Jeg vil gerne støtte Morten Benjamin der er med i Xfactor da jeg syntes han har noget specielt unikt over hans måde at synge på og så virker han jo meget sympatisk. Thumbs up og håber at han vinder

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Statue skrev:Hej alle på siden, jeg er sikker på at der er flere af jer der hygger en fredag aften med at se Xfactor.
Jeg vil gerne støtte Morten Benjamin der er med i Xfactor da jeg syntes han har noget specielt unikt over hans måde at synge på og så virker han jo meget sympatisk. Thumbs up og håber at han vinder

8800 skrev:Men kan han synge andet end det helt sløve? Jeg tvivler.
Ida. Rent talent. Ja, jeg ser Xfactor

Træningsgnu skrev:I er nogle dumme aber allesammen, for hver gang i slår over på X-factor støtter i sådanne tanketomme programmer, dem vil vi ikke have flere af. Desuden er Blachman ligeledes en dum abe... Han udtalte inden denne sæson, at X-factor er for de kloge, år tilbage sagde han at han sidder der så vi en dag kan blive kloge nok til at slukke... Eller et eller andet vrøvl som indeholdte det præcise budskab...

Træningsgnu skrev:I er nogle dumme aber allesammen, for hver gang i slår over på X-factor støtter i sådanne tanketomme programmer, dem vil vi ikke have flere af. Desuden er Blachman ligeledes en dum abe... Han udtalte inden denne sæson, at X-factor er for de kloge, år tilbage sagde han at han sidder der så vi en dag kan blive kloge nok til at slukke... Eller et eller andet vrøvl som indeholdte det præcise budskab...

Kasperjv skrev:Tror morten bænker mest i xfactor lige nu...

kæft jeg tror han har set ond ud

Ken9 skrev:http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1713655.ece
133 kg på det højestekæft jeg tror han har set ond ud
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster