Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bundesball skrev:Jeg husker at der var nogle stykker herinde der spillede WoW.
Personligt lagde jeg det på hylden for 1½ år siden, men nu hvor warhammer online releasen nærmer sig har jeg kraftigt overvejet at prøve spillet af. Dog på ingen måde med samme intensitet som ved WoW, det var spild af liv IMHO.
Derfor ville jeg bare hører om andre herinde skal prøve spillet? hvad de skal spille som? Og fortælle at det kommer i salg 18. september...
http://www.warhammeronline.dk/?page=news&id=3773

Bork skrev:Bundesball skrev:Jeg husker at der var nogle stykker herinde der spillede WoW.
Personligt lagde jeg det på hylden for 1½ år siden, men nu hvor warhammer online releasen nærmer sig har jeg kraftigt overvejet at prøve spillet af. Dog på ingen måde med samme intensitet som ved WoW, det var spild af liv IMHO.
Derfor ville jeg bare hører om andre herinde skal prøve spillet? hvad de skal spille som? Og fortælle at det kommer i salg 18. september...
Jeg vil helt klart prøve det! Dog har jeg ikke den krævne tid til at udforske et sådan spil ordentligt. Min plan var at forsøge som Chaos chosen

Bundesball skrev:Bork skrev:Bundesball skrev:Jeg husker at der var nogle stykker herinde der spillede WoW.
Jeg vil helt klart prøve det! Dog har jeg ikke den krævne tid til at udforske et sådan spil ordentligt. Min plan var at forsøge som Chaos chosen
excellent choise. Jeg tror dog jeg vil forsøge at ramme en mere niche class. Måske shadow warrior? Men aner det ikke...
Og hvem har tiden til at køre et ordenligt mmorpg ræs? Det kræver for meget. Jeg skal bare hygge spille (det sagde jeg også i 2. omgang med wow)

Bork skrev:Bundesball skrev:Bork skrev:Bundesball skrev:Jeg husker at der var nogle stykker herinde der spillede WoW.
excellent choise. Jeg tror dog jeg vil forsøge at ramme en mere niche class. Måske shadow warrior? Men aner det ikke...
Og hvem har tiden til at køre et ordenligt mmorpg ræs? Det kræver for meget. Jeg skal bare hygge spille (det sagde jeg også i 2. omgang med wow)
Shadow warrior virker som en vildt skummel klasse, så tror sagtens den kunne være interessant. Jeg ved bare at mit første forsøg med WAR bliver på destruction siden. De virker sku lidt badass

Bundesball skrev:Bork skrev:Bundesball skrev:Bork skrev:Bundesball skrev:Jeg husker at der var nogle stykker herinde der spillede WoW.
Shadow warrior virker som en vildt skummel klasse, så tror sagtens den kunne være interessant. Jeg ved bare at mit første forsøg med WAR bliver på destruction siden. De virker sku lidt badass
Når man også kommer fra horde i wow, så er "the dark side" the only side!Dog har jeg ikke rigtig fundet en class på destroction der tiltaler mig...
Måske en diciple og khaine?

Bundesball skrev:Giver Onkel morfar fuldstændig ret. Men har for længst droppet tanken om at være den bedste, når det gælder mmorgp.
Man kan sagtens hyggespile, hvis bare man accepterer at alle andre render rundt med +10-20 lvls, og kan ganke dig med 1-2 hug.
Men da spillet er meget pvp minded, bliver det dog nok hurtigt kedeligt. Og så må man stoppe, eller bruge mere tid (jeg stopper sku nok)
Bork: Ja du skal bare være en smadremaskine, med et stort sværd! smukt...

Bundesball skrev:Giver Onkel morfar fuldstændig ret. Men har for længst droppet tanken om at være den bedste, når det gælder mmorgp.
Man kan sagtens hyggespile, hvis bare man accepterer at alle andre render rundt med +10-20 lvls, og kan ganke dig med 1-2 hug.
Men da spillet er meget pvp minded, bliver det dog nok hurtigt kedeligt. Og så må man stoppe, eller bruge mere tid (jeg stopper sku nok)
Bork: Ja du skal bare være en smadremaskine, med et stort sværd! smukt...

FOR SIGMA

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster