Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

..

Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.

ChristianR skrev:Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.
Så simpelt er det nu ikke. BAnken må da ikke bare uden videre flytte 300 kr. tilbage, før de har grønt lys fra begge parter, og det får de næppe uden kamp.

Maskinen skrev:ChristianR skrev:Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.
Så simpelt er det nu ikke. BAnken må da ikke bare uden videre flytte 300 kr. tilbage, før de har grønt lys fra begge parter, og det får de næppe uden kamp.
Det kan ikk passe.. en af mine venner overførte ved en fejl 3000, i sted for 300, til mig og fik overførslen annuleret 2 timer efter.
- Så skal det være fordi der er forskel på overførsler via netbank og "regninger" til dankortet

Maskinen skrev:ChristianR skrev:Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.
Det kan ikk passe.. en af mine venner overførte ved en fejl 3000, i sted for 300, til mig og fik overførslen annuleret 2 timer efter.
- Så skal det være fordi der er forskel på overførsler via netbank og "regninger" til dankortet

ChristianR skrev:Maskinen skrev:ChristianR skrev:Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.
Så er det fordi, du siger god for at annulere overførslen. Banken kan jo af gode grunde ikke bare tage 3000 kr eller 2700 kr fra din konto. Det kunne jo tænkes, at han rent faktisk havde skyldt dig de 3000 kr.

Maskinen skrev:ChristianR skrev:Maskinen skrev:ChristianR skrev:Maskinen skrev:Forresten kan du bare gå ned i banken og fortælle overførslen var en fejl.
Så er det fordi, du siger god for at annulere overførslen. Banken kan jo af gode grunde ikke bare tage 3000 kr eller 2700 kr fra din konto. Det kunne jo tænkes, at han rent faktisk havde skyldt dig de 3000 kr.
Jeg godkendte intet og blev ikke kontaktet af banken.
Banken tager heller ikke noget, men annulere en overførsel og returnere blot pengene til deres oprindelige ejer.

Jeg godkendte intet og blev ikke kontaktet af banken.
Banken tager heller ikke noget, men annulere en overførsel og returnere blot pengene til deres oprindelige ejer.

Muddii skrev:Hallo, tag hævn, opsøge manden og bank ham. så snyder han ikke mere .
på den hårde måde klar man det meste. sådan er livet![]()

.Nders skrev:Muddii skrev:Hallo, tag hævn, opsøge manden og bank ham. så snyder han ikke mere .
Ja, og få 60 dages hæfte bagefter... Genial plan...

Muddii skrev:.Nders skrev:Muddii skrev:Hallo, tag hævn, opsøge manden og bank ham. så snyder han ikke mere .
Det nederen at se at de uskyldig skal få fængselsstraf og ikke dem der snyder.
For helt ærlig så vil Politiet ikke priotere den sag højt, så må man selv klare tingene nu om dage

Muddii skrev:.Nders skrev:Muddii skrev:Hallo, tag hævn, opsøge manden og bank ham. så snyder han ikke mere .
For helt ærlig så vil Politiet ikke priotere den sag højt, så må man selv klare tingene nu om dage

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster