Så, hvem stemmer i på i morgen ved folketingsvalget? Afgiv jeres stemme, og skriv en kommentar hvis i ønsker at tilkendegive den offentligt herinde

Da afstemningsmulighederne er begrænset til 10, er det ikke muligt at svare "ved ikke".

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sebastian92 skrev:Hvis man seriøst er aktiv bruger herinde og stemmer på vi-skal-kun-have-100g-kød-om-dagen-partiet burde man kraftigt overveje sit ophold

G.I Joe skrev:blankt. kan godt se at der er mange gode meninger, men det er nogle forgyldte klovne på ethjulede der styrer landet.

TobiasFraFalster skrev:G.I Joe skrev:blankt. kan godt se at der er mange gode meninger, men det er nogle forgyldte klovne på ethjulede der styrer landet.
Den regering vi har nu, eller hele folketinget mener du?

TrexMode skrev:TobiasFraFalster skrev:G.I Joe skrev:blankt. kan godt se at der er mange gode meninger, men det er nogle forgyldte klovne på ethjulede der styrer landet.
Den regering vi har nu, eller hele folketinget mener du?
Hvad tror du, nu hvor han stemmer blankt?

Mharritz skrev:hvorfor bruge tid på at stemme, hvis man stemmer blankt?

Mikael skrev:Mharritz skrev:hvorfor bruge tid på at stemme, hvis man stemmer blankt?
For at støtte demokratiet kunne jeg forestille mig.

igen, stemmer for at støtte demokratiet , men blankt for at vise min utilfredshed med valgmulighederne og deres propaganda

b000t skrev:Min tante på facebook:
"Til dem der skal stemme rødt I dag: Kan I være søde at stemme før kl 16:00, så behøves os med arbejde ikke at stå I kø"

Sødmælkalkoholikeren skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at Ø i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitre langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at hæve skatterne, burde ens stemmeret indkasseres.

Yilar skrev:Sødmælkalkoholikeren skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at Ø i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitre langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at hæve skatterne, burde ens stemmeret indkasseres.
Det kunne være værre. De kunne stemme DF, som har to primære mærkesager. "Dem og os" og "Ældresagen", som begge er mærkesager, som kun har negativ indvirkning på ungdommens fremtid.

Dr. listig skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at LA i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitrer langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at fjerne registreringsafgiften, burde ens stemmeret indkasseres.

Yilar skrev:Sødmælkalkoholikeren skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at Ø i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitre langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at hæve skatterne, burde ens stemmeret indkasseres.
Det kunne være værre. De kunne stemme DF, som har to primære mærkesager. "Dem og os" og "Ældresagen", som begge er mærkesager, som kun har negativ indvirkning på ungdommens fremtid.
Jeg stemte SF, fordi jeg er skolelærer, og håber de kan være med til at afsætte flere midler til folkeskolen, noget som jeg ikke tror højre-fløjen vil gøre. Jeg har ikke brug for lettelse af (top)skatten, billigere biler og øget fremmedhad. Desuden lever jeg ikke i fantasiverden, om at jeg en dag vil være meget rig, og jeg derfor bør tilstræbe et samfund, som er fordelagtig for et sådan liv.

Sebastian92 skrev:Yilar skrev:Sødmælkalkoholikeren skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at Ø i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitre langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at hæve skatterne, burde ens stemmeret indkasseres.
Jeg stemte SF, fordi jeg er skolelærer, og håber de kan være med til at afsætte flere midler til folkeskolen, noget som jeg ikke tror højre-fløjen vil gøre. Jeg har ikke brug for lettelse af (top)skatten, billigere biler og øget fremmedhad. Desuden lever jeg ikke i fantasiverden, om at jeg en dag vil være meget rig, og jeg derfor bør tilstræbe et samfund, som er fordelagtig for et sådan liv.
Javel ja .... så lad os bare glemme det faktum at næsten halvdelen er vor indsatte er af udenlandsk herkomst eller efterkommere ...
lad os glemme at de fylder samtlige negative statistikker .... alt sammen til ærer for den politiske korrekthed!
lad os glemme at IS har krigere samt sympatisører indenfor vor grænser
men så længe vi er søde nok så ordner problemet vel sig selv ?

Sødmælkalkoholikeren skrev:Syntes, det er et bekymrende billede af ungdommen i dag der tegner sig ved at Ø i øjeblikket fører. Er man for dum til at gennemskue hvorfor det eksempelvis vil have bitre langtidssigtede alvorlige konsekvenser for den danske økonomi at hæve skatterne, burde ens stemmeret indkasseres.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster