Jeg har lidt svært ved at forstå jeres holdning og argumenter for brug af doping. Jeg er træt af at høre på folk der fortsat uden belæg, påstår at steroider burde legaliseres, da det som sagt "kun" skader dig selv, og ikke er farligere en alkohol. Det kræver en længerevarende universitetsuddannelse at kunne styre en kur, hvis du vil være sikker på ikke at kneppe din hormon balance resten af livet. Alkohol er langt nemmere at styre, og typiske forbrug sænker faktisk dit blodtryk. steroider = hjertehypertrofi.
Brian henneberg citat, "Mit ærinde her er den personlige frihed. At tage steroider der ikke gør andre fortræd er ikke værre end at folk drikker alkohol. ADD's angiverlinje er en del af den igangværende indskrænkning af den personlige frihed, og dermed er den i strid med mine synspunkter. Folk der ringer til den vil begrænse andre i at tage steroider, hvilket ikke rager dem. Er der tale om grov kriminalitet, har vi i forvejen politiet til at tage sig af den slags. Vi behøver ikke en DDR'ish stikkerlinje til det."
Jeg er ikke ham den fede dreng fra youtube.
Hvad fanden er det også for noget pis med personlig frihed? Er i også så liberale når det gælder velfærd? Jeg ville måske bekymre mig lidt mere om overvågning, end om jeg har "ret" til at tage 150 mg test om dagen. Det er dokumenteret at steroider kan skabe personligheds ændringer, og derfor ikke kun går ud over dig. At du er blevet total selvoptaget, og har udviklet megareksi, har måske også en smule indvirkning på folk omkring dig john? Jeg kan give jer ret i at anti doping danmark, mangler indblik og ikke er objektive i deres kampagner. Men det betyder ikke at de ikke kan sige noget korrekt? Forestil dig steroider var lovlige. konsekvenserne ville være enorme, og en tilbagegang for danmark. Alkohol og rygning er måske lovligt, men er rygning var nok ikke blevet legaliseret i dag?
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 6X01917064
artikler/doping/Endopingbruger1af3.php