Jeg vil høre om jeg gerne må træne biceps og triceps samme dag?
Jeg vil gerne sætte fokus på mine overarme så jeg har trænet begge dele samme dag en en periode, men ville høre om det var okay, eller om det er bandlyst?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Det må du gerne.

Moqensen skrev:TheCzech skrev:Det må du gerne.
Der må jeg desværre rette på dig TheCzech. Det er faktisk forbidden.
number1 skrev:Hey BB.
![]()
Jeg vil gerne sætte fokus på mine overarme så jeg har trænet begge dele samme dag en en periode, men ville høre om det var okay, eller om det er bandlyst?

Illisher skrev:Moqensen skrev:TheCzech skrev:Det må du gerne.
Der må jeg desværre rette på dig TheCzech. Det er faktisk forbidden.
Det må du jo så lige fortælle alle demd er træner med et 5split program.number1 skrev:Hey BB.
![]()
Det kan du godt, så længe du tilpasser dit program så det passer til det.

Rofleren skrev:For guds skyld nej! Det skal du passe på med! Hvis du træner både triceps og biceps hårdt samme dag, frigives der for meget testosteron i armen, som over tiden kan ætse dine musklefibrer, så du får permanente skader. Det er et no go!

Alexanderkm skrev:Man må gerne, men dumt hvis du træner 2 split, og køre ryg/biceps/triceps og så bryst dagen efter, da Ryg går i biceps og bryst går i triceps..

Alexanderkm skrev:Man må gerne, men dumt hvis du træner 2 split, og køre ryg/biceps/triceps og så bryst dagen efter, da Ryg går i biceps og bryst går i triceps..

Tror ikke du kan bedømme hvor vidt du stiger i kg efter 3 uger?Lille Nissen skrev:Alexanderkm skrev:Man må gerne, men dumt hvis du træner 2 split, og køre ryg/biceps/triceps og så bryst dagen efter, da Ryg går i biceps og bryst går i triceps..
Det er muligt debatten er afsluttet. Men ville lige blande mig lidt alligevel![]()
jeg har i en 3 ugers tid nu kørt 2 split, med bryst/biceps - ryg/triceps.
Og indtil videre spiller det sku max, jeg stiger fint i kg und alles.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Lille Nissen skrev:Alexanderkm skrev:Man må gerne, men dumt hvis du træner 2 split, og køre ryg/biceps/triceps og så bryst dagen efter, da Ryg går i biceps og bryst går i triceps..
Det er muligt debatten er afsluttet. Men ville lige blande mig lidt alligevel![]()
jeg har i en 3 ugers tid nu kørt 2 split, med bryst/biceps - ryg/triceps.
Og indtil videre spiller det sku max, jeg stiger fint i kg und alles.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:hvorofr er i så sarkastiske over for nybegyndere? det forvirre dem sgu da !

Lærling skrev:Det er sgu da det bedste for hypertrofi at forvirre muskelen! Så ved den ikke hvad den skal gøre andet end at vokse!!!!111

poul hansen skrev:Aldrig 14reps, det er et primtal, men må ikke tage sæt med primtals reps.

Legend skrev:poul hansen skrev:Aldrig 14reps, det er et primtal, men må ikke tage sæt med primtals reps.
Ehm, hvis 14 er et primtal, så er definitionen af primtal blevet ændret radikalt for nylig.
Jeg er med Lærling. SHOCK THA MUSCLES!
Det er desuden meget funktionelt at sparke folk der squatter - det bygger REAL WORLD STRENGTH, da man forbereder sig på det uventede.

den biomekaniske redegørelse for at bi's & tri's ophæver hinanden er dokumenteret et utal af steder. bla. kan det findes i den samme bog som fortæller at bodybuildere har en fedt% på 3 og der under på scenen 

Summer Fit skrev:Man er vel nødt til det hvis man træner fullbody...
Siger jeg også...

poul hansen skrev:Øvelserne ophæver hinanden. Derfor træner man ikke biceps og triceps samme dag. Kroppen bliver forvirret og pumpet ved ikke om det skal i biceps eller triceps så de to muskler ophæver hinanden.
Det er lid tlige som folk der tage "the forbidden reps". 4 reps, 7reps, 9reps, 11reps eller det værste 13 reps. Det går ikke! Kun 5x5, 3x8, 4x6, måske 6x6 (oldschool) eller 3x10 (klassisker og altid god) dur. Man skal tænke sig om! 20 reps er ok, men så skal det være mave for at blive markeret eller breathing squats. Husk det, forkerte reps kan ødelægge en uges arbejde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster