poul hansen skrev:Googlede det faktisk for sjov i dag, han har også højere rep perioder (4x15 f.eks.)
Jeg synes det ser ok ud for en der ikke har trænet så længe, og har god teknik
Ok balance i forside bagside volumen, fornuftig balance mellem ben og overkrop. Jeg ville personligt lægge mere på ben, men jeg mener også de fleste har for små ben ifht overkrop og at ben kan tåle vanvittig volumen. Med hans formål er det sikkert fint (bar overkrop for 14 årige piger).
Det er helt fint, at der ikke er mere på ben, da mine ben ikke er for små i forhold til overkroppen. Tror det skyldes, at jeg har cyklet landevejscykling siden jeg var lille

Hov hov, det er ikke kun 14-årige piger der forguder Taylor Lautner! ;D Hvis dine høresans er 100 % intakt burde du vide, at piger op i 20-års alderen er de værste til at savle over ham ;S
Og igen; jeg postede ikke programmet fordi det har noget med Taylor Lautner at gøre. Programmet er bare lavet af en træner, som har undersøgt og læst om Lautners træning op til filmene, og ud fra hvad han har fundet ud af, har han prøvet at lave et lignende program. Er skideligeglad med at det kan forbindes til Twilight - det så bare interessant ud ;)