Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jyden el grande skrev:Er han clean

flamingopikken skrev:jyden el grande skrev:Er han clean
Han er stadigvæk ikke clean, nej.

specter skrev:flamingopikken skrev:jyden el grande skrev:Er han clean
Jo han er da så.. Det der er bare ris og kylling... og masser af det..

Detorian skrev:specter skrev:flamingopikken skrev:jyden el grande skrev:Er han clean
Som Ronnie (ja, ham og jeg er på fornavn) siger: Gud giver mig styrke....

specter skrev:Detorian skrev:specter skrev:flamingopikken skrev:jyden el grande skrev:Er han clean
Som Ronnie (ja, ham og jeg er på fornavn) siger: Gud giver mig styrke....
Ja og masser af BSN No-Explode...

Birger skrev: Ny Arnold classic champ?

KingKong skrev:Birger skrev: Ny Arnold classic champ?
Tror jeg sku også, og måske også ny Mr. O :twisted:

cj8000 skrev:KingKong skrev:Birger skrev: Ny Arnold classic champ?
Den blir tæt mellem Dennis W og Phil H i år =D>

specter skrev:cj8000 skrev:KingKong skrev:Birger skrev: Ny Arnold classic champ?
Glæder mig til at se Dennis's Form i år..
Dennis my man, du får min stemme! Helt klart min yndlings BB'er.
Detorian skrev:specter skrev:cj8000 skrev:KingKong skrev:Birger skrev: Ny Arnold classic champ?
Jeg fostår heller ikke helt hvorfor han bliver kritiseret af dommerne ang. hans talje er for smal, det ser jo netop godt ud til ham at den der så smal. Men dommerne kigger jo på nye ting hele tiden. Han skal bare have længere lats, så er den hjemme, og selvfølgelig mere masseDennis my man, du får min stemme! Helt klart min yndlings BB'er.

specter skrev:Detorian skrev:specter skrev:cj8000 skrev:KingKong skrev:Birger skrev: Ny Arnold classic champ?
Jeg fostår heller ikke helt hvorfor han bliver kritiseret af dommerne ang. hans talje er for smal, det ser jo netop godt ud til ham at den der så smal. Men dommerne kigger jo på nye ting hele tiden. Han skal bare have længere lats, så er den hjemme, og selvfølgelig mere masseDennis my man, du får min stemme! Helt klart min yndlings BB'er.
Viste ik han var blevet kritiseret for sin talje.. For det er da netop en af de gode ting ved Dennis Wolf.. han har ikke den der kæmpe Roid Gut endnu..

specter skrev:Så er det Officielt Vic kommer ikke med til Arnold 08
Injury To Knee Forces Withdrawl!
Written by Dave Palumbo
Thursday, 17 January 2008
On Wednesday January 16th, while doing a set of warm-up lunges at his home gym in New Jersey, 2007 Arnold Classic Champ Victor Martinez fell off balance and felt something "give" in his left knee. The pain wasn't intense but it forced him to discontinue his workout.
Today, he went for an MRI at the Hospital for Special Surgery in New York City and it was determined that he'll require surgery to repair the injury. Victor will have one of the top orthopedic surgeons in the country operating on him tomorrow morning; and, if all goes as planned, he should be home by Saturday afternoon.
As a result of the injury, Victor will be forced to withdraw from the 2008 Arnold Classic and, instead, will concentrate on the upcoming 2008 Mr. Olympia. Stay tuned for daily updates!

Odysseus skrev:Så har han fået lappet sit knæ, den grumme Dominican Dominator Victor Martinez =D>
Men han udebliver desværre fra Arnold Classic, men det betyder jo bare at han får mere tid til at forberede sig til Mr. O

schulz skrev:Odysseus skrev:Så har han fået lappet sit knæ, den grumme Dominican Dominator Victor Martinez =D>
Men han udebliver desværre fra Arnold Classic, men det betyder jo bare at han får mere tid til at forberede sig til Mr. O
Ja han skal vel også lige gå lidt med forbinding på knæet og hvile det siden han er blevet opereret, og så skal det genoptrænes, og så kan han træne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster