Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69671 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GymAllDay skrev:Jeg har ingen udgangspunkt. Jeg træner fordi jeg godt kan lide det.

GymAllDay skrev:Jeg har ingen udgangspunkt. Jeg træner fordi jeg godt kan lide det.

GymAllDay skrev:
Mit mål er nok at have verdens bedste eightpack hehe

LDamsgaard skrev:Syntes godt du kunne klare noget mere ryg bredde. Syntes ikke man kan lave en ordentlig vurdering af pecs da billederne ser lidt strukket ud, dog ser skuldrene fornuftige ud.
Det bliver nok lidt svært at få en 8 pack, ser ud som om der kun er til en 6'er
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S

livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
mave muskler er geniskt bestem det vil sige måske har du en 4 - 6 eller 8 pack du kan ik træne dig til flere muskler

youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
mave muskler er geniskt bestem det vil sige måske har du en 4 - 6 eller 8 pack du kan ik træne dig til flere muskler
Nej Nej Nej Nej Nej Nej...
Det er rigtgt at nogle har svært ved at få de sidste med. Alle har den samme mavemuskel.

youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
Det er rigtgt at nogle har svært ved at få de sidste med. Alle har den samme mavemuskel.

livebig55 skrev:youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
jaja er godt klar alle har abs men ik alle kan få de ind hug der gir den 6pack look f.eks phill heart

SienZ skrev:youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
Det er simpelthen ikke muligt. Mavemusklen er 1 stor muskel med tværgående sener som deler dem op i "packs". Det er genetisk bestemt hvor mange sener du har. Sammenlign evt. Arnold og Dexter

GymAllDay skrev:Titlen siger sig selv. Er det her godt for en 15 årig? Billederne blev taget 2 måneder inden jeg fylder 16.

GymAllDay skrev:@Anker
Tak for din hjælp, vil fokusere mere på min ryg og bryst fra nu af
Her er et andet billede, der kan du se mine lår/ben![]()

GymAllDay skrev:@Anker

GymAllDay skrev:Tager nye billeder efter ferien. Og jeg har taget 15kilo på siden jeg begyndte at træne.
Jeg vejede 65 kilo, og var meget tyk i lårene, og ikke så meget i maven. Trænede 7 gange i ugen den første måned. Nu er jeg på efterskole, som har et fitness, men den er ikke så god, så det eneste jeg laver på den er bare at løbe og at holde mig i form. Derhjemme har jeg aldrig spist meget som jeg gør på efterskolen, jeg har bare tænkt mig, at tage rigtigt meget på det her år, og når jeg starter i 10'ende klasse næste år, skal fedtet laves om til muskler.
Men fokusere heller ikke så meget på at blive stor, fokusere mere på at blive stærk. Jeg har min egen program som min far har lavet til mig, men er der ikke nogen af jer der kunne give mig jeres programmer overfor styrke? fordi jeg har kun et bodybuilding program.

livebig55 skrev:youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
jaja er godt klar alle har abs men ik alle kan få de ind hug der gir den 6pack look f.eks phill heart
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:livebig55 skrev:youngg skrev:livebig55 skrev:GymAllDay skrev:Hvad mener du med at sixpack er efter gener? og ikke noget man træner sig til? :S
Phil Heart? Er det ham fra Brokeback Mountain?

holstc skrev:GymAllDay skrev:@Anker
Bulk Goddamnit, bulk!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster