Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65707 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 784
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 782

Følg bodybuilding.dk på

Mr Olympia 2012 tråden

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





Hvad er der galt med hammer strength? Alle de videoer jeg søger på youtube fx. Jay cutler CHEST - Centopani chest osv. træner de alle sammen Hammer strength.

Gid vi havde sådan en i vores center..
Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 316
Tilmeldt: 9. sep 2009, 14:23
Geografisk sted: Hornslet 8543
 
Træner her: Hornslet Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Dog er genetiks massive rolle er ikke noget der er kommet til indenfor de sidste par år. En fantastisk genetik har altid været essensiel hos en professionel bodybuilder, uafhængig af arbejdsindsatsen, for jeg tror der er lige så hårdtarbejdende bodybuilders anno 2012 som i 1976. Ellers er der nogle virkelig gode punkter der! De genetiske freaks har været nogle diskopumpere [-X
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 978
Tilmeldt: 7. apr 2012, 09:53
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan personligt kun overskue at lave curls og spise spegepølz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 25. sep 2012, 09:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kasperkirk skrev:Hvad er der galt med hammer strength? Alle de videoer jeg søger på youtube fx. Jay cutler CHEST - Centopani chest osv. træner de alle sammen Hammer strength.

Gid vi havde sådan en i vores center..


Så længe dine maskiner er plate loaded, så er det stadig hardcore og næsten lige så godt som frie vægte. Sidder vægtene i en stack i stedet, så er det mormor pussy ass maskiner.

Billede
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



LilleLise skrev:Forskellen er at jeg for så vidt muligt holder mig til "emnet" og ikke kommenterer argumentation eller formulerings-form før andre har brugt de tricks. Du følte ligeledes selv du ville kommentere, og det med et indlæg som hvis du havde læst hvad jeg skrev i parentes, intet reelt indeholder.


Pas nu på med ikke at give dig selv for meget kredit :wink: Hele fundamentet for denne diskussion er som bekendt din insisteren på at kalde Phil Heath for spidsfindige øgegavne som Blow Up Doll og Philsuline, hvilket absolut ingen relevans har en diskussion af, hvem der er den retmæssige Mr. Olympia. Du og du alene er fundamentet og omdrejningspunktet for denne debat, og at kalde folk for samtlige øgenavne, man kan støve op på div. amerikanske BB-fora er jo netop en argumentationsform med et meget tydeligt budskab og formål.

LilleLise skrev:Finurligt at skrive ingen nerver er blevet ramt, og endda implicerer at det er jeg som har følt irritation, for samtidigt at skrive: "som er blevet trætte af at læse dine virkelighedsfjerne udfald" som en del af din egen rant. her kan jeg da kun antage det også gælder du, som grundlag for dit længere indlæg. :wink:


Din antagelse er desværre fejlagtig. Jeg er ikke træt af at læse dine virkelighedsfjerne udfald og finder dem særdeles underholdende - herregud det er professionel bodybuilding, en sport på niveau med professionel wrestling hvad angår form og indhold. Som sagt:

Jeg kan ikke se, hvordan man skulle kunne blive irriteret over, at du ytrer holdninger til noget ingen herinde har noget som helst personligt engagement i.


I øvrigt er træthed ikke synonymt med irritation.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:Det er for så vidt selve konkurrencens proces og bedømmelseskriterier angår irrelevant hvem der er den mest hårdtarbejdende, men det kræver en udtalt kynisme eller manglende påskønnelse af sportens eller hobbyens værdier at være ligeglad med denne udvikling.


Du siger det jo egentlig selv, men jeg mener ikke, at professionel bodybuilding har nogen værdier. Hobbyen har helt bestemt, men det er omsonst at påstå, at de skulle være der blandt de professionelle. Hvis man kan blive den bedste i verden gennem et massivt dopingmisbrug og en ikke-eksisterende træningsmentalitet, er der ikke tale om en sport. Nærmere et dokumentaristisk teaterstykke. Det har selvsagt også sine kvaliteter, og jeg sætter lige så stor pris på de visuelle og æstetiske kvaliteter ved professionel bodybuilding som den næste.

SandyFrink skrev:Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers.


Det gik da aldeles udmærket for hele den lange liste, du selv refererer til. Flex nåede både at blive nummer to til Mr. Olympia og fire Arnold Classic titler inden han blev pensioneret.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hr. Juice. Hvordan er jeg alene omdrejningspunktet? jeg må igen henvise til mine første indlæg, som jeg føler passer fint i tråden. For hvor irrelevant debatten om Phils tilegnede øgenavne eller krudt forbrug er - eller ikke er - så er der da efterhånden et par stykker der har insisteret på at tage den. Et enkelt opinionssprudlende indlæg fra mig med lidt satire og finurlige navne - all in good sport ofcourse - er ikke en debat, det stod snarere som en konstatering. Der skal to til tango. Både jeg, og nu også sandy, har desuden redegjort for hvorfor omtalte øgenavne eksisterer, og så vidt muligt også hvorfor vi er nogle som tillægger en hvis værdi til atleternes arbejdsprocesser og dedikation, så der er endda kommet viden ud til folk som måske ikke har nogen indsigt i sporten. Sæt du endda oven i købet finder et indlæg eller to fra eders side underholdende, så syntes jeg det næsten runder helt positivt op.

Forglem ej at jeg som en fortsættelse af Pouls indlæg også har argumenteret for hvorfor jeg mener Kai burde havde snuppet titlen. Og det med anatomiske fagtermer, en hvis objektivitet, sober tone og hele svineriet.



Billede
(action on picture not in any way symbolic with any recent bb events)
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Du siger det jo egentlig selv, men jeg mener ikke, at professionel bodybuilding har nogen værdier. Hobbyen har helt bestemt, men det er omsonst at påstå, at de skulle være der blandt de professionelle.


Hvorfor ikke? Dorian og Ronnies tilværelse skriger fanatisme og helhjertet kærlighed til sporten. Vanvittig, do-or-die, træningsmentalitet, samt en på nogle punkter distancerende attitude overfor BB cirkusset og alt dets drama og nonsens - udmundet af ydmyghed. Der føler jeg Phil står i kontrast.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nogen der gider forklare mig hvad problemet er eller ikke er.

De er da alle krudtet op til begge øre. Hvad er der så galt i, hvis Phil har eller ikk har brugt insulin...?

Forklar venligst ???? Så er I venlige :)
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 24. mar 2010, 01:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Det gik da aldeles udmærket for hele den lange liste, du selv refererer til. Flex nåede både at blive nummer to til Mr. Olympia og fire Arnold Classic titler inden han blev pensioneret.


Ja, det er trivielt. Jeg skrev problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Altså: Værdien af hårdt arbejde og disciplin blev ikke udvandet fordi de to gennemgående vindere var hard workers.
Det er også værd at nævne i al elendigheden at der har været hard workers blandt massen. Dorian, Ronnie, Ian Harrison, Tom Prince, Tom Platz, Bertil Fox. Branch Warren træner også hårdt, selvom hans træning ofte er idiotisk.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
The Juice skrev:Det gik da aldeles udmærket for hele den lange liste, du selv refererer til. Flex nåede både at blive nummer to til Mr. Olympia og fire Arnold Classic titler inden han blev pensioneret.


Ja, det er trivielt. Jeg skrev problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Altså: Værdien af hårdt arbejde og disciplin blev ikke udvandet fordi de to gennemgående vindere var hard workers.
Det er også værd at nævne i al elendigheden at der har været hard workers blandt massen. Dorian, Ronnie, Ian Harrison, Tom Prince, Tom Platz, Bertil Fox. Branch Warren træner også hårdt, selvom hans træning ofte er idiotisk.


Mener du at Phil, Kai og Jay ikke er hard workers?

Eller at de roidser for meget og træner for let?
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 24. mar 2010, 01:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Liverpool skrev:
SandyFrink skrev:
The Juice skrev:Det gik da aldeles udmærket for hele den lange liste, du selv refererer til. Flex nåede både at blive nummer to til Mr. Olympia og fire Arnold Classic titler inden han blev pensioneret.


Ja, det er trivielt. Jeg skrev problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Altså: Værdien af hårdt arbejde og disciplin blev ikke udvandet fordi de to gennemgående vindere var hard workers.
Det er også værd at nævne i al elendigheden at der har været hard workers blandt massen. Dorian, Ronnie, Ian Harrison, Tom Prince, Tom Platz, Bertil Fox. Branch Warren træner også hårdt, selvom hans træning ofte er idiotisk.


Mener du at Phil, Kai og Jay ikke er hard workers?

Eller at de roidser for meget og træner for let?

Det burde være åbenlyst, at Phil ikke på nogen måde kan sammenlignes med folk som Yates, Ronnie, Bertil Fox og de andre på listen, når der kommer til hard work.
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar
 
Reputation point: 395
 
Indlæg: 1180
Tilmeldt: 26. maj 2011, 10:11
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The dude won, get over it
Billede
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 751
Tilmeldt: 13. nov 2010, 07:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:Problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Det er for så vidt selve konkurrencens proces og bedømmelseskriterier angår irrelevant hvem der er den mest hårdtarbejdende, men det kræver en udtalt kynisme eller manglende påskønnelse af sportens eller hobbyens værdier at være ligeglad med denne udvikling. Der har været rigeligt med luddovne bodybuildere gennem tiden til at bevise antagelsen om at det er kemien der er afgørende. Som Poul tidligere var inde på var Flex Wheeler notorisk doven. Han var faktisk så doven han ikke engang gad træne med mindre han var på krudt. Efter eget udsagn. Noget i stil med "how do people even do this?" Så har du alkhoholikeren Kevin Clownrone som også har været diskuteret. Genetisk powerhouse, doven og inaktiv op mod 3/4 af året for så at krudte sig op til en størrelse og form som det af andre kræves konsistent hårdt arbejde at opnå. Paul Dillett lavede stort set aldrig dagens gode gerning, og det var en undtagelse hvis Gary Strydom trænede andet end muskler han kunne se i spejlet, lårene undtaget. Dexter Jackson laller rundt med lidt hyggetræning nogle gange om ugen. Phil Cheath render egomanisk og selvoptaget rundt og gør sig til for kameraet og som biaktivitet hammerstrengther han den lidt af mens han skærer grimasser. Chris Cormier trænede ganske hårdt i perioder, men var en notorisk partyer fyldt på alskens andre stoffer og han havde ikke den fornødne disciplin. Listen fortsætter og fortsætter. Det utrolige er, at disse mennesker ikke engang gider træne for manges vedkommende selv når der er kamera på. Og det er selvom de er på obskøne doser anabolika. Glem ikke at anabolika også påvirker den mentale tilstand. Ambition, behovet for dominans, selvsikkerhed, ryger i udgangspunktet alle op. Den fordel folk på krudt har er ikke blot fysisk men psykisk. Føj dertil feedbackmekanismerne forbundet ved, at du stort set er garanteret at blive væsentligt større og stærkere for hver træning du laver, og overvej hvordan det vil give eller fortificere motivation. Og alligevel er der clean folk der langt overgår dem i træningsindsats, compliance og konsistens. Utroligt, og ynkeligt.


Hold nu kæft, hvor en gang Brocience i Se og Hør journalistik, var det ikke på tide at du og Poul tog jer sammen, i kan trods alt nogle gange komme med gode indlæg, men her rammer i sku bunden drenge.....

Alt det med hard gaineres min bare røv, enten er man BB eller styrkeløfter og I har da begge fuldstændig overset nutidens måde at være BB på, det handler ikke om hvor tungt eller hvor stærk men er, for at bygge store muskler, dovenskab "hvile" om man vil, træning efter hypertrofi og sund kost er og bliver tilgangen også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget, det med at gamle BB kunne køre workset på adskillige tons er helt outdatet idag og føre kun til skader nu og senere i livet...Derfor ser vi rigtige mange Prof BB træne på helt anden vis, end de gamle typer som Dorian og andre i den klasse...Work smarter... Not harder, er altså vejen frem de herrer...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. okt 2011, 14:16
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:Hr. Juice. Hvordan er jeg alene omdrejningspunktet?


Fordi ingen har fundet SandyFrinks sædvanlige ranting værd at diskutere med. Hans retorik er velkendt for de fleste og derfor formålsløs at diskutere - ligeledes er de fleste desuden bekendt med, at SandyFrinks forkærlighed for at rante sædvanligvis er større end hans diskussionslyst (medmindre emnet har en juridisk problemstilling). Mao. er der to eksponenter for Philsulina-retorikken i denne debat og én der rent faktisk tager debatten op; dig.

LilleLise skrev:Hvorfor ikke? Dorian og Ronnies tilværelse skriger fanatisme og helhjertet kærlighed til sporten. Vanvittig, do-or-die, træningsmentalitet, samt en på nogle punkter distancerende attitude overfor BB cirkusset og alt dets drama og nonsens - udmundet af ydmyghed. Der føler jeg Phil står i kontrast.


Fordi betydningen af Dorian og Ronnies træningsmentalitet tilsyneladende er insignifikant grænsende til det ubetydelige. Når konkurrenceparameteret langt overvejende er betinget af repons på og mængder af præstationsfremmende midler, bliver de sportslige værdier udvandede og ligegyldige. Det er mao. omsonst at tale om at kalde professionel bodybuilding for en sport.

Jeg er enig i sidstnævnte. Men det har for mig at se ikke noget at gøre med de sportslige parametre. Det cementerer faktisk bare min pointe; Phil er pt. antageligt verdens bedste bodybuilder, fordi han tager mere doping og/eller responderer bedre på det end sine konkurrenter.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Juice jeg kommenterede på
The Juice skrev:Du siger det jo egentlig selv, men jeg mener ikke, at professionel bodybuilding har nogen værdier. Hobbyen har helt bestemt, men det er omsonst at påstå, at de skulle være der blandt de professionelle.

Jeg er overvejende enig, dog ikke med hensyn til Dorian eller Ronnie. De har også udtalt (dorian også? husker ej) at de egentligt altid har set bodybuilding som en passion og hobby, hvilket også giver lidt forklaring på den ydmyg attitude og showbiz shyness. Det er klart det er mere end evident at dette ingen betydning har som dommerkriterium, og at den nuværende champ er lazy - men selv på det punkt er der parametre som muscle maturity og hårdhed. De elementer hos en fysik savner jeg hos Phil.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 316
Tilmeldt: 9. sep 2009, 14:23
Geografisk sted: Hornslet 8543
 
Træner her: Hornslet Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Carstensen skrev:
SandyFrink skrev:Problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Det er for så vidt selve konkurrencens proces og bedømmelseskriterier angår irrelevant hvem der er den mest hårdtarbejdende, men det kræver en udtalt kynisme eller manglende påskønnelse af sportens eller hobbyens værdier at være ligeglad med denne udvikling. Der har været rigeligt med luddovne bodybuildere gennem tiden til at bevise antagelsen om at det er kemien der er afgørende. Som Poul tidligere var inde på var Flex Wheeler notorisk doven. Han var faktisk så doven han ikke engang gad træne med mindre han var på krudt. Efter eget udsagn. Noget i stil med "how do people even do this?" Så har du alkhoholikeren Kevin Clownrone som også har været diskuteret. Genetisk powerhouse, doven og inaktiv op mod 3/4 af året for så at krudte sig op til en størrelse og form som det af andre kræves konsistent hårdt arbejde at opnå. Paul Dillett lavede stort set aldrig dagens gode gerning, og det var en undtagelse hvis Gary Strydom trænede andet end muskler han kunne se i spejlet, lårene undtaget. Dexter Jackson laller rundt med lidt hyggetræning nogle gange om ugen. Phil Cheath render egomanisk og selvoptaget rundt og gør sig til for kameraet og som biaktivitet hammerstrengther han den lidt af mens han skærer grimasser. Chris Cormier trænede ganske hårdt i perioder, men var en notorisk partyer fyldt på alskens andre stoffer og han havde ikke den fornødne disciplin. Listen fortsætter og fortsætter. Det utrolige er, at disse mennesker ikke engang gider træne for manges vedkommende selv når der er kamera på. Og det er selvom de er på obskøne doser anabolika. Glem ikke at anabolika også påvirker den mentale tilstand. Ambition, behovet for dominans, selvsikkerhed, ryger i udgangspunktet alle op. Den fordel folk på krudt har er ikke blot fysisk men psykisk. Føj dertil feedbackmekanismerne forbundet ved, at du stort set er garanteret at blive væsentligt større og stærkere for hver træning du laver, og overvej hvordan det vil give eller fortificere motivation. Og alligevel er der clean folk der langt overgår dem i træningsindsats, compliance og konsistens. Utroligt, og ynkeligt.


Hold nu kæft, hvor en gang Brocience i Se og Hør journalistik, var det ikke på tide at du og Poul tog jer sammen, i kan trods alt nogle gange komme med gode indlæg, men her rammer i sku bunden drenge.....

Alt det med hard gaineres min bare røv, enten er man BB eller styrkeløfter og I har da begge fuldstændig overset nutidens måde at være BB på, det handler ikke om hvor tungt eller hvor stærk men er, for at bygge store muskler, dovenskab "hvile" om man vil, træning efter hypertrofi og sund kost er og bliver tilgangen også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget, det med at gamle BB kunne køre workset på adskillige tons er helt outdatet idag og føre kun til skader nu og senere i livet...Derfor ser vi rigtige mange Prof BB træne på helt anden vis, end de gamle typer som Dorian og andre i den klasse...Work smarter... Not harder, er altså vejen frem de herrer...

+10 til Carstensen !!!
GO HARD... OR GO HOME..!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 568
Tilmeldt: 14. aug 2010, 15:28
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



kasperkirk skrev:fuck han er doven maaaaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Vfn50Zy ... ure=relmfu



Brutal quarter reps with almost no resistance, det var et godt eksempel, Kasper :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 25. sep 2012, 09:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Hold kæft en gang bræk. Hvordan kan han dog tillade sig selv at lave så ekstremt grimme squats og lunges. "De går mere i quads" så luk dog.. Utroligt at sådan en klovn kan vinde mr. olympia. Dorian Yates og arnold var også på krudt ligesom alle de andre, men de trænede fandme så hårdt, at hele centeret begyndte at svede.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1888
Tilmeldt: 24. jan 2012, 00:59
 
Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hahahahah, herre jemini.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kan meget, meget, meget bedre lide Kai Greene's træningsmetoder. Har du set hans "Day in the life of a bodybuilder" af Mike Pulcinella? Hans ben workout er så brutal, synes jeg. Phil træner slet ikke hårdt nok i min optik, hvilket er en skam. Hvis man også kigger tilbage på, hvor mange år de forskellige pro BB har været i gamet. Phil Heath, startede i 2004, BB i 8 år. Kai startede som 15 årige, været i gamet ca. 22 år. Det viser bare, at genetics gør så vanvittigt meget! Jeg synes, at Mr. Olympia skal være et symbol på en motherfucking hardworker, no bullshit trainer, ligesom Ronnie... Phil Heath ](*,)
If I were going to give people one clue as to how to achieve true happiness, it would be this: Find something you would die for, and live for that.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 162
Tilmeldt: 21. jan 2012, 17:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 105.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Carstensen skrev: også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget


Haha. Nu må du føle dig som en stor idiot hva, SandyFrink. Hahaha.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:
Carstensen skrev: også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget


Haha. Nu må du føle dig som en stor idiot hva, SandyFrink. Hahaha.


Skriftlig adaption - sødt. Lidt ligesom at svage kvinder tilpasser sig den dominerede kvindes menstruationscyklus. Vi har vort eget lille kuld af 'menstruerende tilpassere' her på BB.dk. SandyFrink må være en glad mand.
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 635
Tilmeldt: 14. jul 2012, 09:05
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Laver du sjov? lidt quarter squats, leg extensions og partielle leg presses skulle modbevise at han er doven?
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:


Laver du sjov? lidt quarter squats, leg extensions og partielle leg presses skulle modbevise at han er doven?

At han ikke laver fuld rom, laver ikke om på at han stønner og grunter som en sindsyg...
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 15. maj 2011, 17:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



RippedInFourWeeks skrev:
Moody skrev:


Laver du sjov? lidt quarter squats, leg extensions og partielle leg presses skulle modbevise at han er doven?

At han ikke laver fuld rom, laver ikke om på at han stønner og grunter som en sindsyg...

Jeg kan da også stønne og grynte, imens jeg laver andre ting end at træne. Betyder det at jeg har det hårdt? :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 2
 
Indlæg: 722
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:51
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moby Dick skrev:
LilleLise skrev:
Carstensen skrev: også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget


Haha. Nu må du føle dig som en stor idiot hva, SandyFrink. Hahaha.


Skriftlig adaption - sødt. Lidt ligesom at svage kvinder tilpasser sig den dominerede kvindes menstruationscyklus. Vi har vort eget lille kuld af 'menstruerende tilpassere' her på BB.dk. SandyFrink må være en glad mand.


Så du ser manden som en slags leder, en dominerende entitet? lol noob wannabe det bar' et internet fora
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Carstensen skrev:
Hold nu kæft, hvor en gang Brocience i Se og Hør journalistik, var det ikke på tide at du og Poul tog jer sammen, i kan trods alt nogle gange komme med gode indlæg, men her rammer i sku bunden drenge.....

Alt det med hard gaineres min bare røv, enten er man BB eller styrkeløfter og I har da begge fuldstændig overset nutidens måde at være BB på, det handler ikke om hvor tungt eller hvor stærk men er, for at bygge store muskler, dovenskab "hvile" om man vil, træning efter hypertrofi og sund kost er og bliver tilgangen også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget, det med at gamle BB kunne køre workset på adskillige tons er helt outdatet idag og føre kun til skader nu og senere i livet...Derfor ser vi rigtige mange Prof BB træne på helt anden vis, end de gamle typer som Dorian og andre i den klasse...Work smarter... Not harder, er altså vejen frem de herrer...


Det er ikke mere end et par uger siden du forfattede et af BB.dks mest tankevirksomhedsforladte indlæg i nyere tid om Sune Larsen og nu brillerer du igen. Dit indlæg er elendigt formuleret og det forekommer usandsynligt allerede ved det blot visuelle indtryk af dit indlæg at der er noget intelligent, nyt eller meningsfuldt indeholdt heri. Opfat det derfor som en generøs handling at jeg overhovedet ulejliger mig at knytte nogen kommentar til. Var du i stand til selvstændig og kvalificeret tankevirksomhed inden for det pågældende område ville du ikke forurene dette forum med dit vrøvl. Det utrolige er at du tilmed snakker om "skader". Skader skyldes langt hen ad vejen fejlmotorik - hvor intensitet og/eller volumen meget væsentligt skal overdoseres før de giver anledning til andet end små overbelastninger og banale inflammationer, og hvis dette sker vil det som regel ske efter kroppen sender en passende mængde signaler om at holde igen, ved overreachsymptomer eller overtræningstilstand eller brok fra led. Tænk at de videoer skal demonstrere noget som helst, andet end Philsulines træningsfail. Philsuline demonstrerer horribel teknik i sin bentræning. Grundlæggende motorisk kapacitet er fraværende. Mobilitet mangler. Hans baglår er stramme. Hans knæ vakler fra side til side. Han har tydelige balanceproblemer og træner i øvrigt alt for tungt på en øvelse som lunges, demonstreret ved hans ekstremt nedsatte ROM og dårlige balance. Hans squats ligner noget der er løgn. Det gør stort set hele faktisk. Det utrolige er at du i al din ignorance er uvidende om at skader primært skyldes fejlmotorik og muskulære ubalancer og styrkeasymmetrier. Alligevel sidder du og mener at her har du nogle synspunkter der skal høres, og det mest effektive i din "retorik" er appelformer som "hold nu kæft" og "min bare røv" og flittig brug af "....". På krudt, og i særdeleshed de voldsomme doser som pro-BBere benytter sig af, kan kroppen holde til en helvedes masse ting. Man bevæger sig i suprafysiologisk område så det er som at sammenligne clean vs ikke clean med en pistol mod en bazooka. Træningskapaciteten er langt større end hvad en clean person nogensinde ville drømme om. Råderummet for at træne uden for skader forudsat fraværet af fejlmotorik og idiotisk træning er ekstremt udtalt. Hvad der derimod ikke er uden regning er den hormonelle manipulation. Med andre ord er det sundere for kroppen at via meget krudt og meget hård træning at opnå sine resultater end via meget krudt og halvdoven træning at opnå sine resultater. At krudte sig så obskønt som de professionelle gør og IKKE udnytte den øgede træningskapacitet til det fulde er dovenskab, helbredsmæssig skødesløshed og hedonisme der havde gjort Caligula stolt. Du snakker om "træning for hypertrofi og sund kost". Det er meget sødt, desværre også voldsomt naivt. Hvis en clean person trænede som Philsuline ville han ligne en bunke ikke-hypertroferet lort, og sund kost? Nutrientpartitionering på krudt er verdener bedre. Derudover har dukken indrømmet at han ikke spiser grøntsager og endda grint af det. "Haha! Haha!" fjoger den ulidelige Narcissus. Alt det her sig egentligt fuldstændigt sig selv, bare ikke for dig og"Cruise". Før I vælger at bidrage til en diskussion kunne I stille jer selv følgende spørgsmål: "Er jeg egentligt kvalificeret til at bidrage til netop denne diskussion" og vi vil se frem til og nyde den ophørende forumforurening.

MVH
SandyFrink
Value bb.dk member
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Carstensen skrev:
Hold nu kæft, hvor en gang Brocience i Se og Hør journalistik, var det ikke på tide at du og Poul tog jer sammen, i kan trods alt nogle gange komme med gode indlæg, men her rammer i sku bunden drenge.....

Alt det med hard gaineres min bare røv, enten er man BB eller styrkeløfter og I har da begge fuldstændig overset nutidens måde at være BB på, det handler ikke om hvor tungt eller hvor stærk men er, for at bygge store muskler, dovenskab "hvile" om man vil, træning efter hypertrofi og sund kost er og bliver tilgangen også hvis det er uden brug af Roids, om det så er ved 1 kg belastning eller mere er fuldstændig lige meget, det med at gamle BB kunne køre workset på adskillige tons er helt outdatet idag og føre kun til skader nu og senere i livet...Derfor ser vi rigtige mange Prof BB træne på helt anden vis, end de gamle typer som Dorian og andre i den klasse...Work smarter... Not harder, er altså vejen frem de herrer...


Det er ikke mere end et par uger siden du forfattede et af BB.dks mest tankevirksomhedsforladte indlæg i nyere tid om Sune Larsen og nu brillerer du igen. Dit indlæg er elendigt formuleret og det forekommer usandsynligt allerede ved det blot visuelle indtryk af dit indlæg at der er noget intelligent, nyt eller meningsfuldt indeholdt heri. Opfat det derfor som en generøs handling at jeg overhovedet ulejliger mig at knytte nogen kommentar til. Var du i stand til selvstændig og kvalificeret tankevirksomhed inden for det pågældende område ville du ikke forurene dette forum med dit vrøvl. Det utrolige er at du tilmed snakker om "skader". Skader skyldes langt hen ad vejen fejlmotorik - hvor intensitet og/eller volumen meget væsentligt skal overdoseres før de giver anledning til andet end små overbelastninger og banale inflammationer, og hvis dette sker vil det som regel ske efter kroppen sender en passende mængde signaler om at holde igen, ved overreachsymptomer eller overtræningstilstand eller brok fra led. Tænk at de videoer skal demonstrere noget som helst, andet end Philsulines træningsfail. Philsuline demonstrerer horribel teknik i sin bentræning. Grundlæggende motorisk kapacitet er fraværende. Mobilitet mangler. Hans baglår er stramme. Hans knæ vakler fra side til side. Han har tydelige balanceproblemer og træner i øvrigt alt for tungt på en øvelse som lunges, demonstreret ved hans ekstremt nedsatte ROM og dårlige balance. Hans squats ligner noget der er løgn. Det gør stort set hele faktisk. Det utrolige er at du i al din ignorance er uvidende om at skader primært skyldes fejlmotorik og muskulære ubalancer og styrkeasymmetrier. Alligevel sidder du og mener at her har du nogle synspunkter der skal høres, og det mest effektive i din "retorik" er appelformer som "hold nu kæft" og "min bare røv" og flittig brug af "....". På krudt, og i særdeleshed de voldsomme doser som pro-BBere benytter sig af, kan kroppen holde til en helvedes masse ting. Man bevæger sig i suprafysiologisk område så det er som at sammenligne clean vs ikke clean med en pistol mod en bazooka. Træningskapaciteten er langt større end hvad en clean person nogensinde ville drømme om. Råderummet for at træne uden for skader forudsat fraværet af fejlmotorik og idiotisk træning er ekstremt udtalt. Hvad der derimod ikke er uden regning er den hormonelle manipulation. Med andre ord er det sundere for kroppen at via meget krudt og meget hård træning at opnå sine resultater end via meget krudt og halvdoven træning at opnå sine resultater. At krudte sig så obskønt som de professionelle gør og IKKE udnytte den øgede træningskapacitet til det fulde er dovenskab, helbredsmæssig skødesløshed og hedonisme der havde gjort Caligula stolt. Du snakker om "træning for hypertrofi og sund kost". Det er meget sødt, desværre også voldsomt naivt. Hvis en clean person trænede som Philsuline ville han ligne en bunke ikke-hypertroferet lort, og sund kost? Nutrientpartitionering på krudt er verdener bedre. Derudover har dukken indrømmet at han ikke spiser grøntsager og endda grint af det. "Haha! Haha!" fjoger den ulidelige Narcissus. Alt det her sig egentligt fuldstændigt sig selv, bare ikke for dig og"Cruise". Før I vælger at bidrage til en diskussion kunne I stille jer selv følgende spørgsmål: "Er jeg egentligt kvalificeret til at bidrage til netop denne diskussion" og vi vil se frem til og nyde den ophørende forumforurening.

MVH
SandyFrink
Value bb.dk member


lol, indlæg-tear-apart of the month
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 25. sep 2012, 09:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster