Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcus skrev:Hvorfor ikke bare træne flere gange i ugen i stedet for, hvis det er fordi, at du synes, at du har rigeligt tid? Jeg ville til enhver tid foretrække 6 træninger fordelt på 6 dage, frem for 8 træninger fordelt på 4 dage.

Carsten2002 skrev:per uge:
36 set direkte pres, uden triceps, som måske kan være en pres øvelse,
22 set træk (+ 6 set dødløft).

Carsten2002 skrev:per uge:
thepur skrev:Carsten2002 skrev:per uge:
Tænkte præcis det samme.. Fordelingen af sets er helt skæv. Derudover bør du tage in mente, at dine pas helst ikke skal vare over 45 min. Vælg 2-3 "Bang for your buck" øvelser i hvert pas og kør nogle flere sæt istedet.

Hansi skrev:Carsten2002 skrev:per uge:
Yep kan se der er flere press øvelser, kan det "accepteres" nu når der er flere store øvelser på ben/ryg dagene?
ellers skal jeg til føje noget til træk eller fjerne noget fra press?

I suggest about four to six hours between training sessions. This time spread is critical. If you use a shorter one, you will be too fatigued; and in a longer one you will negate the nervous system activation effect of the morning workout.

Getbiggernow skrev:I suggest about four to six hours between training sessions. This time spread is critical. If you use a shorter one, you will be too fatigued; and in a longer one you will negate the nervous system activation effect of the morning workout.
Derudover tag et kig på min logbog, hvis du er usikker på programmet. Jeg benytter mig selv af AM-PM split for tiden, og det fungerer helt fint efter min mening.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster