Mit navn er Asbjørn, jeg er lige fyldt 26, og dagens vægt siger 96kg, og jeg er 178 "høj". Fedt procenten er ikke lav, men er heller ikke over ekstrem, så der er både til gården og til gaden, og lidt at bygge op af. Jeg har været medlem af et fitness center siden 2007, men der har været lange pauser, men også været ret seriøse perioder, så jeg har lidt indsigt i træning. Jeg er studerende, i 1 måned mere, så er jeg færdig med min cand.merc uddannelse, og så med udsigt til arbejdsløshed, så er der også en del mere tid til at træne.
Jeg har kørt i et cut syntes jeg selv, uden der er sket så meget, men grundet en masse by ture og knap så streng måling og vejning af mad, har vægten stået stille i lang tid. Jeg har tænkt mig at fortsætte med cutte i lidt tid endnu, måske bulke omkring vinter, men den tid den sorg.
Mine max løft har jeg ikke taget i et stykke tid, men mine gæt vil være:
Bænk: 112,5
Squat: 140
DL: 150
Mine gæt er baseret på hvad jeg har taget i sæt
Jeg kører et 2-split, som jeg faktisk har kørt i lang tid, men grundet mine pauser, så har jeg valgt at køre videre istedet for at stoppe.
Dag 1:
Bench press
Incline Bench Press
Lever Peck Deck Fly
Military Press
Dumbell Front Raise
Dips
Cable one arm pushdown
Dag 2:
Squat
Deadlift
Calfs
Leg extentions
BORs
Shrugs
Pull ups
Barbell Curls
Der er ikke så meget mere at sige ud over at der nok blive ændret lidt i tingene, og så må vi se hvordan det bliver!

- Men hopper derned om nogle timer i dag.
Leg Extensions lægger (for nogle) for meget pres på knæet, har du nogle problems med knæet?