Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Venomancer skrev:hvordan kan det være at 90% vælger whey frem for casein, whey er jo kun bedre efter træning og selv der kunne man jo have taget casein nogen timer før for samme effekt, har det kun noget med prisen at gøre eller hvad?

Marcg skrev:Whey Casein er rigtig dårligt.. den er helt melet og svær at få ned for mit vedkommende

Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
Whey virker i mindre tid (tror det var 40 min) men er hurtigere optageligt og derfor rigtigt godt før og efter træning.
En kombination af de 2 lyder til at være det bedste.

Animal skrev:Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
Whey virker i mindre tid (tror det var 40 min) men er hurtigere optageligt og derfor rigtigt godt før og efter træning.
Kasein kan kun retfærdiggøres inden sengetid, ellers er det en alt for dyr kilde til protein.

Resith skrev:Animal skrev:Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
Kasein kan kun retfærdiggøres inden sengetid, ellers er det en alt for dyr kilde til protein.
var også det jeg mente =) altså Whey i løbet af dagen og så Casein før sengetid.

Animal skrev:Resith skrev:Animal skrev:Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
var også det jeg mente =) altså Whey i løbet af dagen og så Casein før sengetid.
Eller en liter mælk, ja.

Tank skrev:Animal skrev:Resith skrev:Animal skrev:Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
Eller en liter mælk, ja.
Hvis det passer ind i programmet at få en ordentlig spand lactose ind lige før sengetid...

Animal skrev:Tank skrev:Animal skrev:Resith skrev:Animal skrev:Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.
Eller en liter mælk, ja.
Hvis det passer ind i programmet at få en ordentlig spand lactose ind lige før sengetid...
Det er næppe noget, man bør bekymre sig om, medmindre man lider af intolerance.

Tank skrev:Marcg skrev:Whey Casein er rigtig dårligt.. den er helt melet og svær at få ned for mit vedkommende
Min erfaring er at kasein skal blendes i en blender før det bliver godt. Men så kan det til gengæld også være super lækkert, faktisk bedre end whey synes jeg. Jeg er pt. i gang med en spand kasein med pære/vanilje smag, og det smager himmelsk blendet med en lille smule vand, lidt kokosolie og en banan. En rigtig lækker tyk budding med god smag.

Marcg skrev:Tank skrev:Marcg skrev:Whey Casein er rigtig dårligt.. den er helt melet og svær at få ned for mit vedkommende
Min erfaring er at kasein skal blendes i en blender før det bliver godt. Men så kan det til gengæld også være super lækkert, faktisk bedre end whey synes jeg. Jeg er pt. i gang med en spand kasein med pære/vanilje smag, og det smager himmelsk blendet med en lille smule vand, lidt kokosolie og en banan. En rigtig lækker tyk budding med god smag.
Lyder også lækkert - har du prøvet den med chokolade fra bodylab?

Resith skrev:Casein kan virke i flere timer efter indtagelse, derfor er det godt at drikke før sengetid, det "klumper" i maven og bliver derfor optaget langsommere.

Leverkatten skrev:Det ikke korekt, Whey kan være tilrådighed i kroppen i op til tre timer, og kassein i op til syv timer..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster