de rammer mukler oppe ved lysken og det "inder benet". Det ved bare ikke om basis benøvelser gør. Det skal jeg nok ikke bekymre mig om, du lyder til at have check på det
.

Valeurvaleur skrev:Phillip.Hansen skrev:Nieb hvilket stronglift programme vil du anbefale? Er det reps du mener med 5x5?
ValuerValuer du sagde at abductor og addcutor var nogle dårlige øvelser. Jeg ved bare de rammer mukler oppe ved lysken og det "inder benet". Det ved bare ikke om basis benøvelser gør. Det skal jeg nok ikke bekymre mig om, du lyder til at have check på det
Tro mig, Phillip, adductor og abductor er ikke noget værd. Dine indelår får rigelig tæsk af squats.
Det som Nieb henviser til kunne fx være denne; http://swolegren.wordpress.com/2013/04/23/bedre-starting-strength/. Husk at læse det hele, og husk at starte med en let vægt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster