salt skrev:Man skal ikke undervurdere hvad hgh osv. kan gøre for ens fedtprocent.
God info. Jeg forsøger nemlig at tabe mig.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
salt skrev:Man skal ikke undervurdere hvad hgh osv. kan gøre for ens fedtprocent.

jensagv skrev:salt skrev:Man skal ikke undervurdere hvad hgh osv. kan gøre for ens fedtprocent.

Nders skrev:jensagv skrev:salt skrev:Man skal ikke undervurdere hvad hgh osv. kan gøre for ens fedtprocent.
Forstår ikke helt, hvad meningen er med det indlæg?

Barbellz skrev: Troede ikke det var noget, man rigtig måtte sige på film?

Thegame skrev:Barbellz skrev: Troede ikke det var noget, man rigtig måtte sige på film?
Hvad mener du? en video hvor han indrømmer at tage steroider, er ikke det samme som beviser. Heller ikke hvis han havde siddet og sprøjtet sig i ballen i videoen. Det eneste der kan være reelle beviser for at han tager steroider, er en positiv test.
Folk ryger da også cannabis i musikvideoer eks. Snoop dogg, wiz khalifa osv. Men da det ligeså godt kunne være tobak joints, eller lign, er det ikke noget der er strafbart.

Poul Haacker skrev:Rolf er ren.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Barbellz skrev: Troede ikke det var noget, man rigtig måtte sige på film?
Hvad mener du? en video hvor han indrømmer at tage steroider, er ikke det samme som beviser. Heller ikke hvis han havde siddet og sprøjtet sig i ballen i videoen. Det eneste der kan være reelle beviser for at han tager steroider, er en positiv test.
Folk ryger da også cannabis i musikvideoer eks. Snoop dogg, wiz khalifa osv. Men da det ligeså godt kunne være tobak joints, eller lign, er det ikke noget der er strafbart.
Han har flere positive tests bag sig og en dom for narkohandel bag sig. Derudover er han ikke bleg for at snakke om sit krudforbrug og ligner en omvandrende tegneseriefigur.
Related news: Rolf er ren.

Thegame skrev:Barbellz skrev: Troede ikke det var noget, man rigtig måtte sige på film?

Carstensen skrev:Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Barbellz skrev: Troede ikke det var noget, man rigtig måtte sige på film?
Han har flere positive tests bag sig og en dom for narkohandel bag sig. Derudover er han ikke bleg for at snakke om sit krudforbrug og ligner en omvandrende tegneseriefigur.
Related news: Rolf er ren.
Poul...Du tegner et billede af, at du kender Sune rigtig godt og hvad han går og fortager sig, kunne du ikke lige komme med lidt dokumation eller bevis for dine påstande, det mener jeg er et must for din troværdighed, når du melder så klart ud mht hans misbrug og det andet du nævner

](./images/smilies/wallbash.gif)

Bamm skrev:Hvor er folk dog skide klog at høre på!
Kender manden ret godt personligt og der er ingen tvivl om at han har sin helt specielle personlighed og snakker løs og i det hele taget fylder ret meget i rummet. Han lever i den stil op til reglen om "mit liv - mine konsekvenser" - men modsat mange herinde sidder han ikke og snakker grimt om andres anderledes livsvalg.
Jeg har ALDRIG set manden uden et smil på. Uden at give mig hånden. Uden altid at sige hej og være positiv til over for folk. Det gælder de store drenge og de små nye. Han er en voksen drengerøv - men modsat så mange andre så har en selvironi og har intet problem med at tage pis på sig selv. Har seriøst svært ved at hade en person som bare er glad og vild med sjov og ballade.
Det samme gælder hans træningsmetoder. Han er da røv ligeglad med hvad der er "rigtigt". Han er stor og hakket året rundt. Pro - gener - ingen tvivl. Havde han bare kørt det til noget i sin tid.
Tror i virkelig han lever af burger og pizza? Altid? Han tager sgu da også sit pis på det hele her. Sådan er han bare.
Han er en maskine i et træningscenter - og med en sund energi på at æde meget mad og løfte. Derfor er han stor.
Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.
Sorry men der er intet værre end at se folk danne deres indtryk omkring en person de aldrig har mødt. Sunes træning skal ses - ikke følges. Det han også den første til selv at indrømme:)
god weekend

Bamm skrev:Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.

Etrius skrev:Bamm skrev:Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.
"Who cares?"? Det bør bekymre os, hvis manden antagelig er storforbruger af forbudte stoffer. Han kommer jo til at fremstå som et forbillede pga. hans størrelse for andre, drenge og unge mænd, som gerne vil opnå resultater, hurtigt. Det er ikke noget, vi skal bifalde, når det er velkendt, at doping kan have store sundhedsmæssige og personlige konsekvenser - for ikke at snakke om "følgeeffekter" som kriminalitet. Og skal vi som samfund acceptere, at en person bevidst sætter liv og helbred på spil, hvorefter samfundet - i tilfælde af at vedkommende bliver syg - kommer til at stå med regningen for vedkommendes (ulovlige) og ufornuftige adfærd? Jeg er sikker på, at mange synes, at det ikke er måden at bruge skattekroner på. Det er groft.
Når det så er skrevet, så kender jeg ikke manden, og hvad han gør for at opnå sine resultater. Så tvivlen må komme ham tilgode.
Nå, det er vel egentlig en off-topic diskussion. Var det ikke hans træningsrutine, der stod for skud?

JeppN skrev:Bamm skrev:Hvor er folk dog skide klog at høre på!
Kender manden ret godt personligt og der er ingen tvivl om at han har sin helt specielle personlighed og snakker løs og i det hele taget fylder ret meget i rummet. Han lever i den stil op til reglen om "mit liv - mine konsekvenser" - men modsat mange herinde sidder han ikke og snakker grimt om andres anderledes livsvalg.
Jeg har ALDRIG set manden uden et smil på. Uden at give mig hånden. Uden altid at sige hej og være positiv til over for folk. Det gælder de store drenge og de små nye. Han er en voksen drengerøv - men modsat så mange andre så har en selvironi og har intet problem med at tage pis på sig selv. Har seriøst svært ved at hade en person som bare er glad og vild med sjov og ballade.
Det samme gælder hans træningsmetoder. Han er da røv ligeglad med hvad der er "rigtigt". Han er stor og hakket året rundt. Pro - gener - ingen tvivl. Havde han bare kørt det til noget i sin tid.
Tror i virkelig han lever af burger og pizza? Altid? Han tager sgu da også sit pis på det hele her. Sådan er han bare.
Han er en maskine i et træningscenter - og med en sund energi på at æde meget mad og løfte. Derfor er han stor.
Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.
Sorry men der er intet værre end at se folk danne deres indtryk omkring en person de aldrig har mødt. Sunes træning skal ses - ikke følges. Det han også den første til selv at indrømme:)
god weekend
+1!
laver du stadig kostplaner, Bamm?

MChristensen skrev:Etrius skrev:Bamm skrev:Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.
"Who cares?"? Det bør bekymre os, hvis manden antagelig er storforbruger af forbudte stoffer. Han kommer jo til at fremstå som et forbillede pga. hans størrelse for andre, drenge og unge mænd, som gerne vil opnå resultater, hurtigt. Det er ikke noget, vi skal bifalde, når det er velkendt, at doping kan have store sundhedsmæssige og personlige konsekvenser - for ikke at snakke om "følgeeffekter" som kriminalitet. Og skal vi som samfund acceptere, at en person bevidst sætter liv og helbred på spil, hvorefter samfundet - i tilfælde af at vedkommende bliver syg - kommer til at stå med regningen for vedkommendes (ulovlige) og ufornuftige adfærd? Jeg er sikker på, at mange synes, at det ikke er måden at bruge skattekroner på. Det er groft.
Når det så er skrevet, så kender jeg ikke manden, og hvad han gør for at opnå sine resultater. Så tvivlen må komme ham tilgode.
Nå, det er vel egentlig en off-topic diskussion. Var det ikke hans træningsrutine, der stod for skud?
Erstat doping med alkohol eller cigaretter..

Etrius skrev:Bamm skrev:Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.

Bamm skrev:Han har da aldrig ville være noget forbillede for nogen. Han gør hvad han selv har lyst til. Hvis ens forbillede er 124 hakkede kg og man er imod doping hvem er så til grin - ærligt talt?
Bamm skrev:Drop nu den der med samfundet. Der findes 100.000 vis af variabler der spiller ind. Forbyd skiløb, smøger, fed mad, ubeskyttet sex og gør det ulovligt at føde mongol børn - det koster kassen. Bum færdig.
Sune fik optaget en video. Se den - glem den. Lev dit eget liv som du vil.

Etrius skrev:MChristensen skrev:Etrius skrev:Bamm skrev:Krudt og alt det pis. Jamen who cares. Han er stor. Det er det han vil og han er ret godt til det! Haters er der nok af. Stod du ved siden af ham ville han sikkert bare grine, smile og flexe.
Erstat doping med alkohol eller cigaretter..
Der er da en forskel. Det er ikke ulovligt for at drikke og ryge - eller overspise - i Danmark. Det accepterer vi som samfund, fordi alkohol og rygning er blevet en fasttømret del i vores kultur (så længe, det varer). Heri ligger også paradokset, som du nok hentyder til. Men med Lov om røgfri miljøer har rygerne da trods alt fået det sværere at være rygere, og der er da sket et skred i befolkningens generelle holdning til rygning. I løbet af bare 10 år (fra 2000 til 2010) er antallet af rygere faldet med 8-9%. Jeg tror ikke, at det er de sidste stramninger, vi får at se...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster