Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JannikB skrev:Rugbrød og vand til at skylle det ned med! Det virker fint for mig![]()
Men ellers pasta

Garik skrev:To fuldkornsboller med flg.:
- 100-200g kyllingefilet
- Salat (romaine-, hjerte- eller icebergsalat)
- 1-2 skive(r) ost
- Pesto (så bliver de ikke tørre)
- Peberfrugt
Det er i hvert fald min madpakke

Garik skrev:Køber det jeg lige har lyst til. Schulstad, Kohberg eller hvad der lige er på tilbud og ikke ser for tørre ud
Pakker sådan en gang til i morgen 

Mussetrussen skrev:Rugbrød med makrel har jeg spist stort set hver dag til middag i 4 år. Inden da var det rugbrød med tun i ca 4 år. Lige for tiden er jeg dog en kulinarisk rebel og eksperimenterer med både æg og frikadeller til min rugbrød. I know. I'm living on the edge! Rebel to the bone.
Derudover er frugt, mælk, kakaomælk, prot-shakes, grøntsager og nødder samt rester fra aftensmaden eller en pastasalat også dejlige som supplement i løbet af dagen.
Lovede så ikke at tage det med mere, meeeen lad os nu se 

Issey skrev:Mussetrussen skrev:Rugbrød med makrel har jeg spist stort set hver dag til middag i 4 år. Inden da var det rugbrød med tun i ca 4 år. Lige for tiden er jeg dog en kulinarisk rebel og eksperimenterer med både æg og frikadeller til min rugbrød. I know. I'm living on the edge! Rebel to the bone.
Derudover er frugt, mælk, kakaomælk, prot-shakes, grøntsager og nødder samt rester fra aftensmaden eller en pastasalat også dejlige som supplement i løbet af dagen.
Synes du ikke det lugter? Da jeg havde tun med i skole, troede alle først der var en der havde slået en prut - indtil de så min tunLovede så ikke at tage det med mere, meeeen lad os nu se

Mussetrussen skrev:Issey skrev:Mussetrussen skrev:Rugbrød med makrel har jeg spist stort set hver dag til middag i 4 år. Inden da var det rugbrød med tun i ca 4 år. Lige for tiden er jeg dog en kulinarisk rebel og eksperimenterer med både æg og frikadeller til min rugbrød. I know. I'm living on the edge! Rebel to the bone.
Synes du ikke det lugter? Da jeg havde tun med i skole, troede alle først der var en der havde slået en prut - indtil de så min tunLovede så ikke at tage det med mere, meeeen lad os nu se
Selvfølgelig stinker det, men det er bare at blive ved med at tage det med, så vænner folk sig til det. Der har faktisk bredt sig en trend, så nu kan vi sidde 9 ved et bord, og 7 har tun eller makrel med

Poul Dissing skrev:lige nu til cut har jeg fx bønner(eller andet grønt) og kylling i strimler med.
Kyllingen er i 10kg frost pakker som er tilberet og skåret ud, så aftenen inden tager jeg 350g op i min madkasse og sætter i køleskabet. Næste morgen laver jeg 300g grønsager i microen (ca 5-6min) mens jeg gør min morgenmad klar. det er hurtigt og nemt.
Bulk bruger jeg ofte kød og kartofler/ris fra aftenen inden fordi vi laver altid ekstra så der er til madpakke. Brugte en del pasta, men vil helst undgå det idag da jeg syntes at de kulhydrater i kartofler og ris er bedst i løbet af dagen...

Skurk skrev:Poul Dissing skrev:lige nu til cut har jeg fx bønner(eller andet grønt) og kylling i strimler med.
Kyllingen er i 10kg frost pakker som er tilberet og skåret ud, så aftenen inden tager jeg 350g op i min madkasse og sætter i køleskabet. Næste morgen laver jeg 300g grønsager i microen (ca 5-6min) mens jeg gør min morgenmad klar. det er hurtigt og nemt.
Bulk bruger jeg ofte kød og kartofler/ris fra aftenen inden fordi vi laver altid ekstra så der er til madpakke. Brugte en del pasta, men vil helst undgå det idag da jeg syntes at de kulhydrater i kartofler og ris er bedst i løbet af dagen...
hvor får du fat i det der kylling

Visible Ghost skrev:hvad med proteinmuffins eller proteinkage?

LittleNinja skrev:Visible Ghost skrev:hvad med proteinmuffins eller proteinkage?
sux til madpakke...
Så hellere alm. tortilla pandekager eller "meat&Oat muffins"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster