Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Quest93 skrev:Faldt i snak med en fyr i træningscenteret der nævnte dette produkt. Han sagde det hjælper utrolig godt og det er nærmest et must hvis man er i kalorie underskud (hvilket jeg er).
Overvejer kraftigt at bestille en 3kg's bøtte, har allerede en Whey Protein bøtte.
Vil bare gerne lige høre hvad jeres mening er omkring Weight Gainer? Og hvordan man tager det.

kwarzon skrev:Quest93 skrev:Faldt i snak med en fyr i træningscenteret der nævnte dette produkt. Han sagde det hjælper utrolig godt og det er nærmest et must hvis man er i kalorie underskud (hvilket jeg er).
Overvejer kraftigt at bestille en 3kg's bøtte, har allerede en Whey Protein bøtte.
Vil bare gerne lige høre hvad jeres mening er omkring Weight Gainer? Og hvordan man tager det.
Produktet WEIGHTGAINER er et vidt begreb indenfor kosttilskud industrien. Fås i mange forskellige varianter. Bodylabs WG er god set i forhold til pris, kvalitet og smag.
Du skal komme med nogle flere informationer omkring dig selv. Først der kan man jo udtale sig om, hvorvidt du rent faktisk behøver en weightgainer.

Quest93 skrev:Men jeg ved at jeg er i underskud, så ville nok hjælpe en del at få et godt tilskud.

Quest93 skrev:Tror bare jeg forholder mig til mit protein såTjekker også lige kreatin ud, så må vi se hvad der sker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster