Syns jeg har virkeligt svært ved at træne mine lægge? de bliver ikke rigtigt større, men det gør mine andre muskler?
Hvad gør i for at træne dem?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Jeg læste faktisk for et halvt års tid siden om en dude herinde der forsøgte sig med læg-træning hver dag (kan ikke huske om han trænede 2 eller 3 split), og fik gode resultater. Jeg kan sgu ikk lige huske hans navn...

Jeg-er-sulten skrev:Jeg læste faktisk for et halvt års tid siden om en dude herinde der forsøgte sig med læg-træning hver dag (kan ikke huske om han trænede 2 eller 3 split), og fik gode resultater. Jeg kan sgu ikk lige huske hans navn...

hr_bjoern skrev:Jeg-er-sulten skrev:Jeg læste faktisk for et halvt års tid siden om en dude herinde der forsøgte sig med læg-træning hver dag (kan ikke huske om han trænede 2 eller 3 split), og fik gode resultater. Jeg kan sgu ikk lige huske hans navn...
Wolf eller werewolf, så vidt jeg husker. Søgefunktionen fungerer ikke og når jeg bruger Google, så får jeg kun resultater om Dennis Wolf.

TheCzech skrev:hr_bjoern skrev:Jeg-er-sulten skrev:Jeg læste faktisk for et halvt års tid siden om en dude herinde der forsøgte sig med læg-træning hver dag (kan ikke huske om han trænede 2 eller 3 split), og fik gode resultater. Jeg kan sgu ikk lige huske hans navn...
Wolf eller werewolf, så vidt jeg husker. Søgefunktionen fungerer ikke og når jeg bruger Google, så får jeg kun resultater om Dennis Wolf.
oh teh irony

Ravne skrev:http://www.bodybuilding.dk/laeg-et-eksperiment-t44741-60.html
Her kan du tage et kig på hans eksperiment

Ittams skrev:Ærgerligt, at "før og efter"-billederne ikke kan vises i tråden (eller er det kun mig?).
Jeg ville gerne ha' set udviklingen!

NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.

NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.

Ravne skrev:NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.
Det er egentligt en meget fed måde at træne dem på, specielt fordi det ikke tager skide lang tid ekstra! Kørte du calf raise eller leg press maskine som ham?
EDIT: Hvor mange træninger pr. uge?
Mener dog han kørte 2-3 øvelser, jeg valgte kun at køre 1
Og jeg mener at jeg kørte det igennem 4-5 gange i ugen.Etrius skrev:NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.
Imponerende fremgang.
Hvordan med DOMS?

mati96 skrev:ville det egentlig også kunne fungere med nakke.

Dingo skrev:NGS, hvordan kørte du præcis læg træningen?

Dingo skrev:Seems simple
Tog heller ikke specielt langt tid, tror maks jeg holdte 30 sek pause mellem hvert sæt 
Startbuilder skrev:Hvordan kan det være at læg kan holde til så mange tæsk?

NGS skrev:Ravne skrev:NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.
Det er egentligt en meget fed måde at træne dem på, specielt fordi det ikke tager skide lang tid ekstra! Kørte du calf raise eller leg press maskine som ham?
EDIT: Hvor mange træninger pr. uge?
Tog dem i en benpresmaskineMener dog han kørte 2-3 øvelser, jeg valgte kun at køre 1
Og jeg mener at jeg kørte det igennem 4-5 gange i ugen.
Etrius skrev:NGS skrev:Trænede læg ligesom Wolfpumper. 25, 15, 12 reps til hver eneste træning. På 7 dage gik den fra 35,5cm til 37,5cm og styrken i læggen var steget markant. 4 uger efter var den vist 40cm. Idag ved jeg dog ikke hvad den måler.
Imponerende fremgang.
Hvordan med DOMS?
Ved ikke om den er imponerende. Har aldrig trænet lægge før det, så sikkert derfor de voksede som de gjorde. Jeg havde meget slemme DOMS den første uge, måtte strække dem ud hele tiden, for bare at kunne gå normalt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster