Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bork skrev:Jeg har lavet mig et WSB-BB program ud fra artiklen skrevet af TJ.
Jeg er dog i tvivl om det ville være smart at starte det under cut, eller vente de 1-2 måneder på at cuttet er færdig.
Hvad siger i?

HAV skrev:Bork skrev:Jeg har lavet mig et WSB-BB program ud fra artiklen skrevet af TJ.
Jeg er dog i tvivl om det ville være smart at starte det under cut, eller vente de 1-2 måneder på at cuttet er færdig.
Hvad siger i?
Må vi ikke se programmet Bork ?

Nick187 skrev:Der er jo en meget høj volumen og intensitet i det program - så personligt ville jeg ikke køre det under et cut

Friche skrev:Det er knap så god en ide med incline bp seks uger i træk. Hvad med decline i uge 3-4 evt?

Bork skrev:Friche skrev:Det er knap så god en ide med incline bp seks uger i træk. Hvad med decline i uge 3-4 evt?
Men rykker det ikke fokus væk fra øvre bryst? Eller er det ikke så sort på hvidt hvad ang. bryst.

Friche skrev:Bork skrev:Friche skrev:Det er knap så god en ide med incline bp seks uger i træk. Hvad med decline i uge 3-4 evt?
Men rykker det ikke fokus væk fra øvre bryst? Eller er det ikke så sort på hvidt hvad ang. bryst.
Havde ikke set det var tre ugers DB og tre ugers BB, troede det var seks ugers DB. Men okay, så set bedre ud. Svært at sige hvor stor forskel det vil give på brystet, men synes heller ikke du behøver at rette det nu det kun er tre uger i træk med det samme

Friche skrev:Det ser udmærket ud synes jeg! Der er trods alt en del til lænden, så det kan ikke helt galt![]()
Bliver spændende at følge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster