Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1397
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1394

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan redder vi den gode stemning på BB.dk

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hej folkens.

Jeg har valgt at oprette denne tråd, da næsten alle debatter herinde ender i mudderkast og personlige spydigheder! Det er virkelig ærgerligt!
Vi kan sikkert alle blive enige om, at vi ønsker en god tone samt positive debatter, fremfor mundhuggeri som efterhånden sniger sig ind i alle tråde herinde.

Det er totalt ødelæggende for den gode stemning herpå boardet!

Jeg håber derfor, at vi kan tage en fælles snak om hvordan stemningen kan blive bedre på boardet. Og ikke mindst hvad moderatorerne kan gøre for at opnå dette.


Alle er meget velkomne til at ytre deres mening.

>> lad os redde stemningen herinde <<
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du bidrager selv en del til den dårlige stemning,
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 3. maj 2013, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Klassenstime?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 962
Tilmeldt: 5. apr 2013, 18:38
 
Træner her: City Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes personligt at tonen er god nok. Jeg tror grunden til folk bliver pissed er fordi at 80% af de spørgsmål der bliver stillet kan findes på 30 sekunder ved at søge i fora. Folk er dovne, eller vil gerne have særbehandling.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 782
Tilmeldt: 1. nov 2010, 12:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har læst herinde i mange år (har haft en anden profil før denne, som jeg dog glemte adgangskoden til efter lang inaktivitet) og jeg synes sku stemningen er den samme som den altid har været.
Store meninger, egoer og intelligenser :lol:
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kan se, at mit tiltag allerede har fået en skidt start.
Det var lidt det jeg frygtede.

Hvis folk har det fint med den måde, boardet kører på nu, så er mit tiltag overflødigt.

Jeg håbede bare, at andre herinde også havde det samme ønske som mig om en mere positive stemning herinde.

Og allerede i det første indlæg, får jeg en personlig kommentar smidt i hovedet. Øv :(
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ole, det er internettet - velkommen til.

Hvorfor skal "den gode tone" reddes? Jeg havde sgu ikke været aktiv herinde hvis alle omtalte hinanden i tredjeperson, og pakkede tingende ind. Iøvrigt, opretter du denne tråd fordi du er butthurt over, at der blev rettet kritik mod dig?
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ole_S skrev:Jeg kan se, at mit tiltag allerede har fået en skidt start.
Det var lidt det jeg frygtede.

Hvis folk har det fint med den måde, boardet kører på nu, så er mit tiltag overflødigt.

Jeg håbede bare, at andre herinde også havde det samme ønske som mig om en mere positive stemning herinde.

Og allerede i det første indlæg, får jeg en personlig kommentar smidt i hovedet. Øv :(


Hvad forventer du helt konkret, at dit tiltag vil munde ud i?
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 3. maj 2013, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



peter n skrev:Ole, det er internettet - velkommen til.

Hvorfor skal "den gode tone" reddes? Jeg havde sgu ikke været aktiv herinde hvis alle omtalte hinanden i tredjeperson, og pakkede tingende ind. Iøvrigt, opretter du denne tråd fordi du er butthurt over, at der blev rettet kritik mod dig?




+1
Brugeravatar
 
Reputation point: 33
 
Indlæg: 190
Tilmeldt: 1. maj 2012, 08:36
 
Træner her: SPH GYM
Muscle House Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Almond skrev:
Ole_S skrev:Jeg kan se, at mit tiltag allerede har fået en skidt start.
Det var lidt det jeg frygtede.

Hvis folk har det fint med den måde, boardet kører på nu, så er mit tiltag overflødigt.

Jeg håbede bare, at andre herinde også havde det samme ønske som mig om en mere positive stemning herinde.

Og allerede i det første indlæg, får jeg en personlig kommentar smidt i hovedet. Øv :(


Hvad forventer du helt konkret, at dit tiltag vil munde ud i?


Ærligt, så var jeg nok lidt naiv, da jeg oprettede denne tråd.
Hvis folk er generelt glade for den måde, som boardet kører på nu, er det jo super. :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Undskyld men hvad sker der også for emnerne efterhånden..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 365
Tilmeldt: 30. okt 2011, 23:22
Geografisk sted: Downtown Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



peter n skrev:Ole, det er internettet - velkommen til.

Hvorfor skal "den gode tone" reddes? Jeg havde sgu ikke været aktiv herinde hvis alle omtalte hinanden i tredjeperson, og pakkede tingende ind. Iøvrigt, opretter du denne tråd fordi du er butthurt over, at der blev rettet kritik mod dig?


Det skulle gerne fremstå positivt, at jeg vil redde stemningen herinde. At jeg derfor skulle være negativt og fortørnet over, at der er blevet rettet kritik imod mig. Det forstår jeg ikke helt.

Mine intentioner med denne tråd var kun positive :)

Jeg kan dertil tilføje at folk ikke snakker sådan generelt til hinanden på internettet. Heldigvis :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ole_S skrev:Jeg kan dertil tilføje at folk ikke snakker sådan generelt til hinanden på internettet. Heldigvis :)

Så hold dig til de steder, hvis det er et stort problem for dig.

Nu må jeg også tilføje, at jeg sjældent føler folk taler grimt til mig herinde(og gør de, er det altid min egens skyld). Måske har denne oplevelse noget at gøre med, om hvorvidt man stiller sig selv op som skydeskive?
Brugeravatar
 
Reputation point: 893
 
Indlæg: 5424
Tilmeldt: 9. okt 2008, 23:40
Geografisk sted: Atlas
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



peter n skrev:
Ole_S skrev:Jeg kan dertil tilføje at folk ikke snakker sådan generelt til hinanden på internettet. Heldigvis :)

Så hold dig til de steder, hvis det er et stort problem for dig.

Nu må jeg også tilføje, at jeg sjældent føler folk taler grimt til mig herinde(og gør de, er det altid min egens skyld). Måske har denne oplevelse noget at gøre med, om hvorvidt man stiller sig selv op som skydeskive?


Det ender det nok desværre også med :(
Jeg taler ikke kun af egne erfaringer, men jeg kan også se hvordan andre folk bliver tiltalt herinde.

Men som sagt, så fornemmer jeg, at jeg er alene i denne båd. Det er jo bare super :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Min indre bryst udvikling eksploderede da jeg begyndte at køre flies ;)

OT:

Nogle af dem som poster spørgsmål, som man let selv kan finde svar på, søger måske andet end "bare et svar". Søger måske at deltage et i et fællesskab? Søger at blive hørt på en eller anden måde? Det lyder måske lommefilosofisk, men det er en tendens der er til stede andre steder i samfundet når det kommer til internettet, så det er måske også tilfældet her?
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:
Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Min indre bryst udvikling eksploderede da jeg begyndte at køre flies ;)

OT:

Nogle af dem som poster spørgsmål, som man let selv kan finde svar på, søger måske andet end "bare et svar". Søger måske at deltage et i et fællesskab? Søger at blive hørt på en eller anden måde? Det lyder måske lommefilosofisk, men det er en tendens der er til stede andre steder i samfundet når det kommer til internettet, så det er måske også tilfældet her?


True shit. Der vidst en der har gået på hhx psykologi linjen? haha :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 962
Tilmeldt: 5. apr 2013, 18:38
 
Træner her: City Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Larsjensen skrev:
Kidd skrev:
Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Min indre bryst udvikling eksploderede da jeg begyndte at køre flies ;)

OT:

Nogle af dem som poster spørgsmål, som man let selv kan finde svar på, søger måske andet end "bare et svar". Søger måske at deltage et i et fællesskab? Søger at blive hørt på en eller anden måde? Det lyder måske lommefilosofisk, men det er en tendens der er til stede andre steder i samfundet når det kommer til internettet, så det er måske også tilfældet her?


True shit. Der vidst en der har gået på hhx psykologi linjen? haha :)


TED talks FTW!
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha I knew it! Det godt nok ikke mig sådan noget :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 962
Tilmeldt: 5. apr 2013, 18:38
 
Træner her: City Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Idiot nr. 1 starter en tråd uden at søge på emnet først.
Idiot nr. 2 brokker sig over, at idiot nr. 1 har startet en ny tråd i stedet for at bruge søgefunktionen.
Idiot nr. 3 siger, at idiot nr. 2 ikke skal brokke sig over idiot nr. 1, så længe idiot nr. 2 staver ad røven til.
Idiot nr. 4 sviner idiot nr. 3 og beder ham tænke over, at idiot nr. 2 kunne være ordblind.
Idiot nr. 5 efterspørger det bedste proteinpulver.
Idiot nr. 1 beder idiot nr. 5 om at skride ud af tråden.
Idiot nr. 6 beder idiot nr. 1 om at slappe af og poster et link til et proteinpulver.
Moderator kommer ind i tråden og truer idiot nr. 6 med at banne ham for at linke til konkurrenter.

Summa summarum: Hvis folkene bag forummet ikke har interesse i en ordentlig omgangstone, så kommer det heller ikke til at ske, og så må man selv vælge om man vil være her eller ej.

Jeg er aktiv deltager på et guitarforum, hvor regel nr. 1 er 'Be nice". Altså, hvis du ikke kan fremføre dine holdninger uden at svine andre, så ryger du ud. Det er så ikke en regel, der er gældende her på forummet, og derfor er resultatet som det er.
Brugeravatar
 
Reputation point: 190
 
Indlæg: 446
Tilmeldt: 5. okt 2011, 14:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg synes også tonen for ofte er for nedladende. Det er rigtigt der kan forekomme nogle dumme eller allerede besvarede spørgsmål uden for Begynderforum. Men som der også bliver nævnt kan det være man vil have en anden måske personlig vinkel på emnet, og det kunne jo være der kom nye guldkorn frem, istedet for at hive en gammel tråd frem igen. For så bliver man bare flamet for det.

Hvis man synes et spørgsmål er dumt, så kan man bare lade være med at svare i stedet for at nedgøre folk og svine hinanden til. Selvfølgelig skal der være plads til en ophedet debat, når denne har sin berettigelse. Synes bare der er for meget mudderkastning herinde. Synes ikke det var sådan sidst jeg var aktiv her på boardet.

+1 på mere god stemning.

Det er for nemt at svine hinanden til bag en skærm. Sådan er internettet bare, I know. Men derfor behøver man jo heller ikke praktisere det bare fordi det er sådan.
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3310
Tilmeldt: 29. jul 2009, 09:56
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det glæder mig rigtig meget, at jeg åbenbart ikke sidder helt alene med holdningen om dårlig stemning herop boardet.
Det kunne også være rigtig lækkert, hvis moderatorer, admin og lignende, vil komme med deres mening og forslag.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Guitar Slim skrev:Idiot nr. 1 starter en tråd uden at søge på emnet først.
Idiot nr. 2 brokker sig over, at idiot nr. 1 har startet en ny tråd i stedet for at bruge søgefunktionen.
Idiot nr. 3 siger, at idiot nr. 2 ikke skal brokke sig over idiot nr. 1, så længe idiot nr. 2 staver ad røven til.
Idiot nr. 4 sviner idiot nr. 3 og beder ham tænke over, at idiot nr. 2 kunne være ordblind.
Idiot nr. 5 efterspørger det bedste proteinpulver.
Idiot nr. 1 beder idiot nr. 5 om at skride ud af tråden.
Idiot nr. 6 beder idiot nr. 1 om at slappe af og poster et link til et proteinpulver.
Moderator kommer ind i tråden og truer idiot nr. 6 med at banne ham for at linke til konkurrenter.

Summa summarum: Hvis folkene bag forummet ikke har interesse i en ordentlig omgangstone, så kommer det heller ikke til at ske, og så må man selv vælge om man vil være her eller ej.

Jeg er aktiv deltager på et guitarforum, hvor regel nr. 1 er 'Be nice". Altså, hvis du ikke kan fremføre dine holdninger uden at svine andre, så ryger du ud. Det er så ikke en regel, der er gældende her på forummet, og derfor er resultatet som det er.


Sådan burde det også være herinde, men det bliver nok aldrig en realitet.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



- for mange trolls

- for mange idioter

- for mange dovne

- for mange dumme eller troll emner

- det internettet


de 5 grunde til tonen, jeg er personligt glad for det fordi det udvikler mig menneskeligt at diskutere med andre, selvom jeg måske diskutere med en idio,t tror jeg på at det er en vigtig livserfaring jeg lærer her.


Ole s : havd forestiller du dig konkret om pænere tone vil du have at vi også svare på spørgsmål som `` 10 bedste biceps øvelser`` eller `` jack3d eller noexplode som preworkout``
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 847
Tilmeldt: 15. sep 2012, 10:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Det har du ret i Bone og det er faktisk noget vi prøver at have fokus på. Hvis du ser eksempler på tråde i begynderforummet, hvor du mener der bliver gået over stregen så smid endelig en PB til mig eller en af de andre mods :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:
Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Det har du ret i Bone og det er faktisk noget vi prøver at have fokus på. Hvis du ser eksempler på tråde i begynderforummet, hvor du mener der bliver gået over stregen så smid endelig en PB til mig eller en af de andre mods :)


Hvorfor ikke bare skærpe og lave nogle mere konsekvente regler herinde.? Undskyld, men det andet virker lidt vatnisse-agtigt.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2113
Tilmeldt: 7. jan 2012, 01:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Forestiller mig, at vi videregiver Comedians titel som boardets mest usympatiske bruger til Peter N, og at vi tvinger Peter N til at skrive dette i hans signatur. Efter dette vil stemning på boardet blive bedre, idet at enhjørninger og koalaer vil se en åbenlys chance for at parre sig på tværs af arterne. Naturligvis med et afkom der er altædende som resultat og har et elfenbenshorn i panden. Herefter vil menneskene tvinges til at være søde mod hinanden for at danne fælles front mod den nye trussel.

Tænker du "DAFUQ, DID I JUST READ?"

Tja, nu ved I, hvordan jeg har det med denne tråd.
Brugeravatar
 
Reputation point: 145
 
Indlæg: 3008
Tilmeldt: 4. feb 2010, 21:27
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu sidder jeg også nogen gange på bb.com og det fuldstændig den samme tone der kører der. Måske er tonen bare sådan omkring "bodybuildere". Vi er nogen aggressive egoister :drink:

generalisering kan forekomme
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 962
Tilmeldt: 5. apr 2013, 18:38
 
Træner her: City Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ole_S skrev:
8800 skrev:
Bone-14 skrev:Folk skal tænke over hvad de poster! Fatter man kikkert og linser af emnet skal man lade være med at poste.
Dog synes jeg tonen er for hård i Begynder forum. Der bliver reklameret med "Her findes ingen dumme spørgsmål".

Tonen bliver oftest først hård når en idiot siger at flies træner indre bryst fordi en eller anden dude på youtube siger det.


Det har du ret i Bone og det er faktisk noget vi prøver at have fokus på. Hvis du ser eksempler på tråde i begynderforummet, hvor du mener der bliver gået over stregen så smid endelig en PB til mig eller en af de andre mods :)


Hvorfor ikke bare skærpe og lave nogle mere konsekvente regler herinde.? Undskyld, men det virker lidt vatnisse-agtigt.


Undskyld, men jeg forstår ikke hvad du mener? Vi holder en forholdsvis hård linje herinde og banner nærmest ugentlig brugere for upassende sprogbrug eller meningsløse svinere. Det har I som brugere selvfølgelig ikke mulighed for at have indsigt i, men det er det nu engang sådan det er.

Tonen på boardet er generelt til tider hård, men ofte synes jeg vi som mods er gode til at gribe ind. Ser man emner, hvor man ikke mener vi er tilstrækkeligt til stede er I altid velkomne til at skrive til os. Pt. er der en udfordring med mods, der er begyndt at arbejde fuldtid og derfor ikke kan dedikere den samme tid til mod-gerningen, men til gengæld gør folk som Garik, Nders og Dingo et kæmpe arbejde for at holde boardet kørende. Det er supernemt at pege fingre og mene at mods bare skal gøre mere, men vi gør det her frivilligt og skal ofte bruge en del tid på at skrive til mere eller mindre tungnemme brugere.

For at beskytte nye brugere har vi begynder-forummet, hvor de mere simple spørgsmål kan stilles og hvor tonen bør være god - ellers skal man ikke svare i det forum. Hvis du mener vi bør være hårdere i begynderforummet er det en ærlig sag og noget vi vil notere.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 164 gæster