Og androide>> synes godtnok du trækker den. Mener det var 1. Juli du ville ha lagt billeder
?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
?

toto_G4M3R skrev:Kan du smide konkurrence billederne garik?
Og androide>> synes godtnok du trækker den. Mener det var 1. Juli du ville ha lagt billeder?

toto_G4M3R skrev:Kan du smide konkurrence billederne garik?
Og androide>> synes godtnok du trækker den. Mener det var 1. Juli du ville ha lagt billeder?

Garik skrev:toto_G4M3R skrev:Kan du smide konkurrence billederne garik?
Skal nok lige se på det, men det er lidt omstændigt at smide +10-20 billeder ind.

androide skrev:toto_G4M3R skrev:Kan du smide konkurrence billederne garik?
Ja men havde faktisk også taget et par stykker, men de ligger på min iphone, og den ser jeg nok aldrig igen...

toto_G4M3R skrev:Garik skrev:toto_G4M3R skrev:Kan du smide konkurrence billederne garik?
Skal nok lige se på det, men det er lidt omstændigt at smide +10-20 billeder ind.
du kan vel nøjes med lat spread og double biceps for og bag, samt ben, og overall? Det er 6.

Garik skrev:AF'ere laver ikke lat spread og double biceps. Front, side, back og side - så det er det, jeg har

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

8800 skrev:Du står klart bedst søndag aften efter du har fået mad i sækkenRipped!
). 

8800 skrev:Du står klart bedst søndag aften efter du har fået mad i sækkenRipped!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Garik skrev:8800 skrev:Du står klart bedst søndag aften efter du har fået mad i sækkenRipped!
Stod faktisk ondere med farven på, men billederne af mig på scenen skjuler detaljerne (for det meste, mens abs eksempelvis syner ufattelig gode på nogle billeder og ufattelig svage på andre).
It's a sport of illusion.

Gosser skrev:men uden tvivl pænere end en smule mere masse og ret høj fedtprocent (androide).

Recept skrev:Gosser skrev:men uden tvivl pænere end en smule mere masse og ret høj fedtprocent (androide).
Hvordan står du egentlig massemæssigt, Androide? Hvor høj er du? Hvis jeg ikke husker helt skævt, så er Garik i underkanten af 190 og vejede omkring 80 kg på scenen (?). Det er blot for at kunne lave en tænkt sammenligning.

Gosser skrev:Tænker også tynd dreng, men uden tvivl pænere end en smule mere masse og ret høj fedtprocent (androide). Flot, flot cuttet ned, men savner klart masse

androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!

androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!

Garik skrev:androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!
Cutter du indtil jul?

androide skrev:Garik skrev:androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!
Cutter du indtil jul?
Nej jeg leanbulker sep-oct og cutter nov og dec..

Blackmoore skrev:android.. billeder....ellers tror jeg mere og mere du kun er et virtuelt væsen

androide skrev:Garik skrev:androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!
Cutter du indtil jul?

Jok skrev:androide skrev:Garik skrev:androide skrev:Til December vil min fedtprocent være lige så lav som Gariks, just wait
Biceps slår back!!
Cutter du indtil jul?
Det kan godt være det er mig som husker forkert, men var en af grundende til at denne battle startede ikke at androide mente at Garik ikke bulkede "optimalt" (altså leanbulk, som han nu selv bruger..)?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster