SandyFrink skrev:JeppeRask skrev:SandyFrink skrev:Du får aldrig store lægge.
Ok ærgeligt! Har du evt. nogle videnskabelige begrundelser til at understøtte dit ellers meget interessante og brugebare indlæg?
](./images/smilies/wallbash.gif)
Er det ikke bedre at få sandheden at vide end at du spilder tid og energi på denne håbløse målsætning?
Før du squatter og dødløfter din kropsvægt for reps kan du glemme alt om at finpudse ting som lægstørrelse. Hvis du er født med små lægge vil du givetvis altid have små lægge.
Træn den med en anstændig indsats nogle gange om ugen hvis det er vigtigt for dig. Gør det for at hente den hurtigste og mest umiddelbare hypertrofi, og for at styrke dit ankelled for at undgå skader.
Der findes masser af big-boned women med lægge som professionelle bodybuilderes. Det burde fortælle dig alt om hvor afgørende genetikken er for netop lægge.
Opfør dig ordentligt når voksne mennesker hjælper dig.
Hvordan kan du på nogen måde tro, at "du får aldrig store lægge", er at få sandheden af vide? Selv hvis det var sandheden, hvad skal jeg så bruge det til? Er det umuligt for mig at få større lægge? Skal jeg bare kaste idéen om større lægge ud af vinduet?
"Opfør dig ordentligt når voksne mennesker hjælper dig." - Ja, uden tvivl er alder proportional med med erfaring, viden og logik (sarkasme er anvendt).
Nu antager jeg at du ser mig som værende ung og uerfaren - "du får aldrig store lægge" - det er jo LIGE PRÆCIS sådan noget man IKKE skriver til nybegyndere, når de spørger om hjælp i et åbent forum.
Det handler heller ikke om hvorvidt jeg kan få store lægge, det har det aldrig gjort - det handler om at jeg har trænet dem i nogle måneder, uden at opleve resultater. Derfor vil jeg gerne prøve noget andet, i håb om at få STØRRE lægge - men det skal jeg åbenbart glemme alt om, for hey "du får aldrig store lægge" - jeg brækker mig over din logik, hvis du ser MIN kommentar som værende den malplacerede i den her tråd - og endnu mere, at en ellers lærerig tråd nu skal køres over på noget så latterligt som det både du og ovenstående har skrevet.
Du kalder min målsætning om større lægge for "håbløs".
Ja det kan sgu godt være det er genetisk bestemt - men hvorfor skal det være en undskyldning for ikke at træne dem.