Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Yoghurt er sundt, specielt pga. nogel af de bakterier de indeholder - Smeden kan fortælle en del om dette. Når det er sagt skal man selvfølgelig vælge med omhu idet rigtig mange slags yoghurt er fyldt med sukker - reglen er lidt jo mere kedelig smagen er, jo bedre...A38 er fortrinligt! Cheasy laver generelt nogle gode slags uden alt for meget sukker.
Og jo - det kan fint egne sig til et cut alt afhængig af hvordan resten af din kost ser ud.

mic skrev:essensen skrev:Yoghurt er sundt, specielt pga. nogel af de bakterier de indeholder - Smeden kan fortælle en del om dette. Når det er sagt skal man selvfølgelig vælge med omhu idet rigtig mange slags yoghurt er fyldt med sukker - reglen er lidt jo mere kedelig smagen er, jo bedre...A38 er fortrinligt! Cheasy laver generelt nogle gode slags uden alt for meget sukker.
Og jo - det kan fint egne sig til et cut alt afhængig af hvordan resten af din kost ser ud.
Det var nu heller ikke ment sådan at jeg mente at det er et absolut no-no, mere som en løftet pegefinger![]()
Jeg synes at man under cut skal vælge sine kalorier med omhu, så derfor ville jeg vælge noget der mættede noget mere, evt. kunne det være A38, som du nævner, med havregryn i, så man også får sine fibre.

Xiva skrev:hvad er indeholdet per 100 gram i fromaige frais Malke?

Smeden skrev:Det er forøvrigt ikke alt youghurt, der er sundt. De bakterier, der er bedst til at lave yougurt er ikke dem der er bedst for maven, så de findes ikke i alle produkter. A-38 er en af de gode, og endnu bedre bliver det med Gaio, der har hele tre af de gode. Hvis der står "youghurtkultur" = no go, hvis der står "bifido", "acidophilus", "casei defensis" eller andre mere eksotiske ting = go go go!

Smeden skrev:En mælkesyrebakterie er bare en bakterie der kan lave mælkesyre. Det siger ingenting om hvad den ellers kan. Kig efter de navne jeg listede før.
Generelt, med mindre de har gjort sig den umage at prale med deres bakterier, så er de ikke probiotiske. A-38 er et relevant undtagelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster