Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Legend skrev:Kære Feldskov.
Det er meget fedt at du lige kommer herind og viser at du på ingen måde har attitudeproblemer.
Class act tror jeg det hedder.

kongenafqueens skrev:Emil, pas på med at dæk over ham krudtskov, han og hans træner skal nok træde ved siden af før eller siden med deres krudtcyklusser. Har ellers hørt rygter om at krudtskov slet ikke har været i sin styrkeløfter klub, men der dækker i vel også over ham!

Emil Therkelsen skrev:kongenafqueens skrev:Emil, pas på med at dæk over ham krudtskov, han og hans træner skal nok træde ved siden af før eller siden med deres krudtcyklusser. Har ellers hørt rygter om at krudtskov slet ikke har været i sin styrkeløfter klub, men der dækker i vel også over ham!
Alex passer sin træning i KSK i forhold til de retningslinjer, som DSF har udstukket. Der er efterhånden rigtig mange mennesker, som er godt træt af Kromann og hans beskyldninger. Derfor vil vi rigtig gerne have et møde med Kromann så vi kan finde ud af hvad han egentlig "ved" , da det jo er en meget alvorlig anklage. "Tror" kan man ikke bruge til en skid. Hvem er du iøvrigt?

Peter Olsen skrev:Her er en idé
Hvad med at flytte debatten om Feldskov ud af Nickis log. Der ligger vist en tråd til netop det formål

Legkongen skrev:Folk kan gemme sig bag en ren dopingprøve som alle ved ikke siger en skid. Hvorfor mon der ikke har været mere end 2-3 positiv tests de sidste 10 år - selvfølgelig fordi det er alt for let at undgå at blive taget. Sagt på anden vis, hvis Feldskov skulle være dopet, så er sandsynligheden for, at han bliver taget stort set ikke til stede. Jeg vil ikke dømme Feldskov. Han kan meget vel være dopet - det er også muligt, at han ikke er. Jeg fatter bare ikke, hvorfor man som bodybuilder har et behov for at stille op i styrkeløft. Efter min mening burde man tage et valg - hvilket helt sikkert også bliver et emne på repræsentantskabsmødet. Jeg vil under ingen omstændigheder tillade en aktiv bodybuilder at stille op for min klub og jeg fatter ganske enkelt ikke, at nogen klub i dette land med en seriøst dopingpolitik kan finde på at give en bodybuilder licens.

Legend skrev:Legkongen skrev:Folk kan gemme sig bag en ren dopingprøve som alle ved ikke siger en skid. Hvorfor mon der ikke har været mere end 2-3 positiv tests de sidste 10 år - selvfølgelig fordi det er alt for let at undgå at blive taget. Sagt på anden vis, hvis Feldskov skulle være dopet, så er sandsynligheden for, at han bliver taget stort set ikke til stede. Jeg vil ikke dømme Feldskov. Han kan meget vel være dopet - det er også muligt, at han ikke er. Jeg fatter bare ikke, hvorfor man som bodybuilder har et behov for at stille op i styrkeløft. Efter min mening burde man tage et valg - hvilket helt sikkert også bliver et emne på repræsentantskabsmødet. Jeg vil under ingen omstændigheder tillade en aktiv bodybuilder at stille op for min klub og jeg fatter ganske enkelt ikke, at nogen klub i dette land med en seriøst dopingpolitik kan finde på at give en bodybuilder licens.
Men en styrkeløfter kan godt dyrke stærkmandbsom du selv? Det er jo ikke ligefrem en sport med et super ry.

Legkongen skrev:Legend skrev:Legkongen skrev:Folk kan gemme sig bag en ren dopingprøve som alle ved ikke siger en skid. Hvorfor mon der ikke har været mere end 2-3 positiv tests de sidste 10 år - selvfølgelig fordi det er alt for let at undgå at blive taget. Sagt på anden vis, hvis Feldskov skulle være dopet, så er sandsynligheden for, at han bliver taget stort set ikke til stede. Jeg vil ikke dømme Feldskov. Han kan meget vel være dopet - det er også muligt, at han ikke er. Jeg fatter bare ikke, hvorfor man som bodybuilder har et behov for at stille op i styrkeløft. Efter min mening burde man tage et valg - hvilket helt sikkert også bliver et emne på repræsentantskabsmødet. Jeg vil under ingen omstændigheder tillade en aktiv bodybuilder at stille op for min klub og jeg fatter ganske enkelt ikke, at nogen klub i dette land med en seriøst dopingpolitik kan finde på at give en bodybuilder licens.
Men en styrkeløfter kan godt dyrke stærkmandbsom du selv? Det er jo ikke ligefrem en sport med et super ry.
Nu er jeg i den situation, at jeg godt kan sige god for mig selv ;) Men kan godt se hvor du vil hen, da du jo har stillet det samme spørgsmål før, men jeg kan berolige dig med, at min dopingpolitik er ganske klar. Folk får ikke lov til at repræsentere min klub, hvis de er dopet. Nu hvor du tydeligvis ikke kende forskellen på at være stærkmand og på at være hoppystærkmand, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at der er en kæmpe forskel. Jeg stiller ikke op til stærkmand i noget forbund, men kun til små træningsstævner - der er en kæmpe forskel. Hvis Brian Shaw kom og ville stille op - så vil jeg jo selvfølgelig ikke give ham licens.

Legend skrev:Legkongen skrev:Legend skrev:Legkongen skrev:Folk kan gemme sig bag en ren dopingprøve som alle ved ikke siger en skid. Hvorfor mon der ikke har været mere end 2-3 positiv tests de sidste 10 år - selvfølgelig fordi det er alt for let at undgå at blive taget. Sagt på anden vis, hvis Feldskov skulle være dopet, så er sandsynligheden for, at han bliver taget stort set ikke til stede. Jeg vil ikke dømme Feldskov. Han kan meget vel være dopet - det er også muligt, at han ikke er. Jeg fatter bare ikke, hvorfor man som bodybuilder har et behov for at stille op i styrkeløft. Efter min mening burde man tage et valg - hvilket helt sikkert også bliver et emne på repræsentantskabsmødet. Jeg vil under ingen omstændigheder tillade en aktiv bodybuilder at stille op for min klub og jeg fatter ganske enkelt ikke, at nogen klub i dette land med en seriøst dopingpolitik kan finde på at give en bodybuilder licens.
Nu er jeg i den situation, at jeg godt kan sige god for mig selv ;) Men kan godt se hvor du vil hen, da du jo har stillet det samme spørgsmål før, men jeg kan berolige dig med, at min dopingpolitik er ganske klar. Folk får ikke lov til at repræsentere min klub, hvis de er dopet. Nu hvor du tydeligvis ikke kende forskellen på at være stærkmand og på at være hoppystærkmand, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at der er en kæmpe forskel. Jeg stiller ikke op til stærkmand i noget forbund, men kun til små træningsstævner - der er en kæmpe forskel. Hvis Brian Shaw kom og ville stille op - så vil jeg jo selvfølgelig ikke give ham licens.
Jeg kender godt din historik og jeg tvivler ikke på dine gode intentioner.
Hvad med hobbybodybuildere? Må de gerne få licens? AFere?
Hvor går grænsen, og hvorfor går grænsen netop ved DIN private interesse?
Dette er ikke ment som et forsøg på at sætte dig i noget lys, men derimod et forsøg på at få dig til at tænke de her ting meget nøje igennem.

androide skrev:http://www.musculardevelopment.com/articles/chemical-enhancement/2893-the-top-5-best-steroids-for-raw-power-by-the-anabolic-doc-thomas-oconnor-md-.html#.UwiEKYXAG2l
I USA foregår det i både styrkeløft og bodybuilding, spændende artikel fra en læge med 25 år i branchen..

Emil Therkelsen skrev:Vi som klub må jo så tage en snak med dig, da det jo virker som om du har beviser på systematisk doping i KSK af en af vores atleter, som ellers passer træningstiderne i klubben og som lader sig dopingteste. Jeg tænker du skal bænke til Videbæk eller DM RAW. Jeg finder det nødvendigt med et møde, da vi på ingen måde i KSK vil tilsmudses på denne måde. Så må du på mødet komme med dine beviser. Du må jo have en del da du jo som ovenover beskrevet "ved" at Alex er dopet. Send mig en mail så får vi styr på det.

Legkongen skrev:I sidste ende er det altid en skønssag fra formandens side, om denne vil lade en person stille op eller ej. Jeg er godt klar over, at det er svært at lave en regel på området - i hvert fald på forbundsniveau. Bodybuilding og styrkeløft er to vidt forskellige sportsgrene. Jeg mener derfor godt, at man kan bede folk om at træffe et valg.
I sidste ende afhænger det af et skøn om vi vil lade folk stille op. Er der tegn på, at en person er dopet, så får personen ikke lov til at stille op. Vi har nægtet flere licens, hvor det har været tydeligt, at personen har været dopet. Jeg har personligt nægtet 4 personer licens ( de 3 af dem med en relation til bodybuilding).

Vetö skrev:Interessant debat som kører. Som tidligere med Laura vil jeg undlade at komme med personangreb, men bidrage med generelle betragtninger.
I derude har en masse energi, jeg synes I skal bruge det på at bakke op omkring det eller de forslag, som bliver stillet til repræsentantsskabsmødet i Odense i marts måned. Forhåbentlig er det allerede under udarbejdelse af Faber, her vil det fremgå, at såfremt man stiller op som licensløfter, kan man ikke også deltage i BB-stævner. Hvis man deltager i BB-stævner, vil det automatisk udløse en karantæne fra DSF på eksempelvis 2 år eller hvad der nu specifikt skrives ind i forslaget.
Til alle jer klubber derude under DSF, jeg kan kun opfordre til, at I bakker op omkring eventuelle ændringsforslag, således at der ikke skal kastes om sig med beskyldninger mod Feltskov mm.
Så bliver det i stedet op til Feltskov at vælge mellem BB og styrkeløft. Dem der træner styrkeløft og har licens, vil være de personer der som udgangspunkt har deres daglige gang i en styrkeløfterklub, fordi det er lige præcis den sportsgren, som de har lyst til at dyrke, herunder kammeratskab, foreningsliv osv.
Man kommer heller ikke med på fodboldholdets lørdagskamp, hvis man ikke har været til træning i løbet af ugen eller i stedet har været til håndboldtræning eller til curling. Her stilles der også krav om deltagelse og en form for bekendelse. Vil du det ene eller det andet. Med mindre man da spiller oldboys og bruger varmecreme og en håndbajer som opvarmning hvor den ugentlig kamp er lig med træning.
Med et ændringsforslag vil det ikke længere være op til de enkelte klubformænd at afgøre, hvem der må repræsentere deres klub, men derimod være forbundet som ikke accepterer, at BB og styrkeløft bliver blandet sammen.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Så bodybuilding er ude, men stærkmand er helt OK? Det giver frygteligt meget mening

Jiyan skrev:One Man Army skrev:Så bodybuilding er ude, men stærkmand er helt OK? Det giver frygteligt meget mening
Mon ikke, at det også bliver et forslag, at det skal gælde for deltagelse i både bodybuilding og reelle stærkmandsstævner? Nu har vetö ikke skrevet det, men det ligger mere eller mindre implicit i det, han har skrevet, at det også ville/burde gælde for deltagelse i stærkmand. Pointen er jo, at der ikke skal være atleter i dansk styrkeløft, som samtidigt dyrker en anden sport, som de eventuelt anser for at være deres hovedsport, hvor krudt er en meget integreret del

One Man Army skrev:Eller stærkmand er kun et problem, hvis man er god til det? Jeg er forvirret.
Faber og ML, hvis nogle skulle være i tvivl.

/Niels skrev:Nu er der jo foreningsfrihed i Danmark så jeg tvivler meget på at det er juridisk holdbar at udelukke nogen fra et offentlig støttet forbund bare fordi vedkommende er bodybuilder/stærkmand/neger/rødhåret/fynbo osv.

Emil Therkelsen skrev:Der er efterhånden rigtig mange mennesker, som er godt træt af Kromann og hans beskyldninger. Derfor vil vi rigtig gerne have et møde med Kromann så vi kan finde ud af hvad han egentlig "ved" , da det jo er en meget alvorlig anklage. "Tror" kan man ikke bruge til en skid. Hvem er du iøvrigt?
feldskov skrev:Veto hold din kæft! Hvis jeg vil skøjte, styrkeløft, bb og højdespring gør jeg det, det er fandme et frit land! Så slut nu fred med det! Tænk på jeres egen træning og stop med at blande jer i min...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster