Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1095
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

"Werewolf" program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB'ere.

Jeg fandt dette program på nettet, da jeg læste om Taylor Lautners store fysiske fremgang op til Twilight-filmene. Det ser spændende ud, med en masse "sjove øvelser". Men der er meget variation! Er der for mange "overflødige" eller ineffektive øvelser, eller hvad synes I? Leder efter nogle kritiske tanker om programmet :)

Det er fire gange ugentlig træning. Upper/lower body inspireret split. Jeg lagde mærke til, at volumen ikke er voldsom stor? Desuden får benene rimelig meget træning i forhold til upperbody, som i mit tilfælde er "weakpoint" i forhold til ben.
Vedhæftede filer
werewolf-muscle-log-extra-rest.xls
(23 KiB) Downloadet 434 gange
"Lack of activity destroys the good condition of every human being, while movement and methodical physical exercise save it and preserve it." - Plato
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Høng, Vestsjælland

Træner her: Sol & Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 205.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ja men du skal lige være ops på at du skal huske at drikke en masse blod, det er jo et twilight program.
Og tro mig, du kommer til at nedlægge et hav af piger på 10 til 14 år :wink:

-undskyld vis den var lame :)
Brugeravatar

hjarsoe skrev:Ja men du skal lige være ops på at du skal huske at drikke en masse blod, det er jo et twilight program.
Og tro mig, du kommer til at nedlægge et hav af piger på 10 til 14 år :wink:

-undskyld vis den var lame :)

Den VAR lame, men også forventet og sikkert også fortjent ;D

Jeg postede ikke programmet pga. Twilight! Men fordi det ser spændende ud. Kan godt lide idéen om variation og alternative øvelser. Referencen til Taylor Lautner var så bare, at det havde virket for ham. Men det havde de fleste programmer jo nok :) Taget hans personlige træner, hans tidsdedikation og kostplan i betragtning :b ..

Så glem at Taylor Lautner er nævnt i tråden og forhold jer meget gerne til programmet! ;D Det ligner nemlig ikke noget, der ellers plejer at blive posted herinde :)
"Lack of activity destroys the good condition of every human being, while movement and methodical physical exercise save it and preserve it." - Plato
Brugeravatar

Styrkeliste

Nu har jeg bare lige skimtet det kort igennem.. Det er faktisk et af det bedre, programmer der er promoveret som et celeb program
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Søren1986 skrev:Nu har jeg bare lige skimtet det kort igennem.. Det er faktisk et af det bedre, programmer der er promoveret som et celeb program

Wow, en besked hvor jeg ikke blev flamed ;D Tak for din respons. Strukturen ser ud til at være to øvelser til bryst, to til ryg, en til skulder og en til triceps og biceps på upper body dagene. Så lidt "struktur" er der trods alt ind imellem alle de varierende øvelser. Kan godt lide, at der er så mange core-øvelser for maven.

Ja mit problem med det er også, at det er blevet "tilknyttet" en celebrity. Man skal i hvert fald nok ikke gå rundt og sige i træningscenteret at man kører "Twilight Werewolf" programmet haha ;D
Brugeravatar

Styrkeliste

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Synes roligt du kan prøve det af.. DEt jeg godt kan lide ved det er den store samling af flerleds øvelser, og der ser ud til der er stor vægt på core træning... Prøv det. og kør det igennem en tre gange
Mere fart.
Brugeravatar

Synes roligt du kan prøve det af.. DEt jeg godt kan lide ved det er den store samling af flerleds øvelser, og der ser ud til der er stor vægt på core træning... Prøv det. og kør det igennem en tre gange
Mere fart.
Brugeravatar

Jeg tror, jeg giver det et forsøg :)

Det virker som det mest tiltalende program, jeg længe har set. Andre tanker omkring det? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Det der "Werewolf" program virker som et udmærket program, hvis formålet er at træne ineffektivt og ustruktureret.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Kostplan: Ingen kostplan

Googlede det faktisk for sjov i dag, han har også højere rep perioder (4x15 f.eks.)
Jeg synes det ser ok ud for en der ikke har trænet så længe, og har god teknik
Ok balance i forside bagside volumen, fornuftig balance mellem ben og overkrop. Jeg ville personligt lægge mere på ben, men jeg mener også de fleste har for små ben ifht overkrop og at ben kan tåle vanvittig volumen. Med hans formål er det sikkert fint (bar overkrop for 14 årige piger).
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Kostplan: Ingen kostplan

SandyFrink skrev:Det der "Werewolf" program virker som et udmærket program, hvis formålet er at træne ineffektivt og ustruktureret.

Der er da struktur? Så du må hentyde til de varierende øvelser. Er det egentlig bevist, at det er mere effektivt at køre med de samme øvelser i længere perioder kontra at variere lige så meget som i eksempelvis dette program? Det er jo trods alt de samme muskler som bliver trænet, bare af forskellige øvelser. I så fald vil jeg gerne læse nogle kilder (er i gang med at google det) :)
Brugeravatar

Styrkeliste

poul hansen skrev:Googlede det faktisk for sjov i dag, han har også højere rep perioder (4x15 f.eks.)
Jeg synes det ser ok ud for en der ikke har trænet så længe, og har god teknik
Ok balance i forside bagside volumen, fornuftig balance mellem ben og overkrop. Jeg ville personligt lægge mere på ben, men jeg mener også de fleste har for små ben ifht overkrop og at ben kan tåle vanvittig volumen. Med hans formål er det sikkert fint (bar overkrop for 14 årige piger).

Det er helt fint, at der ikke er mere på ben, da mine ben ikke er for små i forhold til overkroppen. Tror det skyldes, at jeg har cyklet landevejscykling siden jeg var lille :)

Hov hov, det er ikke kun 14-årige piger der forguder Taylor Lautner! ;D Hvis dine høresans er 100 % intakt burde du vide, at piger op i 20-års alderen er de værste til at savle over ham ;S

Og igen; jeg postede ikke programmet fordi det har noget med Taylor Lautner at gøre. Programmet er bare lavet af en træner, som har undersøgt og læst om Lautners træning op til filmene, og ud fra hvad han har fundet ud af, har han prøvet at lave et lignende program. Er skideligeglad med at det kan forbindes til Twilight - det så bare interessant ud ;)
Brugeravatar

Styrkeliste

Tror jeg ville være meget godt tilfreds hvis jeg havde en form lignende Taylor Launter :P

off topic:
topic starter, cykler du stadigvæk :)
Brugeravatar

Visible Ghost skrev:Tror jeg ville være meget godt tilfreds hvis jeg havde en form lignende Taylor Launter :P

Jeg kan kun gå ud fra den skal forståes som en joke, eftersom dit billede fortæller din fysik er noget li 10x bedre :wink:
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg er lidt i tvivl omkring volumen i programmet. For at tage et eksempel: på upper body dagen tages der 4x5 (set x reps) i den primære brystøvelse og så kun 2x10 i den sekundære mange af gangene. Det lyder ikke af så stor volume i et 2-split. Det kan være det skal ændres til 5x5 og 3x10 i stedet.
Brugeravatar

Styrkeliste

hjarsoe skrev:off topic:

Nej desværre ikke i denne sæson, da jeg startede styrketræning lige inden nytår. Så det har taget al min tid sammen med Practical Wing Chun træning :)

Men jeg ejer stadig min lækre Bianchi Via Nirone, og regner med at få cyklet nogle ruter næste sæson. Jeg har det bare sådan, at jeg kun vil cykle, hvis det kan gøres 110 % og flere gange om ugen. Men det kan det ikke, så længe jeg træner selvforsvar og styrketræning plus starter på uni til august.

Cykler du også?
Brugeravatar

Styrkeliste

http://www.ohlalamag.com/.a/6a00e54fb73 ... 970b-800wi

Lidt sjovt som tingene ikke altid er hvad de giver sig ud for! :lol:

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Vesterling skrev:http://www.ohlalamag.com/.a/6a00e54fb7301c88340115707569eb970b-800wi

Lidt sjovt som tingene ikke altid er hvad de giver sig ud for! :lol:

](*,)

Ja haha, havde også tænkt over, at det billede slet ikke lignede hans rigtige krop - Han er større i virkeligheden :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

"Jeg spiser masser af kød og bøffer, som er min livret. Mange kulhydrater og proteiner. Jeg må holde mig fra sukker og skære ned på isen," fortæller den unge skuespiller, der i succes-serien spiller varulven Jacob Black.

Med den kur tog pigernes favorit-varulv uden problemer 15 kilo muskler på op til indspilningen af "Eclipse". Til gengæld har det vist sig noget sværere at holde fast i den nye muskelpumpede figur.

"Jeg troede egentlig, at musklerne bare ville blive der, men det er lige så vanskeligt at fastholde dem, som det er at bygge dem op. Jeg er nødt til at bruge mange timer i træningscenteret og spise hele tiden," siger det 18-årige stjerneskud.

.. 15 kg? Var der nogen der sagde kruuudt.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Bygum skrev:
hjarsoe skrev:off topic:

Nej desværre ikke i denne sæson, da jeg startede styrketræning lige inden nytår. Så det har taget al min tid sammen med Practical Wing Chun træning :)

Men jeg ejer stadig min lækre Bianchi Via Nirone, og regner med at få cyklet nogle ruter næste sæson. Jeg har det bare sådan, at jeg kun vil cykle, hvis det kan gøres 110 % og flere gange om ugen. Men det kan det ikke, så længe jeg træner selvforsvar og styrketræning plus starter på uni til august.

Cykler du også?

Jep. har min første sæson i u17 klassen, så jeg har brugt denne sæson på at tilvende mig hård træning, lange distancer til løb osv.
Regner med en top 8 placering til dm i mtb om små 14 dage. Næste år går jeg efter en podie plads :)
Har ikke fået kørt så mange landevejs løb, men det er faktisk noget af det jeg træner allermest. Det giver jo så fand's meget til mtb'en :8
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster